Andalusiers/PREs in de schijnwerpers

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Autumnn

Re: Andalusiers/PREs in de schijnwerpers

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 10:26

Prachtige foto’s Tarzan <3 heftige beslissing maar ik denk wel de juiste :(:)

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 10:29

Het is echt verschrikkelijk en echt een beslissing die ik eigenlijk gewoon niet wil maken.
We zijn zo enorm gegroeid samen, hij heeft mij zo enorm veel geleerd, niet eens over hem maar ook over mijzelf, het is echt mijn zielsmaatje, we zijn samen gewoon een, hij betekent zo enorm veel voor mij, hoe kun je die ooit laten gaan? Alleen al de gedachte maakt mij helemaal gek en ongelukkig ...

Tot die tijd geniet ik wel nog van hem, knuffelen we lekker en geniet ik ervan dat hij zo heerlijk paard kan zijn en zo geniet van zijn oh zo verdiende pensioen bij ons <3 Maar oh wat heb ik het er moeilijk mee, ik kan en wil het gewoon niet accepteren ...

Afbeelding

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 18:23

En Fuego heeft een nieuw vriendje, een veulen en hij is helemaal in z’n nopjes haha hij is nu weer helemaal papa. Gek toch dat zo’n hengst helemaal weg is van veulentjes.

(En ja op dit moment gaat het goed genoeg met Fuego om het veulen erbij te zetten)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 10:43

Ahhhww <3 <3

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 13:41

Wat een leuk veulen, wat is dat er voor een?

nuevo_mien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 14:11

Wat een knapperd! Love brede blesjes!

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 15:11

Een Schwarzwalder Fuchs, echt een mooi diertje al zo met 5 maanden!
(Hij is overigens van m’n vriend, ik heb hem alleen mogen uitzoeken, naam mogen geven en moet hem braaf maken en verzorgen :') )
Afbeelding

nog even doorsparen en ik heb 50 tinten vos _O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 15:24

Wat een leukerd <3 duurt lang voor ze groot zijn _O-

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 15:40

Ow leuk zeg, ik ken een volwassen exemplaar daarvan en dat is toch een flinke kolos.

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 15:56

Hij is voor de verkoop maar dat zullen we nog wel zien _O- _O-

Ja het zijn flinke dieren hè!

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 16:38

Hoe gaat het eigenlijk met Zorro?

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 19:24

Goed, ze zijn helemaal blij met hem en hij doet het goed!

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 15:14

Oh jongens wat is de baby leuk zeg! <3

Fuego is nogal duidelijk naar hem, je hebt naar mij te luisteren punt uit :') Fuego is altijd heel duidelijk zeg maar hahaha!
Afbeelding

Ik hou totaal niet van blauwe ogen en brede blessen dus tadaaaa ik ben verliefd op hem _O-
Had hem echt op z’n mooie bouw uitgezocht maar wat een schatje is het!
Afbeelding

Afbeelding

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 15:17

haha heerlijk die Ome Fuego. Hij voelt zich blijkbaar nog wel goed genoeg om de dienst uit te maken :Y) hij staat er ook zo wel bij van, ‘en nu gaan we eten’ _O-

Waarom heb je deze nieuwe vriend gekocht eigenlijk? Of nou ja, je vriend haha

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 15:34

Ik vind die blauwe ogen met brede bles juist geweldig! Hij lijkt inderdaad ook goed in elkaar te zitten..mooie verhouding. Fuego voedt hem wel even op!

Rianne1807

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 15:59

Oh das zeker een knapperd <3

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 18:08

Autumnn, hij moest voor iemand anders een veulen daar gaan ophalen en ze hadden er nog 4 dus hij zei als ik er toch ben kan ik beter zelf ook nog een meenemen _O- (probleem van een eigen plek dat je altijd plek hebt :') )
Fuego voedt altijd heel fijn op! Hij laat alleen wel duidelijk weten dat ik van hem ben :o

Dus toen mocht ik een uitzoeken en een naam bedenken en heeft hij hem (voor de verkoop) meegenomen. Ik vond deze zo mooi van bouw dat ik deze heb gekozen :D

Dankjewel Elisa, hij steekt inderdaad prachtig in elkaar, hele mooie bouw heeft hij! En ja stiekem maakt dit hem wel erg bijzonder hè! <3

Dankjewel Rianne <3

Ik heb hem overigens Moritz genoemd, bij een Duits paard hoort een Duitse naam :D

Durquia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 20:06

Heel leuk dier! Lief snoetje :)

Ik vind de naam ook wel bij hem passen :D

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 07:29

Dankjewel Durquia, die naam kwam meteen in mij op na het zien van zijn foto en begint ook nog met de eerste letter van z'n papa dus meteen goed haha.

Ik heb overigens besloten om Rambo toch te koop te gaan zetten. Hele moeilijke keuze want hij is eigenlijk veel te leuk om weg te doen, maar ik heb er geen plezier aan op deze manier en daardoor verdiend Rambo gewoon beter.

En zodra het koude en natte weer begint zal ik ook afscheid moeten nemen van Fuego, dat heb ik met mijzelf afgesproken, ik kan de keuze niet maken maar weet dat het beter is om hem voor de echte winter te laten gaan. Dus even duimen voor een hele fijne en droge herfst ...

Durquia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 08:22

Heftig wat betreft Fuego :knuffel:

Voor beide keuzes uiteindelijk niet makkelijk, over Rambo denk je al langer na en dan denk ik wel dat dat de juiste keus is.
Ik heb met m’n vorige paard 10 maanden aangemodderd nu ik m’n huidige merrie heb zie ik dat pas, dat gaat zoveel malen beter en m’n vorige merrie is ook veel beter op haar plek bij haar huidige eigenaar.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 08:35

Heeft de cranio sacraal behandeling niet doorgewerkt?

Wel heftig hoor, twee van die moeilijke keuzes in een korte tijd maken. Ik zal voor Fuego nog even duimen voor een lange, droge en fijne herfst. Zo triest want hij ziet er nog zo goed uit ook.

Ik ben wel benieuwd hoe Moritz er uit ziet als hij volwassen is, de naam past goed inderdaad!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 08:41

Je krijgt veel voor je kiezen Tarzan, ik duim mee voor een droge herfst. :knuffel:

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 09:15

Wat heftig Tarzan maar ik denk voor allebei een goede keuze. Over Fuego hebben we het al even gehad, hoe verdrietig ook denk ik dat dit echt het beste voor hem is. Wanneer leven lijden wordt…

En met Rambo, ik kan me er helemaal in vinden. Het is een super leuk dier maar ik denk niet wat je zoekt. :knuffel:

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 09:57

Heftig Tarzan!
Hopelijk een lange droge herfst waarin Fuego zich goed blijft voelen!

En ik hoop dat Rambo een perfect huisje vind en jij een paard kan kopen wat echt bij je past. Zou fijn zijn als het rijden weer echt genieten wordt! Sterkte de komende periode!

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 11:11

Elisa2 schreef:
Heeft de cranio sacraal behandeling niet doorgewerkt?

Zeker wel, ik rij hem ook gewoon en rijden gaat ook goed maar toch, hij wil meer en ik ben meer een gelegeheidsruiter, heb ook wel eens 3 weken geen zin om te rijden dus nu is het meer een moetje en zit ik er toch maar 1 keer per week op, veels te weinig voor Rambo. Hij heeft gewoon wat meer uitdaging nodig en iemand die vaker per week met hem aan de slag gaat, zowel ernaast als erop.

Elisa2 schreef:
Wel heftig hoor, twee van die moeilijke keuzes in een korte tijd maken. Ik zal voor Fuego nog even duimen voor een lange, droge en fijne herfst. Zo triest want hij ziet er nog zo goed uit ook.

Hij ziet er nog heel goed uit eigenlijk ja en dat koppie wil ook echt nog maar ik zal en moet die moeilijke beslissing echt gaan maken. Het liefst hield ik hem voor altijd bij mij!

Dankjewel allemaal! <3