Fijn dat de afspraak nu gemaakt is.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PatriesjeMR2 schreef:spokie79 schreef:Ahhhh Deb, lieve Xantha. Ik heb vrijdag alles afgerond. Voo rmijn gevoel wilde ik alles rond hebben, voordat ik het iedereen ging vertellen. Maar vind het nog steeds een beetje spannend hoor. Heb heel de tijd het idee dat ik het droom.
Esss, klinkt al dominantie. Kijken wie het eerst wijkt voor druk en degene die het eerst wijkt (jij dus) is de onderdanige. Hij zal nu meer spelletjes gaan bedenken om je sneller te laten wijken. Al sik jou was zou ik ook grondwerk met Fuego gaan doen en absoluut niet wijken. Desnoods een zweep meenemen en als hij dat weer doet een flinke mep geven op zijn buik. Klinkt gemeen, maar deze 'spelletjes' kunnen gevaarlijk zijn/worden.
Flinke mep op zijn buik?? Het enige wat je daarbij bereikt is dat hij bang word... Sorry, maar deze opmerking staat me heel erg tegen....
Grondwerk is een goede.
Stem verheffen werkt ook vaak goed, vaak nog beter als een correctie tik. Het lijkt me idd dat hij je aan het uitproberen is. Wees streng, zelfverzekerd, concequent en duidelijk in wat je vraagt. En goed gedrag natuurlijk blijven belonen. Zo leert hij weer op jou te vertrouwen.
madelief88 schreef:Ja echt tof Peet, hopen dat alles lukt
Blijven jullie hier even spammen?!
Ik ga nu namelijk nog even heerlijk rijden en knuffelen met mijn kerel, moet hem dan 10 dagen missen!!
Hierbij nog 1 keer het ge-update lijstje
Jolynn
Machonito
Kjoetie
Peetisgreat
Lisenka
Niicole_
Amable
Bienotje
Essss
DinkeyGirl
BrankaZ