[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

zasread

Re: [HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 16:57

Ilona ligt inmiddels onder tafel denk ik

Suelza

Mooi paard Jus!!! Jammer dat hij zo hoog in het kruis is... Anders was het toch wel mijn droompaard geweest :D (op Sunbun na natuurlijk).

zasread

jus schreef:
Deze dan maar ik heb hem er ooit opgezet.

Afbeelding

Zo! :wow: Dat is een joekel! Of is die man zo klein?
Laatst bijgewerkt door zasread op 01-09-09 16:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Suelza

Yippie!

evdpanne

En de collega: Die is leuk, aardig, heeft een hele middag gespendeerd aan mij zoeken op hyves (hij is gek), is naar me tante toe gegaan om te vragen waar ik was toen ik niet werkte vanwege mijn voet. Ach ja gewoon lief :D.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 16:58

zasread schreef:
jus schreef:
Deze dan maar ik heb hem er ooit opgezet.

Afbeelding

Zo! Dat is een joekel! Of is die man zo klein?

Hahahaha idd

_Saida_

Prinslover schreef:
Ik zie Saida, Madelief, Robijntjah ook online!

Help eens vol kletsen :D ;)

Ja jeetje, ik heb al moeite om het bij te lezen!
Elke keer als ik een pagine heb gelezen staan er weer 2 bij! :D

zasread

evdpanne schreef:
En de collega: Die is leuk, aardig, heeft een hele middag gespendeerd aan mij zoeken op hyves (hij is gek), is naar me tante toe gegaan om te vragen waar ik was toen ik niet werkte vanwege mijn voet. Ach ja gewoon lief :D.

Type slijmbal dus :=

zasread

_Saida_ schreef:
Prinslover schreef:
Ik zie Saida, Madelief, Robijntjah ook online!

Help eens vol kletsen :D ;)

Ja jeetje, ik heb al moeite om het bij te lezen!
Elke keer als ik een pagine heb gelezen staan er weer 2 bij! :D

Bijlezen heeft geen zin denk ik :n

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 16:59

Nathaly bedankt voor de linkjes, ik ga ze even bekijken. Ik moet natuurlijk wel eigenlijk portugees he, zal eens rondzoeken naar de verschillen. De kleurencombinatie van jouw outfit vond ik echt enorm smaakvol.

Suelza

Nee, we zijn alleen maar het topic aan het volschreeuwen :D

evdpanne

zasread schreef:
evdpanne schreef:

Type slijmbal dus :=

Nee hoor, gewoon grappig :P. Type slijmbal is die andere veeeeel meer :D.

idefix4

Even een nieuwe antwoordpagina hoor. Jullie hebben wel heel veel bijgeschreven!

Esther - Dus je voet betert! Nog even en je kan weer rijden joh! Je leert Shaggy aan de hand wel goed kennen nu...

Benthe - Moest even nadenken hoe je ook al weer heette. hihi. Gewoon spammen hoor. Frank is net zo bezig als jij momenteel...
Haha, die eerste foto! Ik mis alleen nog de zonnebril van Banto... Een hele hoogte zeg! 1.73 m. Sam is lager...
Zo die swingt!

Lisenka - Thanks!! Michelle ziet er altijd schattig uit op elk paard... Hopelijk blijft dat zo en gaat het ook echt haar hobby worden. Het is ook een hele klus om alles bij te reageren. Gelukkig regent het nu...
Bijzonder is het als je meteen klikt met een paard hè? Ik had dat met mijn vorige paard. Met Despi heb ik vandaag geoefend. Hij leert momenteel het compliment. Hij geniet van 'kunstjes' leren. Nu ik daar mee bezig was met hem, groeit de vriendschap. Ik wil echter niet tussen Frank en hem in komen staan.

Samaranch kan ook zo druiven bij de hoefsmid. Nu weten we inmiddels dat er niet te veel mensen om hem heen moeten staan. Met alleen de hoefsmid is ie wel lief... Met mij erbij niet. :+

Mooie site overigens. Welke hebben jullie daarheen gebracht? Die Rimmy?

Nombrado - Wat is er mis met Anky? Ik doe het haar niet na en zeker niet met maar liefst 2 paarden.

Elise - 2 kilo? Toe maar! Gefeliciteerd! En hoe voelt het om 2 kilo meer mee te sjouwen?
Wat kan jij goed rijmelen! FRank zou zeggen: Ik kan rijmen en dichten zonder mijn hemd op te lichten... haha

Sanne - Kan het kloppen dat die maar 2 benen heeft? :D Iggie was een mooi veulentje!

Mies - Ik ken dat niet. Wat is dat? Kun je die dan wel zien? Is dat net zo iets als het spiraaltje ofzo, maar dan zonder bijwerkingen? Die mogen ze van mij ook al niet zetten... Kunnen ze je dan overal vinden ofzo? Jij maakt er wel een tekstje van zeg...
Even gegoogled. Dat lijken wel wratjes!

Lisenka - Het blijft ook een schitterende foto. Wat een plaatje...
Hahaha, wat een mzzl voor Jan dat de stalruiter er niet bij zat. Of is ie beter in de stal?
En die Banjer hè? Wat een prachtige hond is het geworden!

Karina - Discussies zijn leuk, maar het moet geen gebijbel worden. Soms zal een discussie niet de neuzen één richting op wijzen. En ik hoef niet overtuigd te worden. Als ik ieders mening heb gelezen, haal ik daar uit, waar ik van denk dat ik er wat mee kan. Zo werkt het toch voor iedereen?
Ik zie ook de bladzijdes groeien.... Niet bij te houden zeg. Spam jij jouw Zonnebloem nog even? En hoe is het met Rico en Veludo?

Daniëlle - Leuke link. Mooie paardje toch die Llevado!

Benthe - Heb je voor mij niet nog een leuk sjabrakje maat full voor een dressuurzadel dan? :P
MD? Haha, dan denk ik meer in lingerie als je het niet erg vindt.

Sanne - Haha, je kijkt er ook erg leuk bij... Ik ben een kippetje...

Lisenka - Als ik jouw omschrijving zo hoor, moeten we een aantal vrijgezelle dames maar thuislaten. Die blijven anders hangen in Spanje...

Jus - Wouw!! Toch maar niet...

Zo heey, mijn ego komt wel in het nieuwe topic....

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 17:00

Wenda: ja heerlijk is dat als ze gewoon thuis staan.. Ik denk dat het hier toch wel lastig zou worden met de paarden, twee boxen zouden wel kunnen maar geen plek voor een uitloop. Daarnaast met die idiote honden hier... Help! Zie al allerlei nare dingen gebeuren.. En Darius heeft echt plek nodig om te rennen! Anders hadden ze hier al lang gestaan. Maar zo'n jonkie dag en nacht in een box, dat kan toch niet... En kan hem ook niet hier mee naar het strand nemen ;) jullie hebben wel een uitloop toch??

Anouk: nee, Flav is een echte hengst.. Hier ruinen ze vrijwel nooit. Als het jong gebeurd kan het wel helpen, maar op 4 jarige leeftijd denk ik dat het toch niet zo veel helpt, daarnaast laat ik hem ook liever z'n ballen behouden :+ ik vind het ook erg gezellig hier :) meetings worden iets lastiger vanwege de afstand, maar eind volgende maand komt Elise hierheen als het goed is :) Sam klinkt echt als een schat, op zich is Flav ook wel aanhankelijk maar dat heeft volgens mij meer met snoep te maken :+ maar hij is wel heel zachtaardig, met kinderen ook altijd superlief! Maar daarom twijfel ik ook om Flav te verkopen, het gaat wel steeds beter qua connectie maar hij blijft toch soms van die nare streken houden, en die worden juist ook weer erger :S heel tegenstrijdig, zou ook graag een hele goede instructeur hebben maar die heb je hier nu eenmaal niet. Daarom weet ik niet of het wel verstandig is met hem door te gaan... Of het dan niet alleen maar moeilijker zal worden voor ons beiden.. Dan mis ik dus zo'n vent als jij wel hebt! ALS mijn vriend al mee komt naar de paarden, is het alleen om koffie te drinken.

AAhrg verder hou ik t amper bij zo... Ga over een kwartiertje naar de paarden toe, kijken hoe Flavio reageert misschien even in de bak rijden. Ben gisteren en eergisteren wel met hem in de box en bak geweest, dat ging wel ok, hij was wel erg schrikachtig..

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 17:00

Wat en knap peerd Jus!

En jeetje, wat kunnen jullie slap ouwehoeren := Ik probeer bij te lezen, maar heb de helft van de tijd geen idee waar het over gaat. Wordt volgens mij echt te oud :o

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 17:01

@ idefix, hoe is het afgelopen met de Gribaldi?

Je moet mijn Sinterklaas rijmpjes eens horen btw... Tis altijd jammer dat ik nooit iemand hem om Sinterklaas mee te vieren. Rijm nu maar voor mijn hondjes ;(

zasread

lakshmi schreef:
AAhrg verder hou ik t amper bij zo... Ga over een kwartiertje naar de paarden toe, kijken hoe Flavio reageert misschien even in de bak rijden. Ben gisteren en eergisteren wel met hem in de box en bak geweest, dat ging wel ok, hij was wel erg schrikachtig..

Zal hij misschien dan toch zelf ook enorm geschrokken zijn?

zasread

sjips! Het is 17.00 geweest!

evdpanne

Ik gaat maar eens rennen naar mijn bus :D. En als ik thuis kom verwacht ik natuurlijk wel een nieuw topic ;).

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 17:02

Nee, Eshter, niet rennen, kletsen jij!

Amable

zasread schreef:
sjips! Het is 17.00 geweest!

Ok stop maar met posten jongens :+ :P

_Saida_

Utixo schreef:
BPL deel vier, een hoop onnozel geklets maar bovenal veel plezier!

BPL deel vier, wij laten de deur naar het echte leven op een kier!

BPL deel vier, paarden, avondeten en mannen, de rest interreseert ons geen zier.

Hier zijn we weer terug voor deel vier, BPL hebben plezier!

Mwah.

waar staat BPL voor?
Barokke Paarden Likkers? :D

Suelza

lakshmi schreef:
Wenda: ja heerlijk is dat als ze gewoon thuis staan.. Ik denk dat het hier toch wel lastig zou worden met de paarden, twee boxen zouden wel kunnen maar geen plek voor een uitloop. Daarnaast met die idiote honden hier... Help! Zie al allerlei nare dingen gebeuren.. En Darius heeft echt plek nodig om te rennen! Anders hadden ze hier al lang gestaan. Maar zo'n jonkie dag en nacht in een box, dat kan toch niet... En kan hem ook niet hier mee naar het strand nemen ;) jullie hebben wel een uitloop toch??

Anouk: nee, Flav is een echte hengst.. Hier ruinen ze vrijwel nooit. Als het jong gebeurd kan het wel helpen, maar op 4 jarige leeftijd denk ik dat het toch niet zo veel helpt, daarnaast laat ik hem ook liever z'n ballen behouden :+ ik vind het ook erg gezellig hier :) meetings worden iets lastiger vanwege de afstand, maar eind volgende maand komt Elise hierheen als het goed is :) Sam klinkt echt als een schat, op zich is Flav ook wel aanhankelijk maar dat heeft volgens mij meer met snoep te maken :+ maar hij is wel heel zachtaardig, met kinderen ook altijd superlief! Maar daarom twijfel ik ook om Flav te verkopen, het gaat wel steeds beter qua connectie maar hij blijft toch soms van die nare streken houden, en die worden juist ook weer erger :S heel tegenstrijdig, zou ook graag een hele goede instructeur hebben maar die heb je hier nu eenmaal niet. Daarom weet ik niet of het wel verstandig is met hem door te gaan... Of het dan niet alleen maar moeilijker zal worden voor ons beiden.. Dan mis ik dus zo'n vent als jij wel hebt! ALS mijn vriend al mee komt naar de paarden, is het alleen om koffie te drinken.

Jeeeej vakantie, vakantie :D wil wel een keer op safari hoor! Hoorde dat dat kon daar!

Met Flavio ga ik mij wel even bezig houden, haha!

Enne, je moet wel mijn handje vast houden in het vliegtuig hoor... Ben nog nooit met het vliegtuig geweest :D

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 17:03

Hahahahaha moet de bus om 17.16 hebben :P. Anders sta ik er nog wel even ;).

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 17:03

Nee die jongen is niet zo klein.

Gaat weer helemaal kl..... met imageshack. laptop gaat straks uit het raam