Hoe is het nog met de rest hier?
Ik heb weer een paar drukke werkweken achter de rug, maar wel gevolgd door een hééééérlijk weekend aan zee met Jenara

Ze is gewoon het hele weekend het stabiele paard geweest waarbij de anderen hun rust konden komen vinden.
We zijn begonnen zaterdag met grondwerk op het strand, waarbij ik haar zonder moeite in draf en zelfs wat galop door de plassen heen kon laten lopen. Het weekend werd georganiseerd door mijn vorige instructrice (die ik heel erg mis) en die gaf me hier en daar leuke extra uitdagingen, zoals achteruit het water in, eerst de plassen, daarna ook gewoon de zee in.
Toen we met de hele groep eens naar de zee en de golfjes gingen kijken, was mevrouw gewoon weg naar Engeland, heb haar zelf moeten stoppen, of ik had zeewater in mijn rijlaarzen

En even ter info, alles op touwhalster

Dag twee was gewoon heel gezellig, in de namiddag fotoshoot op strand, ben zelf niet supertevreden van de foto's, o.a. ook omdat ik gewoon dressuurmatig wat te weinig had opgewarmd om haar goed te laten lopen.
Laatste dag heb ik een serieuze pennydroom waargemaakt, gewoon op neckrope op het strand gegaloppeerd