Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Machonito schreef:Ohh vandaar jullie zo hard gaan ineens jullie willen naar de nieuwe topic en zo wel nu![]()
![]()
Ohh Karina wat gaaf dat je nieuwe net zo als Baron reageerd en ook met je praat![]()
ik hoop zo dat dit nu je geluks brengertje is![]()
als je zover ben dat je met hem naar buiten gaat dan wil ik langs komen met Baron![]()
Ik wil zo graag de veluwen in met hem
Machonito schreef:Ohh vandaar jullie zo hard gaan ineens jullie willen naar de nieuwe topic en zo wel nu![]()
![]()
Ohh Karina wat gaaf dat je nieuwe net zo als Baron reageerd en ook met je praat![]()
als je zover ben dat je met hem naar buiten gaat dan wil ik langs komen met Baron![]()
Benthe die slungel ziet er grappig uit hoor![]()
ik ben benieuwd hoe hij over een jaar eruit gaat zien
)
ik kan inderdaad wel wat hulp gebruiken met Flaaf, hier weet ook niemand wat ze er nou mee aanmoeten. Iedereen raad me aan hem te verkopen (aan een vent, want het zou een mannenpaard zijn), een vent hier die Flavs broer heeft zegt dat ook zijn broer gek is, hij schopt mannen van hun brommers af en heeft een hond vermoord. Flavio heeft ook wel eens uitgehaald naar een brommer... En ook wel eens een hond geraakt, maar die achtervolgde ons en was een wilde hond dus dat was toen wel even goed gedaan van hem.
Prinslover schreef:Machonito schreef:Ohh vandaar jullie zo hard gaan ineens jullie willen naar de nieuwe topic en zo wel nu![]()
![]()
Aaaahh mag ik dan meeee??