Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

nickyu schreef:yep .. je bent besmet met het virus![]()
rijden voorspoedigd , mits lichamelijk mogelijk , zeker het herstel![]()
dus gewoon doen , rekening houdend met de missende bespiering
paarden zijn in de regel erg duidelijk in hun taal met wat ze kunnen en willen
zal je merken dat ze vooruit springen![]()
maar geloof dat jullie heeeel erg goed weten waar je het over hebt![]()
helemaal top dat het met deze 2 witte heren zo heerlijk voorspoedig verloopt![]()
keep up the good work
Cyrina schreef:hahahah het virus heeft toegeslagen!! Hier kom je nooit meer vanaf
tja... ook ik kan dat alleen maar beamen!
IKbenEllen schreef:Fijn dat het zo goed met ze gaat![]()
Hebben jullie nog iets van de oude eigenaars gehoord?
(aanklacht dierenmishandeling)
stal_kuiper schreef:nee , ze kan ook maar beter uit mijn buurt blijven...(aanklacht dierenmishandeling)
__Nathalie__ schreef:en ik ga het misschien volgende week aanschouwen![]()
stal_kuiper schreef:tuurlijk loopt er een aanklacht , een van mij en een van haar buurvrouw die al begin oktober was ingediend en een van mijn dierenarts die het ook niet normaal vond hoe zij de paarden heeft aangetroffen , dus erbei laten zitten? dacht ik niet
dus ik was nieuwsgierig
of er een soort van "verklaring" van die mensen was. Want die heben hun paarden toch niet altijd slecht verzorgd, was toch iets van het laatste half jaar?
stal_kuiper schreef:Beste mensen , moest lachen over het forum hollands next top horse , maar ga lekker toch reclamo inschrijven , trotse jongen hoort maar eens in het zonnetje gezet , ik maak het profiel deze week , ennuh wel allemaal gaan stemmen he!!!!!
fargo schreef:Hmmm, vlgs mij is dit topic tot nu toe de beleefdheid zelve? Misschien verkeerde topic?
Nogmaals gefeliciteerd met goede herstel van de 2 witte mannetjes en dat jullie samen nog maar veel (rij)plezier mogen hebben