Ik ben een lijstje aan het maken voor de driedaagse. Alsof ik op ponykamp ga . Charlie en Banto blijven daar staan, dus moet alles op orde hebben. En dat is heus pure noodzaak, ik rij sowieso 3x per dag op en neer.
Wat veel wedstrijden (uit de buurt dan), jammer.. Al word ik in oktober geopereerd dus dal een competitie deze winter niet handig zijn.. Wie weet volgend jaar outdoor weer.
Hier een fotospammetje van Berb in het M1 afgelopen weekend!
iEmmaaa, bedankt voor het delen. 4 wedstrijden is absoluut niet te doen als je kijkt naar de locaties hoe die verdeeld zijn over Nederland, jammer. Ook erg jammer vind ik voor de sport, je sluit hiermee heel veel mensen uit..... Maar goed, gaan wij aankomende winter lekker tussen de KWPN'ers rijden, gaat ook goed!! Ik zag dat de uitslagen voor outdoor net weer bijgewerkt zijn, nog 2 selectie wedstrijden worden er verreden, en dan is het duidelijk, gaan we naar Kootwijk of niet!
Dit is het tweede of derde jaar dat er ook wedstrijden zuidelijker zijn. Eerder was het eigenlijk alleen maar in de noorderlijke provincies. Nadeel is dat je wel een vereniging en locatie bereid moet vinden om zo'n wedstrijd te gaan organiseren en dat is blijkbaar nog niet eenvoudig.
De wedstrijd in Zoelen is de enige die bij mij in de buurt is (nog geen kwartier rijden), maar die wordt ook door mijn eigen vereniging georganiseerd . Lunteren is ook nog te doen (3 kwartier denk ik), maar de rest is toch allemaal meer dan een uur rijden.
@Sanet ik kan me heel goed voorstellen dat het heel moeilijk is organiserende verenigingen te vinden!! Dat hoorde ik al over de outdoor. Assen stond voorheen ook op het programma, maar ze konden niemand vinden die het wilde organiseren.
Ik doe ook niet mee met de selecties, vind het ook te ver rijden helaas.
hannelover
Geplaatst: 16-08-17 13:42
Gave fotos Jean!
Oké dus maar 1 proef per wedstrijd, bedankt! Gelukkig is de meest verre 'maar' 52min rijden dus wij rijden 5 /6 proeven ligt eraan of je bij maren Kessel 2x mee kan doen.
Ik moet voor de subtop wedstrijden eigenlijk standaard al een uur rijden. In de winter zijn er wel wat meer dichtbij. Maar in de zomer valt dat gewoon flink tegen. Maar goed, dat is keuzes maken natuurlijk. Wat start je wel en wat start je niet. Dan jullie eigen verenigingen inderdaad maar motiveren om zo'n wedstrijd te organiseren
Ja, ik heb volgende maand ook mijn e achter b rijbewijs examen. Dus dan kan ik wel makkelijker verder weg. Nu moet ik altijd mijn vader regelen. En die vind het opzich niet erg maar heeft het vaak heel druk.
Meldt! Toevallig jullie topic gevonden toen ik op zoek was naar meer info over de indoorcompetitie! Wel heel leuk dat dit georganiseerd wordt!
Vind het wel apart dat je juist zoveel wedstrijden verplicht bent te starten. Je zou toch denken dat als ze moeilijk verenigingen kunnen vinden die dit willen organiseren, er minder wedstrijden zijn en je dus ook minder proeven voor selectie moet rijden. Dan vind ik 2 proeven die tellen voor selectie logischer en dan bv minimaal 3 wedstrijden. (zo is het buiten ook toch?) Ben er een beetje uit, heb al 3 jaar geen wedstrijd meer gereden in verband met zwangerschappen, jonge paarden, drachtige paarden enz enz Wil in oktober gaan starten, weet nog niet welke klasse. Denk niet te moeilijk, misschien wel L1. Ze komt pas half september weer thuis na keurings klaarmaken voor de centrale keuring dus blijft niet veel tijd over om te oefenen
Ik heb lekker gereden dit weekend tegen alle verwachtingen in! Zaterdag was ik in de 1e proef 1e met 208,5 en in de 2e 3e (laatste) met 199. We waren allebei gewoon op. Zondag met goede moed weer opnieuw gereden en 2x 1e met 214 en 214,5 geworden. Floyd is nu officieel SPORT en Z1+7. Nu hebben we in september weer 2 dagen staan dus hoop dan de laatste 3 puntjes binnen te slepen en dan gaan we vanaf dan tot het voorjaar werken aan de wissels en de rest voor het Z2. Hij heeft echt weer zijn beste beentje voor gezet tijdens de proeven na onze baggere voorbereiding. Echt wat een top karakter!
Wauw eclare jullie gaan goed zeg! Welkom havermout!
vickiva
Geplaatst: 22-08-17 13:23
Hannelover, als je er toevallig achterkomt of je in Maren-kessel twee proeven kan rijden voor de selectie, wil je dat dan laten weten? Dat is voor mij echt heel dichtbij! (kom uit Wijk en Aalburg).
Wauw wat een puntjes Eclare! Je mag zeker trots zijn op je topper!
Welkom havermout
Babette
Geplaatst: 23-08-17 10:48
Hallo, ik meld me ook weer... een poos geleden ook mee gepost in dit topic maar toen werd mn bijrijdtopper helaas verhuisd 120 km verderop. Ik start dan ook weer vanaf nu met bijlezen en reageren.
Maar er is wederom een Fries op mijn pad verschenen waar ik de kans mee krijg om wat op te bouwen.
De 5 jarige Meino Fan Ferwalde (v. Maurus 441) een echt barokke type en niet heel hoog dacht 1.63? maar kan het mishebben. Ben nu aan het opbouwen aan de dubbele lijnen en oprobeer 1x per week erop te gaan. Vanaf 1 September heb ik alle tijd voor hem en zal ik hem meer onder het zadel gaan pakken. Hoop eind November te kunnen gaan starten. Heel erg leuk om weer lekker bezig te zijn met deze jongen en kijken hoe ver we kunnen komen.
Ik lees stilletjes nog mee in dit topic, altijd erg leuk om te volgen!
Babette wat een leukerd! Ik heb de volle broer van Maurus gereden. Deze had alleen helaas niet de kwaliteiten van zijn broer, Maar was wel een schat van een dier! Ga je vast een hele leuke aan hebben!
Die heette Djaurus en staat nu in Amerika. Was alleen wel meer een paard om voor de kar te hebben.
Laatste selectiewedstrijd is verreden afgelopen zondag in Koudum. Helaas moest ik mij afmelden, sleutelbeen afgescheurd grrrrrrr. Even paard naar de wei brengen wat even niet ging zoals het hoort....Nu maar hopen dat het genoeg was..... Nog meer die zitten te wachten op de definitieve startlijst in Kootwijk?