[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 09:26

Ik ben nu bij Lisa thuis aan het oppassen/
Haar hond heeft vannacht namelijk 2 puppies gekregen. 1 puppie heeft het helaas niet overleefd.
De andere wel, maar die schopt ze steeds weg en ik weet niet of hij al gedronken heeft, maar ik heb het idee van niet. Iemand ideeen?

laulau85

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 09:30

Oeh das niet best...
Anders zelf voeren maarja dat heb je natuurlijk ook niet bij de hand die spullen...

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 09:32

laulau85 schreef:
jellie beterschap. Ja ik sta op een manege en iedere zomer is er een week ponykamp. Dan lopen er dus 30 kinderen heel de dag rond. Was dus gisteren heel blij dat ik naar het bos was want toen ik terug kwam werd ik alweer aardig gek haha...

Thanx. Pfoe daar zou ik ook absoluut niet aan moeten denken :=

Zasread wat sneu dat t ene puppy overleden is. Heb geen ervaring mee.
Kun je niet even een kliniek bellen ter info?

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 09:43

Barroco schreef:
Nog de beloofde foto van Furia die flink schrok voor de kar (heftig he..! Waren allemaal wel geschrokken):
Afbeelding

Moet je natuurlijk ook foto's en het filmpje laten zien waarop het wél goed gaat :D
Was inderdaad even schrikken en helaas heeft Furia blijkbaar wel een spier geblesseerd.
Zaterdag les van Beda (vrijdag waren we ingespannen bezig geweest), en na de galop liep hij niet meer helemaal goed.
Dus gestopt met de les en spier gemasseerd. Maandag ben ik heen geweest, even lekker naar buiten (was ik ook hard aan toe), echter na de galop voelde ik zelfde manier van lopen. Blijkbaar gebruikt hij dan die spier oid. Gisteren had hij vrij, rest van de week ga ik maar lekker stap/draf training doen als dat goed gaat :j

Beda: Doet je toetsenbord t weer :D ?
Kelly: Lieve foto's van jou&Adorno, lekker dat je daar nu weer bent :j
Debby: Lekker met Xantha geknuffeld, kan ook heerlijk zijn.
Jellie: Blegh, verkouden, weet previes hoe je je voelt. Ben de hele tijd aan het nies en keel/neus zit behoorlijk dicht..
Fijn dat Flan weer lekker actief is op de wei :j
Laura en Malin: Leuke foto's, vind het vooral leuk om weer wat foto's van Malin&Suevo te zien!! Ook van jou hoor Laura, Hincapie is ook een super mooie man, maar had Suevo al weer een tijdje niet gezien..
Karina: Haha, dat is dan wel weer een nadeel, kan je m dan niet eventjes in die stal zetten (jullie hadden toch zo'n gast/noodstal?) en afdrogen en borstelen en na een uurtje opzadelen?
Shanna: :(:) Wel leuk dat je weer bij Jan&Lisenka was en weer met Halley aan het werk mocht!
Martine: Leuk weer foto's van je paradijsje, haha Furia pakt ook altijd de zweep :D
Anouk: We hebben heel veel voorbereidend werk gedaan, en hij had twee dagen ervoor al ingespannen gestaan.
Toen ging alles echt uitstekend, super braaf en mooi rondje gemaakt. Echter nu schrok hij van iets ;(
En hij is normaal zo cool, maar was echt van streek. Na gekalmeerd te hebben konden we hem weer inspannen en ging het net zo goed als de vorige keer. Daar zijn ook wat foto's van en vooral een filmpje, maar Jasmijn heeft die ook ;) Wat leuk dat jullie met Des zo met VD bezig zijn!
Esther: Leuke foto's! Shaggy ziet er goed uit! Wel jammer dat ze zo klein zijn haha :D
Jus: Dat is geen leuke reden om te vliegen, sterkte ermee :(:)
Peet: Ja kom jij eens naar onze stal, kan je Furia meteen zien :D
Sanne: Achos, arme puppie, moeders weet dus nog niet wat ze ermee aan moet?
Ik zou t ook niet weten, even snel naar een dierenwinkel gaan en daar informeren, hebben ze sowieso wel voer daarvoor denk ik?

Nou dat was t weer met bijreageren :D Niet zo snel gaan hoor!

Nog even voor degene die mijn topic nog niet hadden gezien:

[ITP] Fotoshoot Madelief & Furia (PRE)

[RIJ-ITP] Furia (PRE) in een mooie omgeving door Paoline!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 09:50

Zoo wat gaan we hard haha, leuke opening!
Ik zag weer eens fotos voorbij komen, ziet eruit als een heerlijke bosrit, ik moet even wachten normaal ga ik altijd naar Hargen maar gezien die brand in Schoorl heb ik niet zo heel veel bos meer en mag ik ook niet overal rijden, op naar Bergen dan maar :+
Karina zo sta ik ook wel eens hoor, ik haal een borstel erover en ga gewoon rijden Piropo houdt ook van paneren maar dat is wel de reden dat hij de nachturen binnenstaat, helemaal au naturel gaat mij niet lukken zolang ik met Piropo wedstrijden rijd en demo's geef ;) maarrrrr van 06.30 tot 23.00 uur buiten is niet heel slecht toch :+ plus dat ik niet de ruimte heb vind ik zelf maar gister kreeg ik weer een mega compliment van mijn d.a. hij vond hem er echt ubertop uitzien en kwam niet vaak paarden van 16 tegen die zo super op de benen staan en er zo goed uitzien *glim*
Weetje nog hoe hij bij Marcel stond?
Ik heb gister Piropos achterhoeven weer helemaal bijgewerkt en ben er zo trots op, ze zien er zo goed uit nu! zelfs de zool gaat zich weer mooi omhoog vormen en voor het eerst blijven de wanden heel, geen afgescheurde stukjes enz ben er zo trots op dat ik dat zelf gedaan heb *D

Madelief, ik heb gister mijn pc weer teruggehad en ik kan weer typen, wat een foto van fuur zeg! hopelijk loopt hij snel weer goed want hij had er goed last van.
Laatst bijgewerkt door cloris op 02-09-09 09:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 09:52

Zag er echt wel even heftig uit Madelief. Balen dat Furia zijn spier heeft geblesseerd :(:) Jij ook al aan de nies en keelpijn.. waardeloos is het.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 10:03

zasread schreef:
Haar hond heeft vannacht namelijk 2 puppies gekregen. 1 puppie heeft het helaas niet overleefd.
De andere wel, maar die schopt ze steeds weg en ik weet niet of hij al gedronken heeft, maar ik heb het idee van niet. Iemand ideeen?

Kan je het puppie niet aanleggen bij de moeder?(beetje "dwingen"dat het drinkt?)
Moederhond op dr zij,grootste tepel uitzoeken,puppie bekkie iets los murmelen en over tepeltje heen zetten...puppie iets er op blijven drukken(niet te hard natuurlijk ;) ) Misschien helpt het dan als je voor die tijd zelf even drupje melk uit het tepeltje drukt.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 10:18

borderjay schreef:
zasread schreef:

Kan je het puppie niet aanleggen bij de moeder?(beetje "dwingen"dat het drinkt?)
Moederhond op dr zij,grootste tepel uitzoeken,puppie bekkie iets los murmelen en over tepeltje heen zetten...puppie iets er op blijven drukken(niet te hard natuurlijk ;) ) Misschien helpt het dan als je voor die tijd zelf even drupje melk uit het tepeltje drukt.

Heb ik al geprobeerd. Heb de DA net gebeld en we gaan er zo naar toe.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 10:22

succes!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 10:24

Kan zomaar zijn dat de pup 'niet goed' is dan verstoot moederhond het, die hebben vaak al meer in de gaten dan wij, ben benieuwd!

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 10:25

Succes bij de DA Sanne!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 10:30

Laura: Wat super van jullie bosrit! Een hele geruststelling dat Hinc zo lief is buiten het terrein! :D

En Malin!!! Jij moet echt veeeeeeeeeel vaker foto's gaan spammen zeg... Doet je veel te weinig |( Die snappe Seuv.. wat ziet ie er goed uit!!! :~

Jasmijn, jaaaaaaaa goede berichten :D ! Weer vaker online, gezellig. Vaker updates hoe het met jou en bandietje gaat, en met je opleiding. Echt super te lezen dat je zo enthousiast bent. En een leuke vakantie hebt gehad neem ik aan *D ? *leest verder* Ja dus! Mooi verslag. Hahaha, 2 bambino's, yeah right 8-) . En rick even aan de cross, wow, knap hoor met zo weinig ervaring! Leuk dat Romeo er nu ook is, gave naam!! Enne, als je nog hulp hebt voor het openen van het volgende topic, ik bied me aan om quotes te verzamelen enzo ;) . Fotoshoppen en leuke plaatjes maken kan ik niet :+ Maar jij wel volgens mij!

Suus: Haha, naar Emmeloord getourd. Lachen! Heb je daar nog wat gedaan?

Weer Jasmijn haha! Wat een droppie die Romeo... :+: . Zucht, ze zijn zo gaaf die rooie! Ook Barrel heeft een lekker eigenwijs bekkie! En :wow: woow.. die schrik foto... heavy hoor! Knappe Dito met zn halster, staat m goed!

Martine: Ik zag nog leuke foto's van je kanjers ! :D

Anouk: Hahaha, die Sam, daar kan je wel om lachen hoor :+ . Vandaag wel weer gaan rijden he, fanatiek blijven :D ;) . En Despi is knap! Hoge school paard hihi.

Esther: jaa, Shaggy spam! Leuke foto's :))

Jus: :(:) Ohjee, klinkt niet goed.... sterkte!

Kelly: Waauww.. :+: Wat een lieve foto's van Adorno en jou!!! Echt om bij weg te smelten... :D

Debby: Wat leuk! Mijn zus doet dat ook! Heeft het ook naar dr zin :j . Fijn dat je Xantha nog hebt kunnen knuffen :D

Madelief: Oh jeetje.. nog een klein "na wee'tje" van het akkefietje met de kar. Hopelijk snel weer over! Idd lekker rusitg aan doen, dan is hij vast snel okee!!

Cloris: Zo he, das idd een mooi compliment :D ! Piep alweer 16, nou hij ziet er nog uit als een jonge god :D

Sanne: Aah puppies! Maar geen goed bericht verder.. Wat sneu... is het nog goed gekomen?!

Zooo, tempo down!! We gaan te hard hahahaha :+ . Of staat dat nou ook in de titel ghehe .. _O-

Gisteren naar stal geweest, vriendinnetje les gegeven. Ging best aardig! Poown kan het wel, maar is een hengst en dus snel afgeleid. En dinnetje moet dan goed gaan leren concentreren en niet door hem afgeleid gaan raken :+ . Maar was wel tevreden!

Chico stond lekker op de wei.. :D . Die kwam heel lief naar me toe lopen :+: . Lekker staan knuffelen, en toen naar "huis" gegaan. Lekker met een vriendin film gekeken en gezellig gedaan! Was een leuk avondje.
Vanavond weer lekker trainen met Chico! :))

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 10:41

Martine, ik vind Darius zo'n leuke naam he :D! (heb ik dat al eerder gezegd?) :+
Leuke foto.

Anouk, tsja, het is maar wat je leuk vind, de armen nog armen maken als conducteur zijnde haha (nee hoor, ik mag niet klagen :Y) ).
En we hebben al gepbt :) Ja heb ook een filmpje dat ie het goed doet hoor, ik ga hem wel even uploaden. *kan hem even niet vinden*

Peet, ja ik wil wel graag langskomen weer... Eerst even tijd vinden ;)

Kelly, leuke foto's van Adorno.. Lekker ding is het :D

Debby, dank je. Lekker geknuffeld met Xantha :) Lekker hoor.

Laura, jaah leuk he ponykamp :+ Is het altijd zo lekker druk op stal he?

Heidi hihi die foto :Y)

Jellie, beterschap..!

Sanne, jeetje, balen dat een pup overleden is. En vervelend dat ze hem steeds wegschopt. Misschien de DA bellen, dat die wat aan kan raden?
Pup moet wel echt gaan drinken. *Ok, mooi, jullie gaan al naar de DA. Sterkte ermee.

Zus, sorry, filmpje lukt nu even niet (zit op school).
Balen dat ie er wel last van had zeg!!

Piropo alweer 16! Dat wist ik niet zeg Beda :)
Fijn dat de DA hem goed eruit vond zien.

Hee Iloon :) Ja zeker goede berichten :D.
Haha ja echt grappig ddat van die bambino's.. Voorlopig nog even niet hoor ;)
Knap is hij he!! Leuk dat Chic op je af kwam :). Knapperd, ik wil echt snel eens langskomen.. Maar komende tijd druk!

Net hele leuke hoorcollege's gehad :D Echt word hier echt vrolijk van :).

Nu even aan mijn huiswerk beginnen hier.

Oh, en ik hoor dat er genoeg mensen zijn de me willen helpen!!
Laten we het eerst maar op Suus en mij houden dan, anders word het wel redelijk onoverzichtelijk.
Al is hulp natuurlijk wel fijn :j

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 10:44

Jellie: Beterschap!! En het is idd fijn voor Komiek dat ze weer lekker het land op kan ;). Die vond het echt niet leuk op stal!
Sanne: Hopelijk komt alles goed met het puppy!
Madelief: Ik ga de volgende keer proberen ze groter te uploaden ;). Alleen vind imageshack mijn foto's soms te groot :P.

De titel doet zich idd eer aan :D. Ik ga me best doen om het bij te houden in ieder geval :D.

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 11:18

Jeetje jongens hoe moet ik nu nog bijreageren met weet ik hoeveel pagina’s!! Echt niet normaal maar wat een leuke opening! Super gedaan!
Ik ga reageren vanaf dit topic… wat ook al ineens 6 blz telt!! Meiden!!!!!

Wat een leuke foto’s van de buitenrit van Hincapie e Suevo! Waar zijn jullie gweest? Wat een mooi bos joh!

Barocco helemaal leuk dat het zo’n charmeur is die Romeo! Wat een droppie joh! Rode katers vind ik echt geweldig!
En die foto van Furia… jeetje zeg! Ik geloof dat je flink schrok ja!

Whahahaha de volgende opening wordt al geregeld! Met dit tempo lijkt me inderdaad volgende week ja! Jeeetje niet normaal!

Lakshmi ik ben je echte naam even kwijt, wat een leuke foto’s! Ben altijd jaloers als ik jou ‘vakantiegevoel’ foto’s zie!

Anouk wat goed joh die kunstjes! Leuk he als ze het snappen! En wat een maf paard heb je dat ie wegloopt voor een bak brokjes! Whahahah!

Evdpanne wat een leuke foto’s, die arme schapies! En Shaggy ziet er goed uit joh!

Jus wat erg van je moeder, heel veel sterkte!

Kelly wat een lieve foto’s van jou en Adorno!! Hij staat er ook heel tevreden sullig bij te kijken ;)

Heidie hahahah hoe kom je aan die winkelwagen foto man!! Hahahahahaha! Doe em mij ook maar, maar dan idd wel vol!

Madelief balen dat Furia daar een blessure aan over heeft gehouden! Hopelijk trekt het snel weer weg. Ja het blijft iets aparts dat mennen, vooral
in het begin is het toch spannend voor een paard, maar als het gaat dan is het zooo heerlijk om te doen!

Sanne hoe ish et nu met de pup?

Zo ik ben weer bij geloof ikk, sorrie als ik iemand vergeten ben maar t was veel lezen. Ben zelf wat aan de drukke kant dat ik mar weinig achter de pc zit. Gisteravond weer samengekomen om te oefenen voor het Horse Event, dat ging goed en we hebben echt een leuke proef!! Hopelijk kan iemand het op film zetten want volgens mij ziet het er gaaf uit. Ik had wel wat geks met Cap, ik bandageer altijd haar benen in voor transport en nu ging ik dat doen stond ze helemaal te trillen, echt hard trillen. Ze liep wel gewoon de trailer op maar stond weer helemaal te trillen op de trailer. Zo iets raars. En toen we weer naar huis gingen wilde ze er niet zo goed op lopen als anders. (ik had niks om dr benen, ik dacht misschien legt ze die link met bandageren en trailer?? ) Maar ze ging uiteindelijk wel met wat meer overtuigingskracht en kwam ook weer gewoon rustig de trailer af thuis. Normaal loopt ze er zo op en af. Ik vond het echt raar, vooral omdat ze echt stond te schudden voor we thuis weggingen. Nog nooit meegemaakt met haar.
Maar goed, misschien gaat het de volgende keer weer beter?

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 11:21

Sanne ik zal voor je duimen voor de pup, ach gossie wat sneu zeg voor je vriendin wens haar sterkte!

het forum is klaar en kunnen we daar ook heerlijk en leuk kletsen over onze barokke kanjers, er zijn al een aantal mensen die van hier die daar ook actief zijn ;) het is erg leuk en gezellig dus als je lid wil worden stuur mij dan even je email adres en ik stuur je de uitnodigings code die je moet actieveren, en dan kunnen we daar ook gezellig kletsen en vooral heerlijk showen met je paard :+

Afbeelding

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 11:40

Lau, de les ging goed, Goya deed erg zijn best, liep lang en laag zowel in stap als draf. Alleen op een gegeven moment werd dat wel erg moeilijk voor hem en dan gaat hij wat klooien, hoofd omhoog, rug weer weg drukken en wel weer goed lopen, maar dan weer achter de loodlijn etc.. Maar hij heeft verder goed zijn best gedaan :)
Sanne, succes, hoop dat t meevalt.. Anders mama hond melken en dat aan puppie geven..
Iloon, ff gewinkeld :D Moest ook meteen aan jou/je vriend denken ;)
Cloris, ja, hier spring ik er ook wel gewoon zo op, na even gauw een borstel er overheen gehaald te hebben. Zand is ook bescherming natuurlijk voor Goya, hij staat dag en nacht buiten..
Madelief, oei, minder leuk van Fuur! Sterkte!
Regine, ben benieuwd! Kan er niet bij zijn, maar ben benieuwd naar filmpjes. Vreemd van Cap!

Vandaag nog even vrij, even rustig aan doen

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 11:43

Regine: Gewoon googlen daar vind je meestal de gekste dingen :D

Iloon lekker hoor voor Chico op het land :Y)
Baron en Macho gaan er zo erop dit doet Raquel voor mij :P
eerst gaat ze rijden en dan mag Baron heerlijk op het land rennen :Y)
zolang het nog kan :D
vanavond mag ik ze eraf halen :D

zasread: wat sneu van die puppies :(:)
Als moeder het verstoot is de grote kans dat er iets niet goed is aan de puppie.
dieren voelen meer aan dan wij :o
een kennis had ook puppies en 2 werden afgestoten ook al dwongen ze de moeder om ze telaten drinken maar ze trapte ze echt weg.
ze liet ze ook liggen en verzorgde ze niet eens.
en de andere 4 wel die mochten wel drinken :o
ze hebben geprobeerd om via een infuus vocht tegeven en via een spuitje in hun mond met melk maar helaas geen van bijde heeft het overleefd :o :(:)

Ik heb een ezel gehad die veel veulentjes heeft gehad en eindelijk kreeg ze een merrie veulentje waar we zo op zat tewachten (ze kreeg steeds hengstjes)
maar veulentje was volgens Donkey niet gezond en stote haar af.
dierenarts erbij en bij voeding gegeven.
Maar op 1 of andere manier heeft Donkey haar gedood om boven op haar testaan en te trappen ;(
(ze stond op een kinderboederij) ze waren net telaat om dit te voorkomen wat dit verwacht je namelijk niet :o
het was erg maar dit was de natuur.
achter af na een onderzoek wat ze nou had bleek dat ze dus echt ziek was haar darmen waren niet goed ontwikkeld wat we niet zagen van de buitenkant :o

dus Moeder natuur doet zelf haar werk :o
Hopelijk red deze puppie het wel :D
Laatst bijgewerkt door Machonito op 02-09-09 11:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 11:44

Sanne, sneu voor zo'n pup, maar denk dat Cloris wel eens gelijk kan hebben. Laten we hopen dat de dierenarts positief gaat zijn.

Cloris, Piropo, 16 nog maar.. jonge vent in de bloei van zijn leven toch!

Kelly, mooie foto's van jou en Adorno, hoop dat je je er goed overheen kunt zetten.. maar voor jou komt er echt wel zo'n plaatje van een paard, kan niet anders...

Jus ook heel veel sterkte met je moeder gewenst...Nooit fijn zulk nieuws! Dus nogmaals sterkte.

Jaa meiden school is weer begonnen, mijn zoon moest ook weer beginnen.. typisch ook iets voor hem, gisteren voor het eerst weer naar school, vandaag weer te laat komen.. Hij was ervan overtuigd dat het donderdag was en het eerste uur vrij.. Uhh.. ok..

Ilona, kan niet anders dat ie braaf naar je toe komt.. die knuffels van jou zijn veel te fijn..

Kon het niet laten.. toch even op Querido gestapt.. Jaa, ik weet het, moet rustig aan doen, maar vandaag zowaar goede dag en ik word gek van het thuis zitten..tis net of ie het doorheeft.. was extra rustig en relaxt. ahh.. mijn paardje.. normaal er lekker tegenaan, nu rekening met mij houdend..
mijn toppertje!!

Oei Regine, misschien is ze ergens van geschrokken, of had ze zich beetje verstapt?

Madelief, hoop dat Furia snel opknapt!

Soeske, geniet lekker van je vrije dag!

Wens jullie een fijne dag!

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 11:53

Ik heb al gegoogled, dan staat veel over er dat paarden trillen en er dan vervolgens niet op willen en heftig verzetten. Maar Cap stond te trillen, liep vervolgend zonder moeite achter mij aan de trailer op, bleef daar gewoon op staan (wel trillend) en onderweg ook niet trappen of bonken maar gewoon rustig staan en ook weer gewoon normaal rustig de trailer aflopen. Maar goed, misschien had ze gewoon wat spanning zo van we gaan wat doen en ik weet niet wat? Toen we bij mijn vriendin waren aangekomen gingen we eerst nog even bakkie doen dus kon Capriola met een vriendje in de wei gras eten. Ik denk dat dat positief is, zo van trailer en daarna wat leuks... gras!!!!
Maar naar huis wilde ze er eigenlijk niet op, maar er hoefde nu ook weer geen longeerlijn achter ofzo. Ze was gewoon 'anders'.

Heidie wat een verhaal van die ezel zeg! Jeetje, zulke dingen zijn moeilijk te verklaren he, wat die ezel dan wel weet en wij niet. Hopelijk komt het met dit puppiehondje wel goed. Soms als het de eerste keer is weet een moeder ook niet wat haar gebeurt en doet het drinken haar misschien zeer?
Ik weet nog van een jonge merrie die net moeder was geworden op de fokkerij waar ik werkte, ze had veel druk op haar uier wilde ook eerst t veulen niet laten drinken omdat het haar zeer deed. Ze piepte en draaide steeds van t veulen weg. Maar toen we dat hadden geholpen, en haar vasthielden zodat t veulen toch kon drinken ging die druk van haar uier en was het ook verder prima gegaan met moeder en kind.

Moll

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 11:55

zo nog 2 tal rij fotos van mij

Afbeelding

op 1 hand
Afbeelding

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 11:56

Leuke opening!! Heb nog niet alles kunnen lezen hoor. Want jawel: het is gelukt. Ik heb een poets: die op tijd komt opdagen, niet uit een nachtdienst komt dus fris en fruitig aan het werk gaat, haar vak verstaat en eerst de strijk weggewerkt heeft, gezellig is en die geen rare voordeelkaart ofzo hanteert waarbij ik eerst 600 euro moet betalen. Dus dat is lekker!

Zasread Oeh veel sterkte met die pup!! :(:)

Jus Sterkte met je moeder meid :(:)

Jesser Wat fijn effe lekker op je paardje. Heb het misschien gemist maar waarom mag je niet rijden? Als je het kwijt wilt hoor.

Ga nu kids halen dus tot later.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 11:59

Leuk mol!
Regine, geen idee wat het kan zijn.. Gewoon weer lekker proberen en kijken wat ze doet?
Nathaly, dankje :)
Zilfstar, fijn dat je een poets hebt die zich aan de regels houdt ;)

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 12:09

Ik ben weer thuis. Vandaag is het net een vervelende situatie. Lisa is net een dag weg, dus ik zou op Amber (de hond) passen. Amber en haar puppy zijn nu bij de dierenarts. De DA heeft de puppy onderzocht. De pup was op zich in orde, maar onderkoelt en moest dringend wat eten. De pup ligt nu in de couveuse bij de DA en als die wat is aangesterkt gaat hij weer proberen Amber en de pup bij elkaar te zetten. Hopelijk neemt ze hem dan wel aan. Er is een foto van Amber gemaakt, die is verder helemaal leeg. Ze krijgt voor de zekerheid nog wel een spuit dat de nageboorte er goed af komt.
Vanmiddag rond 4 uur haalt Lisa ze weer op. Hopelijk kan de pup dan gewoon bij mama drinken.
Amber geeft wel melk, alleen pakte de puppy de speen niet. Ook niet toen ik ging helpen.

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 12:16

zasread schreef:
Ik ben weer thuis. Vandaag is het net een vervelende situatie. Lisa is net een dag weg, dus ik zou op Amber (de hond) passen. Amber en haar puppy zijn nu bij de dierenarts. De DA heeft de puppy onderzocht. De pup was op zich in orde, maar onderkoelt en moest dringend wat eten. De pup ligt nu in de couveuse bij de DA en als die wat is aangesterkt gaat hij weer proberen Amber en de pup bij elkaar te zetten. Hopelijk neemt ze hem dan wel aan. Er is een foto van Amber gemaakt, die is verder helemaal leeg. Ze krijgt voor de zekerheid nog wel een spuit dat de nageboorte er goed af komt.
Vanmiddag rond 4 uur haalt Lisa ze weer op. Hopelijk kan de pup dan gewoon bij mama drinken.
Amber geeft wel melk, alleen pakte de puppy de speen niet. Ook niet toen ik ging helpen.

wist ze niet dat Amber zwanger was?