Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
zasread schreef:Igneo stond vandaag trouwens weer lekker rustig op stal toen ik aan kwam, hij stond met zijn hoofd op de muur te dutten en salazar zijn hoofd er naast
Lisa en ik hebben ze toen buiten gebracht en daar hebben ze gespeeld en heel veel gerend! Ze zijn echt leuk samen.
Verder heb ik Igneo nog laten neuzen met Daisy en Bonita en beiden waren ze heel lief, beten ze niet en deden ze hun oren niet naar achteren, gelukkig! Progressie dus
zasread schreef:Oja Aline, het halster zit als gegotenHelaas geen foto i.v.m. het slechte weer...
Karina schreef:Ik heb m'n mestmonster-kitjes binnengekregen van het Woud, nu moet ik dus als een havik rond gaan spieden wie van de vijf hier thuis er poept om er met mijn zakje heen te rennen voordat ze het door het zand walsen... lijkt me best nog een gedoe. Iemand verder ervaring met die wormeitelling uit mestonderzoek via het Woud? Prijs viel me mee, bij 5 kitjes 15,50 euro per paard, alleen porto komt er nog bovenop.
Nouvel schreef:nee, omdat ik in okt bij een ongeluk met rijden mijn voet heb gebroken, en nu al bijna 4 maanden op de bank zit te zitten...
tsjillert schreef:indy
geloof me dit is iemand die helemaal geen verstand van paarden heeft
laat staan van arabofriezen
hij ja je leest het goed hij kent zijn eigen naam niet eens![]()
,lees maar terug dan zie je het,
ik denk dat hij ook liever in een jurkje loopt hahahahaha als hij zivh een meisje noemt hahahhaha![]()
nooit foto`s plaatsen tja als je geen arobo hebt lukt je dat ook niet he
dus daarom reageert die persoon niet op jouw pb`tjes
dus ik hoop voor je dat je ergens wel de informatie kunt krijgen die je zoekt
denk dat het wel een heel leuk ras is wens je suc6 verder