Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En inderdaad erg flexibel. Hij kan zo snel draaien, van richting veranderen en rondspringen. In een van die filmpjes vond ik het wel heel mooi om te zien dat hij in een bok van galop wisselt
Nog ruim een jaartje en dan ga ik gezellig met Igs met jullie samen op vakantie 
En Chico zou Chico ook niet zijn als hij eens niet iets eng vindt haha. Maar netjes hoor! En zelfs nog prijzen in de wacht gesleept.
BrankaZ schreef:Grappig is wel dat Frío op prikkelrijke terreinen fijner te rijden is. Overkill aan prikkels lijkt er voor te zorgen dat hij zich beter concentreert omdat er te veel is om op te letten.

, hoewel ze op het moment een beetje stout is. En gefeliciteerd met je punten dat heb je goed gedaan. De jury geeft netjes door de spanning heen gekeken zie ik wel. Wat betreft wedstrijden daar ben ik mee gestopt, Boukje is of heel gespannen en bang (en gaat rennen) of ze vind het gewoon super leuk om alles te bekijken en dan krijg je zo’n Fries met dat hoofd ergens in de hemel, en ik heb er geen zin meer in om te lopen trucen om haar hoofd en tempo laag te houden.
.
. Ook zonder actie foto's.
.
.
.
.
. Haar ogen staan ook weer rustig.
. 

aaaaah en he, je bent overstag dus? Gaaf hoor, wel foto's maken he!
bij jullie nooit te dichtbij gekomen?
aawh, wat was Broek daar nog een Broekie he haha
lakshmi schreef:Hier nog een van anderhalf jaar terug, wat een pukkie was t nog

madelief88 schreef:Haha, hmmm goede...
Oooh, nog eentje:
Barokke paardenliefhebbers gaan snel, in deel 5 delen ze weer kommer en kwel.
De barokke paardenliefhebbers gaan met volle vaart, in deel 5 kletsen we weer verder over het barokke paard! (die vind ik wel leuk)
lakshmi schreef:Saida hihi gelukkig had ik er nog geen last van, de dokter heeft ze vorige week pas voorgeschreven, tabletten van 50mg per dag (hoewel de aanbevolen hoeveelheid veel minder is geloof ik...), in NL doen ze het met bloedtesten he? Haha gelukkig drink ik toch al veel water en verder ook geen frisdrank ofzo, maar kiwi's die zijn hier niet altijd te krijgen helaas! Bij jou toen der tijd alles goed verlopen?
Maffe bobbel he! Als ik alleen ben mag ik er wel gewoon aanzitten trouwens, zolang het maar voorzichtig gebeurd.. Straks komt buurman nog even langs om die injectie te doen en even te kijken gewoon.

Ze was heet!!! Maar dr zaten wel gave plaatjes tussen! *post ze nog, maar eerste andere verplichtingen
*