BoRo schreef:Laatste selectiewedstrijd is verreden afgelopen zondag in Koudum. Helaas moest ik mij afmelden, sleutelbeen afgescheurd grrrrrrr. Even paard naar de wei brengen wat even niet ging zoals het hoort....Nu maar hopen dat het genoeg was..... Nog meer die zitten te wachten op de definitieve startlijst in Kootwijk?
Ik had in Koudum 3 winstpunten

Maar kan jij mij uitleggen wat het inhoud de selecties. Had me daar niet voor opgegeven, omdat ik geen idee heb wat dat inhoud.
Beterschap met het herstel!
?
ze is nu nog erg groen onder het zadel. Sturen kunnen we ondertussen, alleen galop aanspringen vind ze nog wat lastig

had het verkeerd in mn hoofd zitten en dan lijken de G en de D en de C en de E toch wel heel erg op elkaar
toch nog 2e en 3e geworden vd 10 met 188,5 en 192 pt tussen allerlei stalruiters die elke dag op toppaarden van minstens 10 jaar ouder dan ik, die veel meer ervaring hebben met als commentaar: 'leuk paard!' en 'leer je proeven goed
maar voordat we hieraan beginnen doen we nog even mee met de KFPS kampioenschappen in het M1. tja en vorig weekend hadden we de herfstmeeting die jammergenoeg niet zo goed ging, 179,5 pt , we hadden even niet onze dag