Femke_Tweety schreef:ALizzy: toen ik Tweedles kreeg, zat er ook geen grammetje vet en nog minder spier op, en liep hij nog korter dan een shet.... Dat is een enorm eind opgeknapt. Helemaal supersportbespiering zal hij wel nooit krijgen maar ik ben dan ook simpel recreatiemiep....
Ik hoop wel dat zijn rug helemaal goed is. Ziet er wat apart uit met die bobbel tussen zijn lendenen en zijn broek. Heb je er al eens fysio of kraker naar laten kijken??
Die bobbel is volgens mij het zitbeen. Zie je omdat ie schraal en uit conditie is. Bekken ligt volgens mij ook vrij vlak.
Dat ik Frío net had zag je het zitbeen bij hem ook meer dan nu. Nu is hij in een bereconditie (spieren, uithoudingsvermogen en ook wat spekjes) waardoor hij zijn rug beter gebruikt en zijn bekken beter kantelt. Verder is meneer ook veel gevulder.
Persoonlijk zou ik Sueno onbeperkt ruwvoer gaan aanbieden. Ik heb bij Frío gemerkt dat hij pas echt voller werd toen hij veel voordroog kreeg.
Suelza schreef:_Saida_ schreef:Elise - Heej! Kom je ons weer pesten hier?
Ja mag het?!
Het is dat we je niet kunnen verplichten, anders had ik gezegd: Je moet!
Kom even kort langs vliegen. Moeder is dit weekend hier, dus kan niet te lang achter de pc blijven hangen.
Vanochtend weer springles gehad. Ma was mee en vond het leuk om te kijken. Frío had er ook weer zin in en deed hard zijn best.