Ik denk en hoop mijn vriend maar 3 dagen gaat ie niet leuk vinden denk ik haha... Alleen als mijn paard maar 3 dagen paarden vind hij wel teveel van het goede....
Ja toch? Ik wil wel echt regelmatiger dingen van het ras meedoen, maar zijn zo weinig die altijd met me meewillen Moet alleen nog even checken of ik dan verder niks heb, zou met Fuur in september ook weekendje weg gaan, maar als het goed is het eerste weekend van sept. Als ik alle 3 de dagen blijf, moet ik alleen ook ergens slapen, jij blijft dus in een hotel? Maar jij woont toch ook wel redelijk in de buurt daar?
Jolet
Geplaatst: 02-06-12 22:05
Maar zelfde hotel ofzo is misschien ook wel een idee... Voor s avonds is dat misschien gezellig....
Ja inderdaad want als we er allemaal zijn is het ook altijd gezellig! En het is voor mij ook nog bijna een uur rijden dus schiet niet op... Weet alleen niet of Heeze een hotel heeft of anders daar in de buurt!
Ik ga alvast meedoen aan de Belgische keuring met Zarzuelo (hengst, 3 jaar). Hij heeft het longeren aardig onder de knie maar op de lange zijde gaat hij steevast aangalopperen. Hebben jullie nog nuttige tips om dit te voorkomen? Ik denk dat ik hem de dag zelf door iemand anders laat voorbrengen, maar ik moet er toch thuis mee aan de slag!
Nou Lobke dat probleem heb ik ook. Als ik wat harder meeloop gaat het wel oke maar zodra ik ren gaat hij ook rennen haha... Ik hoorde van Aline dat nog er nog maar 15 aanmeldingen zijn dus of het doorgaat....?
Klopt er zijn nog maar 15 aanmeldingen en de minimum is 50. Anders gaat de keuring niet door. Uiterste inschrijfdatum is 15 juni en dat kan niet worden verzet. Afwachten dus of het wel doorgaat. Ik kom dit jaar wel kijken maar neem mijn paard niet mee.