[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 17:11

Suelza schreef:
lakshmi schreef:
Barokke Paarden Likkers????

jij bent een viespeuk

Nee, Benthe kwam met de afkorting BPL

zasread

Re: [HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Joepie!! Ik was de eerste op pagina 500!!

Prinslover

Saida, helemaal eens met je bovenste stukje hoor :) ! Maar helaas begrijpt niet iedereen dat. Ik snap dat je mensen ook zeer zeker niet kan verplichten! Maar er is wel een soort "onzichtbaar beleid". Snap je? Achja, genoeg erover. ;)

En eenknuffel :(:) Je mist Jorick... logisch ook...

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 17:12

lakshmi schreef:
Elise: safari dat kan, we kunnen bedouin gaan opzoeken in de woestijn ;) ik kan inderdaad wel wat hulp gebruiken met Flaaf, hier weet ook niemand wat ze er nou mee aanmoeten. Iedereen raad me aan hem te verkopen (aan een vent, want het zou een mannenpaard zijn), een vent hier die Flavs broer heeft zegt dat ook zijn broer gek is, hij schopt mannen van hun brommers af en heeft een hond vermoord. Flavio heeft ook wel eens uitgehaald naar een brommer... En ook wel eens een hond geraakt, maar die achtervolgde ons en was een wilde hond dus dat was toen wel even goed gedaan van hem.
Hihi en nog nooit gevlogen? Het is maar 3 uurtjes. Houd je handje wel vast ;)

Jij hebt zeker geen roundpenn of iets om in te werken? Iets afgezet met hekken, linten of whatever? Anders moet ik even wat atributen gaan regelen :Y)

zasread

Vuurwerk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Suelza

Moet deze pagina nu ook vol?

nombrado

bedouin schreef:
Mayke Vertel nog effe verder over dat magnetiseren en wat je van reiki vindt, dat was een vraag een paar blz-en terug. Ik vind het wel bijzonder. Magnetiseren is een echte gave.

Magnetiseren, of reiki komt eigenlijk allemaal op hetzelfde neer, (geef het een naampje)
het is een overdracht van energie (hartgedragenenergie) dus je moet dan echt je hoofd uitzetten hahahaha
Hoe ik het doe (en het merendeel doet het op zijn eigen manier) is door handoplegging.
Meestal begin ik bovenaan het hoofd, ook bij paarden en ga langs de ruggegaad naar beneden.
Ik gebruik mijn linkerhand (sommige mensen weer rechter, maar het maakt in principe niet uit)
Ik krijg in mijn hand echt soms enorme krampen op een plek waar ik zit, soms zo erg dat mijn hand daar even wegmag. Veelal voel ik in mijn lijf waar het dan vandaan komt. dus longen, been, voet, knie wathever.
De mensen die ik doe, vraag ik meestal een omschrijving van wat ze voelen. Veelal voelen ze heel veel warmte op die plek,, en soms tintelingen of pijn, en voelen het vervolgens weer doorstromen.
de paarden staan veelal te geeuwen, winden, briesen...dit heeft er allemaal mee te maken.
het is het losmaken en mogen loslaten van emoties of dingen die je nu niet meer dienen.
Ik heb daarin wel een helper (aangenezijde), die er altijd is(en soms zie) als ik magnetiseer.
Soms kan ik echt gaan huilen, wat dan van de persoon/of dier is die ik behandel. (en ik sta ook regelmatig te boeren of winden en te geeuwen hahahaha)
ik laat mij puur leiden door mijn intuïtie, dus denk niet na wat ik doe.
Soms kan ik in een keer gaan drukken op een punt met mijn vingers bij bv.een paard, waar een heel zeer plekje zit.
Dieren en mensen die niet zo dicht bij mij staan (emotioneel) is makkelijker dan mensen die ik goed ken of mijn eigen dieren.
Soms breng ik mijn eigen dieren naar gene zijde....das behoorlijk heftig hoor. Heel emotioneel en voelt als afscheid , maar toch verbondenheid. ( ik breng ze letterlijk weg en dat is super mooi om te zien) je ziet dan ook veel duidelijker het doel, waarom ze bij je zijn/geweest of altijd blijven.
Ik kom daar heel veel dierbare van mij tegen, en ze zijn echt allemaal zo blij en voelen licht aan.
er is daar geen pijn, geen emotie , geen angst...alles voelt zo als thuis.
als wij hier dat allemaal kunnen herrinneren...dan willen we hier niet eens meer zijn ;(
Mijn oude poes fleur, is op mijn schoot ingeslapen, ik vond dat zo bijzonder...., een kat die je opzoekt als ze sterft. Zelfs in dat lijden zit zon schoonheid, hoe moeilijk op zon moment ook.
Toch is zij nog regelmatig bij me, en zo ook andere dieren die mij altijd dierbaar waren.

Hetgeen wat ik doe, zou iedereen kunnen. Iedereen zou zichzelf kunnen healen/beter maken.
Niets gebeurd voor niets. Ook op dit forum niet ;)
Onder de boosheid van mensen zit veelal heel diep verdriet, ontstaan vanuit de kindertijd of soms daarvoor.Op het moment dat die boosheid naar boven komt en ze het uiten, mogen ze eigenlijk naar zichzelf gaan kijken, waarom een ander ze boos maakt , of wat hen boos maakt.
Het is niets van een ander, het is van jezelf. Kijken ze hier niet naar, bewust of onbewust, komt het de volgende keer op een hardere of andere manier om de oren, of men wordt ziek (lichamelijk)
Het lichaam is de spiegel van de ziel, ben je niet echt jezelf, vanuit jou eigen kracht, speel je rollen, geef je altijd anderen de schuld, dan ben je te weinig bewust van je eigen proces. je lichaam komt daartegen in opstand.
Bij het magnetiseren stroomt alles door mij heen, vanuit de aarde, via mij naar de persoon of dier die ik behandel , naar de kosmos en weer terug.....het is een soort rondje wat het maakt.
verder komen er dingen naarboven die ik mag zeggen, wat een ander zou kunnen helpen.
Iedereen is vrij te doen daarmee wat ie wil. Iemand kan ook een keuze maken er niets mee te doen.
dat is de wet van de kosmos...vrijheid in je keuzes.

Heel verhaal geworden.
tegenwoordig doe ik het ook van foto's , meestal van de dieren van de mensen. Maar veelal komt de mens daarin heel erg ter sprake :o dus heel privé en confronterend.

Het is niet belangrijk als anderen je niet aardig vinden. Het is belangrijker dat je jezelf aardig vind.

Prinslover

JAAAA 500!!!!!!!!!!! *\o/*

En nu het nieuwe topic lanceren!!! *roept* SANNEEEE MIESSS!

Machonito

Karina schreef:
Machonito schreef:
Ohh vandaar jullie zo hard gaan ineens jullie willen naar de nieuwe topic en zo wel nu :P :D

Ohh Karina wat gaaf dat je nieuwe net zo als Baron reageerd en ook met je praat :D
ik hoop zo dat dit nu je geluks brengertje is :o
als je zover ben dat je met hem naar buiten gaat dan wil ik langs komen met Baron :D
Ik wil zo graag de veluwen in met hem :D

Benthe die slungel ziet er grappig uit hoor :D
ik ben benieuwd hoe hij over een jaar eruit gaat zien :D

GAAN WE ZEKER DOEN!!!!

Ja leuk :D
krijg ik zeker Baron niet meer mee terug :+
die wil vast daar blijven zo een mooi plekje :D
Laatst bijgewerkt door Machonito op 01-09-09 17:13, in het totaal 1 keer bewerkt

jus

Over kritiek op fotos , ik heb zon leuke dochter als ik vraag maak even wat fotos van mij klikt ze alleen als het mis gaat en dan met de hele manege in een deuk liggen als ze ze bekijken.

nombrado

kheb me best gedaan! haha

Zitouna

Ik laat mn vent dan wel voor ons koken }:) couscous, bricks en schnitzels.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 17:13

Hallo zeg meiden!
Dit slaat kant nog wal waar jullie het over hebben...... :?

idefix4

Wow die site met flamenco jasjes. Eén ervan was wel heel sexy! Ik denk niet dat ik het dan aan kan houden, dan rukt mijn lief het van mijn lijf...

Suelza

Ik hou wel van mezelf hoor! En van al mijn kilo's :D Ik ga steeds meer van mezelf houden nu ik meer kilo's krijg... more kilo's to love :D

Lisenka

Saida: Denk ook dat je Jorick nu extra mist, omdat dit nu elke week gaat gebeuren. Kan me er heel goed iets bij voorstellen hoor. Dat andere leek natuurlijk meer op een schoolreisje van een paar dagen. Dit voelt natuurlijk heel anders.

zasread

_Saida_ schreef:
Hallo zeg meiden!
Dit slaat kant nog wal waar jullie het over hebben...... :?

wat???? :+

idefix4

pagina 500

Machonito

we zitten op 500 *\o/*

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 17:14

lakshmi schreef:
Ik laat mn vent dan wel voor ons koken }:) couscous, bricks en schnitzels.

Schnitzels, daar lust ik wel pap van! :D

Suelza

Zo de spuitelfjes Heidy en Anouk worden ook wakker ;)

Zitouna

hee dat had ik ook maar gekopieerd elise!! vandaar de uitroeptekens... ik ben helemaal niet vies O:)

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 17:15

jus schreef:
Eten , hier pas veel later its very hot. zijn beneden aan het spelen met water

Afbeelding

is dit die menorquin?
Wel een heel mooi dier !

Jesser

Denk Saida dat we hier wat zitten gek te doen...
En je hebt wat betreft je mening gelijk. Ik ben ook meer het type, meer meeleesmodus.. want kan het normaal echt niet bijhouden. Wil niet zeggen dat ik niet lees.. Echt wel!

Maar in ieder geval.. de 500e pagina is gehaald.. straks zie ik wel hoe het is geworden!

eet smakelijk voor straks.

Suelza

Sorry :o

BENTHE FOEI!