Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DaraBariton schreef:Ikzelf ga na 2,5 jaar weer eens een wedstrijd rijden met mijn friese merrie. Had toen mn startkaart opgezegd ivm vele kwalen en ook niet gedacht dat we ooit weer zouden starten. Nu Heb ik voor aankomende zaterdag 2 losse proefjes "gekocht"
Fantabulouss schreef:DaraBariton schreef:Ikzelf ga na 2,5 jaar weer eens een wedstrijd rijden met mijn friese merrie. Had toen mn startkaart opgezegd ivm vele kwalen en ook niet gedacht dat we ooit weer zouden starten. Nu Heb ik voor aankomende zaterdag 2 losse proefjes "gekocht"
Hey Noëlle! wat tof dat jullie toch weer kunnen gaan starten, gaan jullie het gelijk in de Z weer oppakken? of eerst rustig beginnen?waar ga je starten?
DaraBariton schreef:Hi Iris! Wat grappig dat jij hier ook bent dat betekent dat je een fries te rijden hebt nu?![]()
Nee we gaan wel gewoon Z1 daar waren we gebleven voor de stop. Ben echt heel benieuwd hoe het zal gaan. Al is het nog maar 1x dan hebben we het wel goed afgesloten!
Wat een mooie punten science90! Lekker naar de M dus
Sanet schreef:Wij hebben afgelopen weekend op het EK Fries ras gereden. Het EK is nieuw van een nieuw initiatief om de dressuursport van de Friese paarden te promoten. De locatie was werkelijk prachtig, aantal internationale deelnemers. Echt goed geregeld allemaal.
Op de zaterdag behaalde wij met 61,07% een mooie 4e plek van de 7 en mochten daarmee door naar de kür op zondag. Dus als een malle mijn kür afgemaakt, zelf bedacht, muziek achter gezet etc. We bleven 4e zondag, maar dat maakt niets uit.
Heel tevreden over mijn 20jarige dame die zich niet laat ondersneeuwen door van die jonkies.
[ [url=m/DZCnQ7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GaE482.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pSNNfi.jpg]Afbeelding[/url] ]
DaraBariton schreef:Wat leuk Iris nog een groen blaadje maar dat heeft ook weer wat als je haar nog van alles kan leren natuurlijk![]()
Ben ik gewoon vergeten te zeggen waar ik ga starten zie ikaankomende zaterdag in Benningbroek om 15.00 ( starttijd tot nu toe) zou dat voor jou ook te doen zijn daar is te starten of ligt dat te ver weg?