Maar Ferro vindt er echt niks aan...

Ik werk wel 1x in de week met hem aan de lange teugel, dat geeft hem mee ruimte om mee te denken en dat vindt hij veel leuker, daarin doet hij ook enorm zijn best.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nouvel schreef:ja dat deed ik in het begin ook altijd met Ferro, eerst aan de hand en dan er op.
Hier een filmpje van mijn nieuwe/tijdelijke projectje:
[ Video ]
Superleuke 7 jarige Lusitano merrie, vreselijk lief, maar wat strak in haar rug en moeite om echt goed door haar lijf te lopen en haar lijf te gebruiken, deed daarbij alles om er dan ook onderuit te komen...![]()
dus missie nu is alleen naar naar voren en wat lager/ronder er door heen om de boel weer los en goed aan de gang te krijgen.
We zijn nu 2,5 week samen aan de gang en ze doet echt zo haar best, ben trots op 'r!
Ze is niet van mij, ze staat te koop bij mijn vorige staleigenaar, daar rijd ik haar nu ook, tot er een fijne plek voor haar is gevonden...
dus weet je iemand die nog op zoek is naar een leuke aanhankelijke karaktervolle lusitano merrie, meld het!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Nouvel schreef:ze is nog niet veel buiten geweest en wel een paardje voor iemand die veel ervaring heeft, als ze serieus interesse heeft kan ze me altijd even een pb sturen natuurlijk...
Nouvel schreef:oke, ik zal eens kijken op FB, op die andere fora zit ik niet