[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Buitenzinnig

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 18:39

????

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 18:44

Ellis, hij toont al groot en hij ziet er goed uit. Ik ben echt heel benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen.

Ilona: Ja, zonder ballen is Igneo nog geen doetje, haha := En inderdaad erg flexibel. Hij kan zo snel draaien, van richting veranderen en rondspringen. In een van die filmpjes vond ik het wel heel mooi om te zien dat hij in een bok van galop wisselt :j Nog ruim een jaartje en dan ga ik gezellig met Igs met jullie samen op vakantie :D
Knappe Chico :D En Chico zou Chico ook niet zijn als hij eens niet iets eng vindt haha. Maar netjes hoor! En zelfs nog prijzen in de wacht gesleept.

Martine: Fijn dat het met Mabrouk beter lijkt te gaan, en haha die Flaaf, stoere vent :')

BrankaZ schreef:
Grappig is wel dat Frío op prikkelrijke terreinen fijner te rijden is. Overkill aan prikkels lijkt er voor te zorgen dat hij zich beter concentreert omdat er te veel is om op te letten.

Dat had ik ook met Vaidosa, als we op vreemd (en druk) terrein waren liep ze altijd de sterren van de hemel :j

Maar begrijp ik nu goed dat we het topic vandaag al vol mogen kletsen O:)

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 18:45

heb je goed begrepen Sanne!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 18:47

Nou, waar is iedereen dan :+

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 18:57

Hier ben ik zal ook een poging doen om het vandaag vol te kletsen.
Hij ziet er mooi uit voor een doedel.;)

Bedankt Ilona, ik ben ook een grote fan van mijn friesje :D , hoewel ze op het moment een beetje stout is. En gefeliciteerd met je punten dat heb je goed gedaan. De jury geeft netjes door de spanning heen gekeken zie ik wel. Wat betreft wedstrijden daar ben ik mee gestopt, Boukje is of heel gespannen en bang (en gaat rennen) of ze vind het gewoon super leuk om alles te bekijken en dan krijg je zo’n Fries met dat hoofd ergens in de hemel, en ik heb er geen zin meer in om te lopen trucen om haar hoofd en tempo laag te houden.
Fijn dat Mabrouk weer de goede kant op gaat, houden zo en ik heb ook zo’n mafkees in de wei staan, gaat ook achter de hond aan.

Gr. Ingrid

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 19:05

Heey

Dankjulliewel :D.

Ellis: Knapperd is ie hoor :D. Ook zonder actie foto's.

Denise: Jammer van de punten maar fijn dat het voor je gevoel super ging :D.

Ilona: Super, gefeliciteerd :D.

Martine: Fijn dat de behandeling lijkt te werken :).

Sanne: Knappe igneo :D.

Ben weer helemaal in love met Shaddy. Ze is echt enorm veranderd <3. Haar ogen staan ook weer rustig.
Ze komt weer lekker knuffelen, ze haalt weer lieve streken uit ( de streken die ze had toen Nouchka nog in der buik zat) en ze is zelf ook veel rustiger :D <3.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 19:05

Kom ik ook wel even langs :D

Prachtige foto's van Zwartje, Ellis, vind hem echt supergaaf!

Ik ben moe! Morgen dagje vrij en dan voornamelijk aan mijn huiswerk...

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 19:10

Madelief, wat vond Rico van je taart? En was hij lekker?

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 19:12

Okee, ga ik ook helpen ;)
Nog steeds op vakantie bij Callista met Goya. Heb besloten een strada te kopen, Goya loopt er erg goed onder. Hij beweegt mooi, kan net dat beetje meer ontspanning creeeren en we zijn al bezig met piaffe/passage. Of dat allemaal aan het zadel ligt, geen idee, maar ik merk ook aan mezelf dat ik er beter op zit. Heb natuurlijk dat ongeluk gehad vorig jaar en daarbij knie problemen gekregen. Had na het rijden op mijn hanover best vaak last van mij knie, en met de strada niet :)

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 19:51

dat is wel super fijn Suuz :j
Heb je nog recente foto's van jou en Goya?

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 20:50

Fijn dat het zo lekker gaat met jou en Goya, Toch fijn dat je even met een ander zadel kan rijden om het te proberen.
Ik heb zelf een Barnsbe op Boukje liggen maar het viel ook niet mee om voor haar een passend zadel te vinden.

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 21:11

Suus ja wij zijn ook blij, haha onze buurvrouw (vrouw van die buurman die ons met hem helpt) is ondertussen helemaal verliefd op hem geworden :) aaaaah en he, je bent overstag dus? Gaaf hoor, wel foto's maken he!

Ilona maar tis wel een lekker sjakie :D

Hihi opening issie al online dan??

Sanne ja daar gaan we dan he, nou het loopt niet zo storm als laatste keer nog..

Ingrid ook zo'n hondenjager, met onze reu gaat het dus niet want die probeert de paarden echt te bijten en komt veel te dichtbij en krijgt dan hop die hoeven bovenop hem... Dus die houden we gescheiden, maar het teefje houd netjes afstand en doet het veel speelser :) bij jullie nooit te dichtbij gekomen?

Angela fijn dat Shaddy weer lief was.

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 21:25

Hier nog een van anderhalf jaar terug, wat een pukkie was t nog :D
Afbeelding

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 21:33

Sanne, nee helaas.. Maar het gaat nu zo goed dat ik binnenkort misschien wel filmpjes/fotos heb!
Ingrid, jaa, is zeker fijn om te proberen. Zadels blijven lastig he.. Fijn dat je wel een goed zadel hebt inmiddels!
Martine, haha, grappig van je buuf! Jaa, ben helemaal overstag nu, zooo heerlijk zadel :) aawh, wat was Broek daar nog een Broekie he haha

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 21:37

Martine wat een lieve foto :+:

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 21:37

Ik ben vandaag begonnen met mijn afstudeeropdracht/stage. Best wel een gek idee dat ik hiermee mijn studie af ga ronden!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 21:38

Dat zal wel een fijn gevoel geven!
Waar gaat het over?

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 21:41

lakshmi schreef:
Hier nog een van anderhalf jaar terug, wat een pukkie was t nog :D
Afbeelding

Grommmm, ik word jaloers als ik al dat zand zie! Ik maar vechten hier om een rijbak aan te leggen op een kleibodem en bij jou zandbodems in overvloedde, haha!

Maar goed, dan weer geen sappig gras, dat is dan weer de andere kant :+

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 21:52

soeske schreef:
Dat zal wel een fijn gevoel geven!
Waar gaat het over?

een onderzoek naar social media

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 22:28

Suus fijn dat je hem zo lekker hebt kunnen uittesten dan ook! Ow en het is Dari, niet broek ;)

Sanne thanks :)

Elise ja haha zand hebben we hier wel... En geloof me, het zit overal, ook in huis. Een stofzuiger werkt hier al niet eens meer, je moet eigenlijk echt twee keer per dag alles aanvegen, de auto ligt altijd vol met een half strand en ook schoenen zitten altijd vol met een fijn laagje. Gelukkig maar dat we de helft van het jaar op slippers lopen. Ja dat gras missen we hier inderdaad, vooral de paarden natuurlijk.. Maar he je bent lekker aan het bouwen en knutselen dus op je nieuwe stekkie? Vertel, je hebt nu dus de paarden aan huis, en hoeveel heb je er nu?

Oh en nu vond ik deze ook nog, een van de eerste foto's van Dari toen hij net bij ons was, dan is hij toch wel wat gegroeid :)
Afbeelding

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 22:36

aah, sorry martine ;)
Najaa,in de tijd toen ik bij jullie wasliep ik ook in vrij luchtige kleding en jullie in dikkere haha..Maar begrijpelijk, de zomers daar zijn niet te houden natuurlijk..

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 23:42

madelief88 schreef:
Haha, hmmm goede...

Oooh, nog eentje:

Barokke paardenliefhebbers gaan snel, in deel 5 delen ze weer kommer en kwel.

:+

De barokke paardenliefhebbers gaan met volle vaart, in deel 5 kletsen we weer verder over het barokke paard! (die vind ik wel leuk :j )

Die zijn te lang.
Bij de titel van dit topic moesten de woorden ook ingekort worden omdat het anders niet pastte.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 23:49

lakshmi schreef:
Saida hihi gelukkig had ik er nog geen last van, de dokter heeft ze vorige week pas voorgeschreven, tabletten van 50mg per dag (hoewel de aanbevolen hoeveelheid veel minder is geloof ik...), in NL doen ze het met bloedtesten he? Haha gelukkig drink ik toch al veel water en verder ook geen frisdrank ofzo, maar kiwi's die zijn hier niet altijd te krijgen helaas! Bij jou toen der tijd alles goed verlopen?
Maffe bobbel he! Als ik alleen ben mag ik er wel gewoon aanzitten trouwens, zolang het maar voorzichtig gebeurd.. Straks komt buurman nog even langs om die injectie te doen en even te kijken gewoon.

Pruimen, vijgen, druiven, peren en dadels werken ook laxerend.
En ook volkoren produkten, of bijv. zemelen door wat yoghurt. ;)
Hier wordt eerst het ijzergehalte gemeten dmv een bloedonderzoek, ja.
Bij mij is het toen allemaal goed gegaan, mijn kids zijn nu ondertussen al weer 16 en 13,5 jaar oud. :D
Maar als gastouder bevind ik me vrijwel dagelijks tussen de kleintjes.

Het is idd een flinke bobbel!
Ik schrok er wel van toen ik het zag.
Weet je ook wat het is wat je buurman erin spuit?
En zie je al verbetering?

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 09:27

Mies – ik vond zelf deze officiële veel beter gaan dan mijn onderlinge, dus ja waar het nu werkelijk aan ligt, ik denk dat de jury van de onderlinge gewoon heel gul is geweest met de punten

Iloon – fijn is dat dan he als je ook wat met het commentaar kan, ik had nou een protecol met alleen maar 6jes en 5en en zonder commentaar dus weet ook niet wat ik fout heb gedaan

Angela – fijn dat het met shaddy weer zo goed gaat, lekker zo volhouden

Suus – fijn dat jullie zo goed gaan, en wanneer krijgen we van die mooie rijfoto’s te zien

Martine – die foto <3

Sanne – hoelang moet je nog dan voor je studie? En het zal zeker wel een raar idee zijn dat je het binnenkort gaat afronden, moet je hierna nog door?

Oeh nog iets minder dan 2 pagina’s

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 09:34

Mijn bijdrage om het vol te kletsen! ;)

ilona: leuk zo'n jury! Heb je meer aan dan alleen een paar punten zonder enige uitleg!

sanne: had nog helemaal niet op Iggie gereageerd! Schandalig..maarja zoals altijd ziet hij er super uit! wat een bonk is het toch! Echt gaaf, moet zeggen dat ik zn kleurtje nu ook wel erg leuk vind!

angela: Fijn dat het de goede kant op gaat met shaddy, hopelijk blijft ze dit aanhouden

denise: met onderlinge zijn ze meestal wat milder met jureren, toch jammer dat het dan zo'n verschil is! Wie weet de volgende keer!

Gister heeft een vriendin weer rijfoto's gemaakt van shannon :D Ze was heet!!! Maar dr zaten wel gave plaatjes tussen! *post ze nog, maar eerste andere verplichtingen ;)*