Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. En lekker lening ook hihi. Die Noa
leuke foto!
.
! Dus volgende keer heb je vast beet
.
!
Sorry!
Trots en roze wolk alarm! Gisteren met Chicky een wedstrijdje gehad, hij ging echt heel fijn, ondanks hij in het begin echt heeeel gespannen was. De wedstrijdbak had echt 0,0 prikkels, maar toch vond hij wat
. De deuren.. jaa die waren écht eng, en kon je niet langs. Linksom nog even de tijd gehad voor de proef begon, maar rechtsom niet. Je voelt m vast wel, rechtsom dacht ie dat ie opgegeten werd
. In de galop op de noodrem en geen beweging in te krijgen haha. Gewoon rustig gebleven en na even op 2 achterbenen staan ging t wel weer haha. De tweede proef liep hij echt súper fijn en was niks eng meer
. Resultaat twee keer 2e plaats, warme trui voor t baasje, zak muesli voor t paardje gewonnen en met 185 en 192 pnt naar huis!
Ben ook wel trots op hem. Het is jammer dat hij zo kijkerig is op vreemdterrein, vandaar dat ik nog even wil doorstarten in de B, opzich is komen we thuis al in de buurt voor het L1. In me lessen nu bezig met wijken, en nog veel oefenen op het doorzitten (echt een crime), maar we komen al aardig in de richting. Al doen we nog veel basis dingen. Basis is niet zo makkelijk haha, nog best moeilijk om lossigheid te houden, maar tegelijker tijd juiste aanspanning, aanleuning én tempo. Ook zijn we bezig zn gangen ruimer te krijgen. Gaat lekker nu! Alleen op wedstrijd is alles zo spannend, zeker de 1e keer vreemd terrein en 1e proef, dan wil die vaak ergens niet langs etc. wordt het zo rommelig. Ik ben nu B+9..
en super Denise ha dat moet een werk zijn geweest!! 

Flaaf probeert steeds onze mama hond uit te lokken, als ze bij hem in de buurt komt gaat hij heel stoer langs het hek paraderen, en durft ze maar de bak in te komen dan jaagt hij haar er gelijk weer uit, mafkees. 
Prinslover schreef:Cloor ja thanx!Ben ook wel trots op hem. Het is jammer dat hij zo kijkerig is op vreemdterrein, vandaar dat ik nog even wil doorstarten in de B, opzich is komen we thuis al in de buurt voor het L1. In me lessen nu bezig met wijken, en nog veel oefenen op het doorzitten (echt een crime), maar we komen al aardig in de richting. Al doen we nog veel basis dingen. Basis is niet zo makkelijk haha, nog best moeilijk om lossigheid te houden, maar tegelijker tijd juiste aanspanning, aanleuning én tempo. Ook zijn we bezig zn gangen ruimer te krijgen. Gaat lekker nu! Alleen op wedstrijd is alles zo spannend, zeker de 1e keer vreemd terrein en 1e proef, dan wil die vaak ergens niet langs etc. wordt het zo rommelig. Ik ben nu B+9..
.
. Op wedstrijd let ie er dan niet meer op idd hihi.
.
. Ik zal ff wat naar je sturen!