Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
laulau85 schreef:jellie beterschap. Ja ik sta op een manege en iedere zomer is er een week ponykamp. Dan lopen er dus 30 kinderen heel de dag rond. Was dus gisteren heel blij dat ik naar het bos was want toen ik terug kwam werd ik alweer aardig gek haha...

Barroco schreef:Nog de beloofde foto van Furia die flink schrok voor de kar (heftig he..! Waren allemaal wel geschrokken):

?

Wel leuk dat je weer bij Jan&Lisenka was en weer met Halley aan het werk mocht!
Wat leuk dat jullie met Des zo met VD bezig zijn!

Niet zo snel gaan hoor!
maarrrrr van 06.30 tot 23.00 uur buiten is niet heel slecht toch
plus dat ik niet de ruimte heb vind ik zelf maar gister kreeg ik weer een mega compliment van mijn d.a. hij vond hem er echt ubertop uitzien en kwam niet vaak paarden van 16 tegen die zo super op de benen staan en er zo goed uitzien *glim*
Jij ook al aan de nies en keelpijn.. waardeloos is het. zasread schreef:Ik ben nu bij Lisa thuis aan het oppassen/
Haar hond heeft vannacht namelijk 2 puppies gekregen. 1 puppie heeft het helaas niet overleefd.
De andere wel, maar die schopt ze steeds weg en ik weet niet of hij al gedronken heeft, maar ik heb het idee van niet. Iemand ideeen?
) Misschien helpt het dan als je voor die tijd zelf even drupje melk uit het tepeltje drukt. borderjay schreef:zasread schreef:Ik ben nu bij Lisa thuis aan het oppassen/
Haar hond heeft vannacht namelijk 2 puppies gekregen. 1 puppie heeft het helaas niet overleefd.
De andere wel, maar die schopt ze steeds weg en ik weet niet of hij al gedronken heeft, maar ik heb het idee van niet. Iemand ideeen?
Kan je het puppie niet aanleggen bij de moeder?(beetje "dwingen"dat het drinkt?)
Moederhond op dr zij,grootste tepel uitzoeken,puppie bekkie iets los murmelen en over tepeltje heen zetten...puppie iets er op blijven drukken(niet te hard natuurlijk) Misschien helpt het dan als je voor die tijd zelf even drupje melk uit het tepeltje drukt.
Die snappe Seuv.. wat ziet ie er goed uit!!! 
! Weer vaker online, gezellig. Vaker updates hoe het met jou en bandietje gaat, en met je opleiding. Echt super te lezen dat je zo enthousiast bent. En een leuke vakantie hebt gehad neem ik aan
? *leest verder* Ja dus! Mooi verslag. Hahaha, 2 bambino's, yeah right
. En rick even aan de cross, wow, knap hoor met zo weinig ervaring! Leuk dat Romeo er nu ook is, gave naam!! Enne, als je nog hulp hebt voor het openen van het volgende topic, ik bied me aan om quotes te verzamelen enzo
. Fotoshoppen en leuke plaatjes maken kan ik niet
Maar jij wel volgens mij!
. Zucht, ze zijn zo gaaf die rooie! Ook Barrel heeft een lekker eigenwijs bekkie! En
woow.. die schrik foto... heavy hoor! Knappe Dito met zn halster, staat m goed!
. Vandaag wel weer gaan rijden he, fanatiek blijven
. En Despi is knap! Hoge school paard hihi.
Ohjee, klinkt niet goed.... sterkte!
Wat een lieve foto's van Adorno en jou!!! Echt om bij weg te smelten...
. Fijn dat je Xantha nog hebt kunnen knuffen
! Piep alweer 16, nou hij ziet er nog uit als een jonge god
. Of staat dat nou ook in de titel ghehe ..
. Maar was wel tevreden!
. Die kwam heel lief naar me toe lopen
. Lekker staan knuffelen, en toen naar "huis" gegaan. Lekker met een vriendin film gekeken en gezellig gedaan! Was een leuk avondje.
! (heb ik dat al eerder gezegd?) 
).
Ja heb ook een filmpje dat ie het goed doet hoor, ik ga hem wel even uploaden. *kan hem even niet vinden*

Lekker hoor.
Is het altijd zo lekker druk op stal he?

Ja zeker goede berichten
.
. Knapperd, ik wil echt snel eens langskomen.. Maar komende tijd druk!
Echt word hier echt vrolijk van
.
. Die vond het echt niet leuk op stal!
. Alleen vind imageshack mijn foto's soms te groot
.
. Ik ga me best doen om het bij te houden in ieder geval
. 
het is erg leuk en gezellig dus als je lid wil worden stuur mij dan even je email adres en ik stuur je de uitnodigings code die je moet actieveren, en dan kunnen we daar ook gezellig kletsen en vooral heerlijk showen met je paard

Moest ook meteen aan jou/je vriend denken 

zasread schreef:Ik ben weer thuis. Vandaag is het net een vervelende situatie. Lisa is net een dag weg, dus ik zou op Amber (de hond) passen. Amber en haar puppy zijn nu bij de dierenarts. De DA heeft de puppy onderzocht. De pup was op zich in orde, maar onderkoelt en moest dringend wat eten. De pup ligt nu in de couveuse bij de DA en als die wat is aangesterkt gaat hij weer proberen Amber en de pup bij elkaar te zetten. Hopelijk neemt ze hem dan wel aan. Er is een foto van Amber gemaakt, die is verder helemaal leeg. Ze krijgt voor de zekerheid nog wel een spuit dat de nageboorte er goed af komt.
Vanmiddag rond 4 uur haalt Lisa ze weer op. Hopelijk kan de pup dan gewoon bij mama drinken.
Amber geeft wel melk, alleen pakte de puppy de speen niet. Ook niet toen ik ging helpen.