Idra schreef:Maar dat ligt toch niet aan het feit of die keuring in België of in NL doorgaat, er komt 1 keuringsmeester van Spanje en die bepaalt dan de hele klassering. Dat zou toch ook anders kunnen. Twee keurmeesters lijkt mij een minimum.
Dat moet de organisatie aanvragen. Dat kan bij een bepaald aantal deelnemers en uit hoeveel verschillende landen etc etc.
Maar het moet oo kbetaald worden. Ik weet dat voor Nederland we de status best kunnen hebben om 2 jury's te krijgen. Maar dan worden de kosten nog weer veel hoger en krijg je dan nog wel genoeg deelnemers. Persoonlijk ben ik ook erg voor 2 jury's.. Het is toch al duur, dan kan dat er oo kwel bij
.Maar niet iedereen denkt daar zo over.

Ging ook verder op het 1 of 2 juryleden. En ik denk dat als we 2 juryleden krijgen en die prijs dus ook betaald moeten worden ook grotere fokkers etc. met minder paarden gaan komen. En krijg je dan de keuring nog wel vol??? Nu zit hij ondanks angsten van het bestuur bijna elk jaar toch helemaal vol (elk jaar geven mensen zich op het laatste moment op en elk jaar is er paniek een maand van te voren
), fokkers kiezen toch wleke er op het laatste moment het beste voor staan.. 
(was voor de keuring helaas al niet te koop
)