Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rider schreef:Haha, ja, het is inderdaad erg veel gedoe en ook wel een risico, straks eindig ik met twee tuigers die ik niet wil, haha.![]()
Ik doe nu een poging om te onderhandelen met de eigenaren van de schimmel, maar sjonge, die willen echt geen strohalm toegeven en dat wekt nogal irritatie op, aangezien mijn collega daar ook een paardje wil kopen en wij vinden dat ze het ons dus wel een beetje mogen gunnen als we er toch twee tegelijk kopen. Het is ook niet dat we extreem scherp aan het onderhandelen zijn.
De vriendenprijzen van de klassieke stal vielen ook wat tegen, haha, al had ik dat wel verwacht gezien de kwaliteit daar, maar we wachten nog op wat meer info over de jonge paarden die ze daar hebben staan.
Verder heb ik er inmiddels alweer spijt van dat ik het topic met foto's op Bokt gezet heb, want mensen kunnen duidelijk niet voorbij het stierenvechten kijken. Dat ik overigens in Portugal echt niet extreem schokkend vond.![]()