[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 10:01

Denise: Het is jammer, maar heb een leuke tijd gehad en ik red me wel ;)

yennekke: Zo'n vakantie zou ik ook nog wel is willen! Klnkt erg indrukwekkend allemaal!
Gelukkig komt het voorjaar weer dichterbij, ben wel benieuwd naar nieuwe foto's! Is hij al veel aan het verkleuren?

Esther: Leuk dat het zo goed ging! Vaker op zulke tijden gaan rijden ;)

Gabriella: Encanto is verschrikkelijk aan het verharen! Als ik klaar ben met borstelen ligt er een heel tapijtje op de grond!

saida: Eigenlijk wel he..:P Maar dan moet jij er idd ook aan geloven :P

Lisenka: Was wel leuk om je oude paarden en klanten weer te zien zeker!

Jan: Creatief bezig!! Nou nog echt carnavallen dan, denk dat je zo tot prins gekozen wordt :P

Sjaad: Niet laten doen, maar zat toevallig maandag nog wel eraan te denken. Niet zozeer aan het testen, maar als shannon ooit een veulen met encanto krijgt wat voor kleur dat allemaal zou kunnen worden. Shannon is half fries en dr moeder is ook zwart maar heeft vorig jaar met een zwarte hengst een vos veulen gekregen, en in encanto's voorouders zitten ook allerlei kleuren (hij is schimmel). Welke wil je laten testen?

Lisenka

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 10:15

Michelle: Kom nog heel vaak op die manege. Is hier maar 5 minuutjes vandaan met de auto. De binnenbakken zijn daar groter dan hier en ik heb daar een bakkaart. Zie de paardjes dus nog wel veel. Van mijn lesklanten is er bijna niemand meer over daar. Vond het wel leuk om weer eens te doen, maar lesgeven is niet mijn ding.

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 10:17

Heeft Jan toch het nieuwe topic gevonden _-:( :D

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 10:36

Nieuwkomers, welkom! :D

Gister heeft Chico lekker met zn vriendje Guess in de bak gespeels. Ik heb wat foto's en filmpjes gemaakt, maar nu nog ff tijd zien te vinden om ze erop te zetten! :D

Jan, haha, gekkie :+

Lisenk, leuk zeg, weer een keer les geven! *D

Nishada: Ik heb dat nog nooit gedaan....

Esther en Denise, allebei op een roze wolk dus. Het rijden bij jullie klinkt dan ook super :D . Echt fijn he, als je zo van je paard af komt! Ik ken het ;) .

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 10:56

soeske schreef:
zoo, mooie opening :D Waar hebben jullie die fotos weg gepikt haha. Had Mies al ge-pb't maar oke haha.
Monique, welkom. Ik mag ook niet meer op andalusier forum komen, had me bij paardentango aangemeld en toen werd ik gebanned..

Ik kreeg 2 weken geleden een mailtje dat ik er weer op mag, jullie niet?

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 10:57

zasread schreef:
DinkeyGirl schreef:
Ik vind mijn foto echt verschrikkelijk daar :o

je hebt hem zelf uitgezocht ;) Ik heb hem braaf uitgesneden. Ik kan het helaas niet meer veranderen.

hahaha, ik de mijne ook hoor (ik had die ook niet uitgezocht), maar de paarden staan er teminste leuk op, dat is het belangrijkste.

Duende01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 10:59

Ja, ik zag gisteren weer een berichtje van je op het andalusierforum! Leuk dat je weer welkom bent alhoewel er maar heel weinig gebeurt op dat forum.

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 11:07

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 11:09

Cyrina schreef:
soeske schreef:
zoo, mooie opening :D Waar hebben jullie die fotos weg gepikt haha. Had Mies al ge-pb't maar oke haha.
Monique, welkom. Ik mag ook niet meer op andalusier forum komen, had me bij paardentango aangemeld en toen werd ik gebanned..

Ik kreeg 2 weken geleden een mailtje dat ik er weer op mag, jullie niet?

Nope..

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 12:10

Goedemorgen :wave:

God god vriendlief is altijd zó overbezorgd. Wordt er ziek van, pff. Vorige week belde 'ie me huilend op: Reden omdat ik in 't ene smsje zei dat ik met de scooter was en de andere smsje zei dat ik met de fiets was. Ik zou 's middags dan wat gaan drinken met een vriendin en dan met hem mee naar huis rijden. Nou, drama drama. Hij dacht dat ik met een andere jongen had afgesproken, enz.
Het was die ochtend glad dus ik was eerst met de scooter gegaan, en daarna had paps me opgehaald en met m'n fiets naar school gebracht.

Nú belde 'ie me weer op. Hij heeft z'n laatste tentamen vandaag in Utrecht, en hij belde weer met het humeur van een oorwurm op, om te vragen wat er met me was. Ik stuurde nl: succes met je toets! xx. Blijkbaar was dat niet genoeg en denkt 'ie dat ik 'm kwijt wil, en nog vijfduizend ergere scenario's. Dit soort voorvallen hebben we dus vaker. Grrr, doodmoe wordt je ervan. Soms is het net een wijf. Pff, mannen; wat mot je 'r mee? Haha.

:roll:

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 12:15

Haha, jou vriendje is gewoon een beetje onzeker denk ik ;) . Heb ik soms ook last van gehad, maar nu stukken minder... Als je nog een beetje in het 'begin stadium' bent verkering tot ong. 1 jaar en je bent écht heel gek op diegene, dan ben je soms zó bang om iemand kwijt te raken dat je soms gekke dingen gaat doen := . Daarmee stoot je het soms alleen maar af. Misschien een keer in een gesprekje duidelijk maken wat je ervan vind ofzo? ;) Succes!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 12:17

Serieus? Ik zou al lang gillend zijn weggerent! :Y)
Wat ilona zegt, een goed gesprek doet wonderen!

Picassox schreef:
Pff, mannen; wat mot je 'r mee? Haha. :roll:

Naja heb wel is een leuke zin gehoord:

We don't need man to have a good time, We need man to take their clothes of! *\o/*

(volgens mij ben ik een erg goede indruk van mezelf aan het achterlaten :o )

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 12:20

Picassox schreef:
Goedemorgen :wave:

God god vriendlief is altijd zó overbezorgd. Wordt er ziek van, pff. Vorige week belde 'ie me huilend op: Reden omdat ik in 't ene smsje zei dat ik met de scooter was en de andere smsje zei dat ik met de fiets was. Ik zou 's middags dan wat gaan drinken met een vriendin en dan met hem mee naar huis rijden. Nou, drama drama. Hij dacht dat ik met een andere jongen had afgesproken, enz.
Het was die ochtend glad dus ik was eerst met de scooter gegaan, en daarna had paps me opgehaald en met m'n fiets naar school gebracht.

Nú belde 'ie me weer op. Hij heeft z'n laatste tentamen vandaag in Utrecht, en hij belde weer met het humeur van een oorwurm op, om te vragen wat er met me was. Ik stuurde nl: succes met je toets! xx. Blijkbaar was dat niet genoeg en denkt 'ie dat ik 'm kwijt wil, en nog vijfduizend ergere scenario's. Dit soort voorvallen hebben we dus vaker. Grrr, doodmoe wordt je ervan. Soms is het net een wijf. Pff, mannen; wat mot je 'r mee? Haha.

:roll:

Sowww...sorry maar die vloog er bij mij direct uit. Ik HAAT jaloerse, claimende mensen!

Duende; daarom mag ik er vast weer op, zodat het niet meer zo rustig is, hahahahaha

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 12:24

penney - wat ilona zegt klopt helemaal ik heb er in het begin ook erg veel last van gehad en nu ook stukken minder,

wij hebben nu bijna 2 1/2 jaar dus bij mij is het nu een heel stuk minder ;)

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 12:25

cyrina - ik weet niet echt of het jaloersigheid is want bij mij zeiden ze dat ook maar bij mij was het echt onzekerheid,

ik vindt sommige jaloerse mensen ook echt 2 much maar soms is het gewoon onzekerheid

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 12:32

Denise, ja klopt... daarom ook dit zinnetje..
Citaat:
en je bent écht heel gek op diegene, dan ben je soms zó bang om iemand kwijt te raken dat je soms gekke dingen gaat doen

Sommige mensen herkennen dit totaal niet, die zullen dan ook niet onzeker zijn :+ . Maar als je onzeker bent, is het soms niet perse heel jaloers (wel een deel natuurlijk, want jaloersheid komt voort uit onzekerheid). Maar meer een soort verlatingsangst ofzo haha. :)

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 12:33

borderjay: Betunero is al vanaf eind December ongelovelijk in de rui, echtn iet normaal gewoon !! nu nog steeds, asl ik z'n deken eraf haal dan kan ik zo de dikke plukken haar eraf aaien...

Saida: ik ga de Tandarts ook maar weer bellen, Betunero wil ineens zijn bit niet meer aannemen, ben meestal een half uur met hem aan eht vechten eer dat ik die in z'n mond heeft, en hoofdstel afdoen is oo kdrama, gooit hij z'n hoofd in de lucht en probeerd hij zelf alles af te gooien, dus denk toch dat hij wat aan z'n tandjes mankeerd... :( maar wel leuk dat je nu een tandje hebt van je paardje :D

Picassox: Dat is wel een beetje ziekelijk hoor... is er iets waar hij z'n eigen zorgen om moet maken ? want anders zou ik toch maar met hem
praten, i kbedoel ,hoe lang kun je zoiets vol houden :S ? het humeur van een oorwurm _O- zou wel willen weten hoe die is hahahah :P
Laatst bijgewerkt door xxxNaatjuhxx op 12-02-09 12:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 12:33

Dankjullie! :+:

Ja, hij is soms wel onzeker. Of hij wel goed genoeg voor me is en dat soort onzin. Ik probeer 't 'm elke keer duidelijk maken maar het komt niet binnen: schreeuwend niet, huilend niet, lief zeggend niet. Dus gewoon afwachten en geduldig zijn.

Michelle, oeh, leuke uitspraak! Wat moet ik nou wel niet van je denken... Haha, nee grapje! Ik vind het wel grappig. :+

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 12:36

Hee,een nieuw topic en wat een waanzinnig mooi intro +:)+
Ik ben hier in geen eeuwigheid geweest :o maar heb nu voorgenomen om weer actief mee te lezen (en te posten ;) ).
Er is hier veel gebeurd,Doutzen is heel erg ziek geweest,heeft maanden getobt met een virus dat niet kapot te krijgen was.
Maar nadat ze eenmaal op de kliniek aan het infuus had gestaan en een tas vol medicatie mee naar huis gekregen heeft,gaat het nu supergoed met de kleine troel.
Ze staat nog steeds bij Femke,want doordat ze zo ziek is geweest mochten we haar niet verhuizen.
Inmiddels ziet ze er zo uit:
Afbeelding

Afbeelding

Met Mynke gaat het ook goed gelukkig.
Het rijden gaat met ups en downs,zoals altijd :+
Maar ze is echt mijn wijffie en ik ben nog steeds stapelgek op haar.
In mei heb ik haar alweer 3 jaar, de tijd is omgevlogen....
Ze is flink gegroeid,denk dat ze nu boven de 1.70 is en dat terwijl ik niet zo'n groot paard meer wilde _O-
Helaas is m'n pc gecrasht,dus heb ik geen recente foto's meer :(
Daar moeten we dus maar snel iets aan doen binnenkort.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 12:37

Heee terug van weggeweest! Mooie foto's! :D

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 12:38

Pipi: wat een scheetje zeg :D gelukkig is alles goedgekomen met haar (ken het verhaal niet)
1.70 is idd wel een groot paardje, maar zolang het maar een schat is . toch ? :)
en doe maar snel foto's maken ja, altijd leuk :D

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 12:46

Wooww, paola, Mynke richting de 1.70m :wow: . Had ik niet gedacht haha, gek friesje! Wel foto's plaatsen hoor.

Ach, arme Doutzen :(:) . Gelukkig is ze er bovenop! Houden zo. Ze is zo knap....!

Naat & Gab, jaa, ook hier het verharen begonnen! Hele dossen komen eraf :D .

Penny: haha, als ik soms van die debiele acties had :') . Zei mn vriend op een gegeven moment als ik weer is zat "vind je me nog leuk..?" Zei die gewoon (sarcastisch) Nee, wat denk je zelf, dat ik jou leuk vind, dacht het niet ;) . Toen was het snel over _O- . Het is een soort aandacht trekken denk k...

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 12:53

Hij is er!! Het nieuwe topic! (beetje laat hihi) *\o/* *\o/*
Wat jammer dat ik de real-time opening en sluiting niet heb meegemaakt, ben nogal druk de afgelopen dagen..
Vertel ik zo meer over, nu eerst de opening bekijken en lezen, daarna al 6 blz's bijreageren (binnen een dag :oo )

Leuk gedicht, de fotobewerkingen zijn ook echt heel mooi geworden :j
Ook de weetjes, quotes etc echt leuk gedaan meiden *D En dat gedicht!
Toppie Michelle en Sanne! En wie gaat het volg. topic openen hihi? :D
Vind de titel ook heel leuk :j

Meteen al een nieuw iemand: masaro: Van harte welkom!
aafjes: Ook welkom, vind t altijd zo grappig om te lezen dat een niet fanatieke bokker dit al langer volgt :j
Miichelle90: Fijn dat je kater weer thuis komt!
Duende01: ook welkom hier, leuk nog een spaans paard :D
Lusitana: Weer mooie foto's plaats je, zo leuk om foto's van daar te zien.
Wat een droppie van een veulen :+:
Mies: Een hele update meteen: Ja heb zin in dat weekend! Lekker van je binnenbak, balen dat ie weer is uitgesteld.
Maar goed, dan kunnen wij evt meekijken??
Yeneke: Ook leuk om te lezen hoe het met jou en X nu gaat. Ben dus niet de enige geweest die 2 maanden praktisch niets heeft kunnen doen.
T sneeuwt hier alweer, dus ik hoop dat het lekker boven het vriespunt blijft zodat ik niet weer met een bevroren bak zit.
Malin eveline is hier toch nooit meer, ze was toen een ander andalusier topic gestart...
Robijntjah: Hoe vaak overlijd jouw pc? :D
paintedblack: Een barokke paarden gek met als nickname paintedblack :D Das weer eens iets nieuws, van harte welkom!
Borderjay: Furia is inderdaad ook weer zo lekker aan het verharen heb continu hele happen haar in mijn mond.
Lobke: Ooh, jij heb dat dus ook af en toe dat ze veel te heet worden en dus niet te rijden. Leuk is dan inderdaad anders, pff wat een werk heb je dan he!
Siada: Furia gaat inderdaad ook min. 2 keer in het jaar, hij krijgt snel scherpe randjes, en ik vind het ook gewoon fijn dat ik dan zeker weet dat het in orde is.
Leuk joh, om daar dan een kettinkje van te maken, altijd leuk een extra tandje erbij!
Lisenka: leuk dat je weer even hebt lesgegeven, zodra ik mij rijbewijs+auto heb wil ik wel overigens je hele beestenboel weer komen bewonderen hoor!
Jan: Hahaha, je moet gewoon meer meekletsen dan heeft Frank ook versterking!!
Sjaad: Zo heerlijk is dat he, aan dit soort paarden dat ze zo lekker koel blijven dan! Is ie weer helemaal goed hersteld?
Heikedenise: Lekker joh, dat het zo heerlijk ging.
Penny Gewoon de onzekerheid van je vriend. Die van mij kan dat af en toe ook flink hebben...
Kan ik overigens zelf ook wel eens last van hebben :oo Wat heb je nou besloten wat betreft de evt verkoop van Picasso?
pipi: Jaa kom weer gezellig meekletsen! Wat vervelend van Doutzen (vind het zo'n leuke naam he :D ), en wow, zo groot geworden :oo
Ze ziet er práchtig uit op die foto's!

Pfff, t blijft hier maar sneeuwen... wel natte sneeuw volgens mij maar ik wil gewoon zon!!
Zometeen namelijk naar Furia, en dan wil ik lekker kunnen rijden.
Gisteren kwam namelijk de dochter van de staleigenaresse op me af, die doet nu ook instructeursopleiding, en ze moet meer op volwassen combinaties gaan "oefenen" met lesegeven.
Nu heb ik wel eens eerder les van haar gehad, en sowieso ziet iemand van af de grond het altijd wat beter.
Dus heb nu afgesproken zo ff te lessen, heb dr zin in maar dan moet ik wel kunnen rijden!

Gisteren weer gereden, Furia was heet := Eerst echt half uur oefeningen in stap gedaan, schouder voor, wijken etc. om hem wat losser te krijgen.
Want hij is links sinds ik de training weer heb kunnen oppakken opeens een stuk stijver op links, terwijl eerst rechtsom zijn lastige kant was.
Ook gedraafd merkte al dat hij wat heter was dus wat galop gedaan zodat er wat energie kon uitvloeien.
Maar goed, toen deed hij een contra wat ik niet vroeg en daar word ie dan altijd nog heter van dus pfooei, was flink zitten en onder me houden.
Heb ook echt buikspierpijn :D Maar het wijken en de contra voelen al wel veel beter aan alweer.
Vandaag hopelijk met een wat rustiger Furia trainen dan kan ik er wat lekker uitrijden denk ik!

Verder (behoorlijke update) ben ik aangenomen voor een leuke job!
Had dinsdag middag een assesment ervoor, had me het zwaarder voorgesteld maar viel me mee.
Je was met een hele groep, ik had ook eigenlijk wel verwacht dat ik was aangenomen want ik was echt 1 vd betere.
Nu ga ik 2 weken een fulltime training volgen, en dan moet ik als het goed is medewerker klantenservice worden.
Hele dag dus met een headset op je kop, maar wat wel heel relaxt is dat je je uren redelijk flexibel kunt inplannen.
Zijn namelijk de hele week (ook op za&zo) open van 8.00 tm 22.00, ik ga 28 uur werken en dat kan je dus zelf indelen.

Ben er echt heel blij mee, want baan betekent geld, wat errug goed van pas komt gezien ik een nieuw zadel voor Furia wil.
Ook wil ik natuurlijk gaan samenwonen en als het heel even kan wil ik ook nog op vakantie van de zomer haha.
Dus genoeg plannen! En dan ben ik ook nog eens bezig met mijn rijbewijs.. En heb een nieuwe fiets nodig :')

Het zonnetje schijnt! Yeaah! Nu ff nog kijken of ik wat leuks voor valentijnsdag kan vinden en lekker wentelteefjes maken :D
Wat wel jammer is dat ik als ik fulltime ga werken Furia weer even op een wat lager pitje moet zetten, nou hebben mijn bijrijdster en Antine allebei vakantie dan, dus gelukkig zal hij beweging genoeg krijgen. Alleen even de komende 2 weken, dan weer echt lekker aan de bak en gaan lessen met hopelijk een nieuw zadel!
Mijn bijrijdster had trouwens zaterdag voor het eerst gelest met Furia, ze had er een keer eerder opgezeten maar goed, toen waren het niet de ideale weersomstandigheden en dat was wat korter, maar ze was echt zoo enthousiast zo leuk! Kreeg meteen een smsje: in een woord GEWELDIG. Haha, ben super blij met haar.
Laatst bijgewerkt door madelief88 op 12-02-09 12:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 12:55

Penny, tja, vriendjes :p Beetje overbezorgd oké, maar zo erg.. Mijn vriend is ook wel bezorgd en soms ook wel beetje jaloers, maar dat is gezonde jaloerzie denk ik dan.
Mies hahaha, die is goed ;)
Paola, gaat snel he,die tijd..

Net ff heerlijk in de sneeuw gereden, meneer was behoorlijk druk maarja..

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 13:10

Ilona Haha, ja! Dat ga ik eens proberen... Haha. :D

Madelief Tja, Picasso is dé moeilijke kwestie. Ik ga 'm wel verkopen, maar ik denk pas in oktober van dit jaar. Dan heb ik nog lange tijd om afscheid te nemen, dan is hij toch meegeweest naar m'n studie en heb ik tijd daar even te wennen, en dan ben ik écht uit 'm gegroeid.

Suus Sneeeeuw? Waar? Bij ons is het droog met een zonnetje, geen sneeuwvlokje te bekennen. En die jaloezie; tja, hopen dat het gezond is... Soms slaat het wel door hoor, als je even tijd hebt kan ik er nog tig opnoemen die in de afgelopen 6 maanden dat we verkering hebben, zijn voorgevallen. :roll: