Dankjulliewel
. Ben gelukkig weer bijna beter
.Kirsty: Welkom
.Elize: Leuk dat je er weer bent
. Fijn dat het weer beter met je gaat
.Astrid: Beterschap
.Ellis: Heel veel plezier bij je lekkere ventje
.Martine: Jeetje, wat ontzettend naar zeg
. Heel veel sterkte en veel beterschap voor Mabrouk
.Net heerlijk met Shaddy bezig geweest. Ze werd weer erg vervelend en nu hebben we een poedertje voor der hormonen. Dat moeten we nog tot en met woensdag proberen en als dat helpt dat moeten we dat voortaan door het voer doen.
En volgens mij helpt het want ze was echt ontzettend lief tijdens het poetsen
. Is echt lang geleden dat ze zo lief was. De laatste keer was volgens mij toen Nouchka nog in der buik zat.Ze was echt heel lief en knuffelig
. 
arme arabiertje ook, gelukkig heeft hij er nu geen last meer van en mogen we er gewoon aankomen, maar echt bij zo'n jong ding al zoiets rots doen omdat ze niet een paar maanden rust gunnen voor zo'n beestje 

zoals wel meer mails e.d. 

Met de paarden gaat het lekker, ik ga dit jaar weer lekker op wedstrijd, daar waar mijn planning dit toelaat en ben lekker aan het trainen. Helaas zal ik nooit meer zo'n goede vinden als Sun, maar ja, dat maakt hem ook wel weer extra bijzonder...
Flaaf je kent hem nu, haha hij was heel stoer aan het rondrennen en stopte gewoon even tussendoor en stond toen even een minuutje met z'n ogen dicht te soezen en ging toen weer verder met stoer doen, gek beest