Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zasread schreef:evdpanne schreef:En de collega: Die is leuk, aardig, heeft een hele middag gespendeerd aan mij zoeken op hyves (hij is gek), is naar me tante toe gegaan om te vragen waar ik was toen ik niet werkte vanwege mijn voet. Ach ja gewoon lief.
Type slijmbal dus
lakshmi schreef:AAhrg verder hou ik t amper bij zo... Ga over een kwartiertje naar de paarden toe, kijken hoe Flavio reageert misschien even in de bak rijden. Ben gisteren en eergisteren wel met hem in de box en bak geweest, dat ging wel ok, hij was wel erg schrikachtig..
Utixo schreef:BPL deel vier, een hoop onnozel geklets maar bovenal veel plezier!
BPL deel vier, wij laten de deur naar het echte leven op een kier!
BPL deel vier, paarden, avondeten en mannen, de rest interreseert ons geen zier.
Hier zijn we weer terug voor deel vier, BPL hebben plezier!
Mwah.
lakshmi schreef:Wenda: ja heerlijk is dat als ze gewoon thuis staan.. Ik denk dat het hier toch wel lastig zou worden met de paarden, twee boxen zouden wel kunnen maar geen plek voor een uitloop. Daarnaast met die idiote honden hier... Help! Zie al allerlei nare dingen gebeuren.. En Darius heeft echt plek nodig om te rennen! Anders hadden ze hier al lang gestaan. Maar zo'n jonkie dag en nacht in een box, dat kan toch niet... En kan hem ook niet hier mee naar het strand nemenjullie hebben wel een uitloop toch??
Anouk: nee, Flav is een echte hengst.. Hier ruinen ze vrijwel nooit. Als het jong gebeurd kan het wel helpen, maar op 4 jarige leeftijd denk ik dat het toch niet zo veel helpt, daarnaast laat ik hem ook liever z'n ballen behoudenik vind het ook erg gezellig hier
meetings worden iets lastiger vanwege de afstand, maar eind volgende maand komt Elise hierheen als het goed is
Sam klinkt echt als een schat, op zich is Flav ook wel aanhankelijk maar dat heeft volgens mij meer met snoep te maken
maar hij is wel heel zachtaardig, met kinderen ook altijd superlief! Maar daarom twijfel ik ook om Flav te verkopen, het gaat wel steeds beter qua connectie maar hij blijft toch soms van die nare streken houden, en die worden juist ook weer erger :S heel tegenstrijdig, zou ook graag een hele goede instructeur hebben maar die heb je hier nu eenmaal niet. Daarom weet ik niet of het wel verstandig is met hem door te gaan... Of het dan niet alleen maar moeilijker zal worden voor ons beiden.. Dan mis ik dus zo'n vent als jij wel hebt! ALS mijn vriend al mee komt naar de paarden, is het alleen om koffie te drinken.
AAhrg verder hou ik t amper bij zo... Ga over een kwartiertje naar de paarden toe, kijken hoe Flavio reageert misschien even in de bak rijden. Ben gisteren en eergisteren wel met hem in de box en bak geweest, dat ging wel ok, hij was wel erg schrikachtig..