Nou baal hier ben zaterdag met paard onderuit gegaan nu paar flinke schaafplekken en rechterkant dik,, Verveel me dood me hoofd wilt meer dan me lijf pff,,
Nouvel
Geplaatst: 20-07-15 21:36
He getsie, heel veel sterkte!
Hier is alles oke, we zijn lekker een beetje aan het spelen...
Aah dankjewel.. Gelukkih nu de kortsten los gaan zitten ken vrijwel me handen weer bijna soepel bewegen,. Michien morgen ff kort ritje als gaat met me schouder en knie Wat een gave foto robijntjuhh
Hmm… mijn vakantie is begonnen… 2 weken regen zoals het nu lijkt. Heerlijk! En omdat ik zo moe ben (was echt toe aan vakantie) en Chim zo onwijs knorrig wordt van regen, heb ik eigenlijk geen puf om dat met haar te doen. Ja, lekker borstelen en toiletteren, maar dat is zij na 2 dagen ook zat Beetje jammer dit dus!!
Klopt zal inderdaad beter weer worden Ik werk momenteel 7 dagen in de week dus heb echt niet zoveel last van de regen Sins gisteren een eigen stukje gekregen moet nog veel aan gebeuren dus van rijden gaat heel weinig ook vanwege me ongeluk waar nog best veel last van heb
Nouvel
Geplaatst: 16-08-15 12:09
stilletjes hier... iedereen inmiddels weer terug van vakantie??
Wij hebben ons lekker vermaakt in de vakantie!
gisteren:
en een paar weken geleden nog een keer meegedaan met een WE kennismakingsclinic: