Mies_Apollo schreef:Sorry ik heb niks bijgelezen
nou heb slecht nieuws gekregen vandaag, de zadelmaker kwam kijken of Encanto zn zadel nog wel goed was, die vond dat hij teveel last had van zn rug om het zadel goed te passen, en dacht dat het spierbevangen was en dat we het beste een bloedmonster af konden laten nemen, dus wij de da gebeld en die zei dat een paard niet zo lang spierbevangen kon zijn dus dat we even langs moesten komen, praten longeren en uiteindelijk foto gemaakt. Hij heeft links achter erge artrose, mag nooit meer op hem rijden, behalve stapritjes aan lange teugel in het bos.
dusja...
Jeetje meis wat een vrezelijke ontdekking, sterkte
Heb verdergelezen, fijn dat hij mag blijven, maar als hij zo jong al artrose heeft zal het dan niet erfelijk kunnen zijn?
Wel leuk als je je gaat verdiepen in vd en blijven bewegen met hem he?
Dat is heel belangrijk bij artrose,maar dat is algemaaen bekend!
@Mossel, gefeliciteerd met je rijbewijs
@Dinkey Girl, klinkt leuk zo'n cross bos!
@Spokie, grappig daar hadden we het van de week nog over, over dat heerlijk gevoel!
Dat alles opeens goed gaat met rijden en je je net een top ruiter voelt.
Enne waarom heb je niet verteld van je baan, gefeliciteerd!
@Saida, wat balen zeg van die vlecht, ik zou het ook vreselijk vinden.
Ik vind Cipke echt helemaal te gek, lijkt me echt zo'n cool veulen dat zich niet zo snel druk maakt.
Ga je hem houden?
@Manjafiek, ik vind jouw foto's ook schattig!
@Soeske, ben jaloers
, wat een gaaf paard zeg
@Esss, jij bent lekker geld aan het uitgeven!!
Als hij een peesblessure heeft, mag je dan wel rijden.
Heeft er al een DA naar gekeken, een peesblessure moet je heel serieus aanpakken he?
@x__Ellis, wat een stoere jongen, ik vind hem ook veel te vet
@Peet, kan niet wachten tot ik weer op Xantha kan rijden, zeker als ik van die buitenritjes lees
@Furia, als je je zo opgelucht voelt is het vast de juiste beslissing!
Ik ging Xantha vandaag buiten zetten (de boer vergeet het wel eens op zondag) en ze lag heerlijk te dutten in haar stal.
Ik ben er voorzichtig bij gaan zitten en dat vond ze wel best, lekker kriebelen.
Even later stond ze op en rekte ze zich uitgebreid uit, daarna wilde ze wel naar buiten, heeeerlijk, mijn meissie!!