[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DinkeyGirl

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 13:06

Furia schreef:
Oh, ik vroeg me alvast af (altijd handig om te weten), weten jullie een opfok/wei in Noordholland? Is maar weinig te vinden via internet.

PB Cloris eens, die had/heeft Allegra altijd op een opfok in Terschelling staan waar ze er heeeel goed voor waren.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 13:11

DinkeyGirl schreef:
Furia schreef:
Oh, ik vroeg me alvast af (altijd handig om te weten), weten jullie een opfok/wei in Noordholland? Is maar weinig te vinden via internet.

PB Cloris eens, die had/heeft Allegra altijd op een opfok in Terschelling staan waar ze er heeeel goed voor waren.

Texel Knipoog Eagles Ranch is dat geloof ik. Verder zijn er wel wat maar die zijn volgens mij niet goedkoop.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 13:12

@ Ellis: Leeeeeeeeuke foto's weer Haha!.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 13:19

DinkeyGirl schreef:
Furia schreef:

Ja, weet ik idd Texel, maar das wel lastig te bereiken met de boot enzo, maar die houd ik sowieso in mn achterhoofd.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 13:45

Manjafiek -> Ik vind jouw foto's met Llano ook schattig, hoor!
Heel mooi om te zien hoe hij op jou reageert.

Jasmijn -> Als jij echt niet op je plek zit daar op school dan zullen je ouders het toch wel begrijpen als jij liever een andere opleiding wil gaan doen?
En wat het geld betreft, daar is gerust wel een oplossing voor te vinden, toch?
Informeer eens bij de lokale boeren met paarden, wie weet mag je je paardje dan ertussen zetten.

Suzanne -> Wauw wat een knapperd die Gitano!

Lindy -> Leuk! Dankjewel!
Details bespreken we dan wel via PB.
Ik wil nog wel even wachten tot ze allebei naar buiten kunnen en mogen.

Ilona -> Cipke zal waarschijnlijk wel worden verkocht als jaarling.
Ik zit er zelf over te denken om hem misschien apart te laten houden om zelf met hem aan de slag te gaan, maar dat moet ik dan natuurlijk wel overleggen met de boer en duidelijke afspraken maken.

Ellis -> Friso is idd aan de stevige kant.
Hij geniet wel lekker van de bak zo te zien! Pling

Petra -> Heerlijk zo'n bosritje, ik kijk ook al weer uit naar buitenritjes!

Patricia -> Hij lijkt idd gegroeid, maar dat komt omdat hij al iets rechter op zijn benen staat.
Vrijdag had hij er nog veel moeite mee en stond hij veel te wiebelen door zijn zere been.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 14:53

Saida, je hebt helemaal gelijk Knipoog.
Heb net het gesprek met mijn ouders gehad en het verliep heel erg goed gelukig. Ze vonden eht natuurlijk niet leuk, maar waren wel ondersteunend.
Ik ga mijn decaan even mailen voor een afspraak.

Jeetje wat ben ik opgelucht. Voel me helemaal goed nu, heerlijk.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 15:13

Jasmijn: Fijn hoor dat je er over hebt gesproken met je ouders. Verbaast me dan ook niks dat je nu heel opgelucht bent Haha! En je wacht nog steeds op de foto's denk ik Knipoog ?

Es: Fijn dat je weer spulletjes hebt voor je kanjer. Loopt Fuego wel goed nu dan? Want je rijd er nu dus wel weer op maar hij heeft nog wel een pees blessure? * Ik volg het even niet ergens geloof ik Clown *

Soeske: Oh, pas de 3e keer! Dan moet je nog even wennen denk ik idd! Hoe is het met Goya en bram?

Saida: Leuk dat ie iig nog blijft tot ie 1 jaar is. Zou wel leuk zijn als jij er dan mee aan de slag mag! Maar dat is dus nog even afwachten begrijp ik..

Ellis: Frisco ziet er goed uit hoor Haha! Wel wat kilo's te veel, maar hij heeft een leuk bekkie. Haha!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 15:30

Ja nog steeds wachtende Tong uitsteken vanmorgen nog wat over en weer gemaild ze zou vandaag waarschijnlijk een camera krijgen, dus even afwachten.

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 16:56

voor de opfok, www.dressuurnatuurlijk.nl. Die heeft een mooie loopstal en een flink stuk land! Is vlakbij de Rijp, erg goed in de buurt dus!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 17:01

Mies: Dat is geen leuk nieuws, echt heel erg balen! Gelukkig hebben jullie een voorlopige oplossing gevonden, nu maar hopen dat hij goed gekeurd wordt!
Ik denk dat het weekje weg je wel goed zal doen.

Spokie: Gefeliciteerd met je baan!

Ilona: We hebben verloren Boos! Het was echt een rot wedstrijd, het leek wel of iedereen dacht dat we ze wel even zouden verslaan en dat niemand zich echt goed ingezet heeft. Hopelijk gaat het volgende week weer goed.

Patries: Bailando gaat er echt steeds beter uitzien, lekker rond.

Saida: Zonde dat Grytsje een pluk van haar manen kwijt is, dat gaat idd nog wel een tijdje duren tot het weer even lang is als de rest. Gelukkig gaat het met Cipkes been al beter. Het is echt een lief ventje!

Manjafiek: Wat heeft Llano een stoer hoofd Vingers aflikken

Jasmijn: Gelukkig begrepen je ouders je keuze en hopelijk is de volgende studie wel jou studie. Je moet nooit doorgaan met iets waar je je helemaal niet in thuis voelt.

Soeske: Wat een lekker dier Vingers aflikken Doe mij die maar Haha!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 17:04

Ja Fuego loopt gewoon goed, perfect zelfs, alsof er niets aan de hand is. Er zit alleen een bobbeltje! Lachen

Wat is nou het verschil tussen spelen en baldadig zijn / agressief zijn?

Ik stond namelijk in de bak en zwaaide een paar keer met mijn halster want het is zo'n slome Harrie.. Eerst steigert ie dan heel grappig een paar keer. Maar toen stond ik gewoon te praten en liep ik een beetje heen en weer komt hij opeens met oren naar achter naar me toe lopen, slaat met zijn benen en steigert (Niet hoog hoor), maar hij maakte me dus echt bang want hij liep echt met zijn oren naar achter en hoofd uitgestoken naar me toe dus ik liep snel onder hek door uit de bak.. Maar dit lijkt voor mij dus niet echt meer op spelen, nu ben ik echt bang dat het vertouwen weg is, na dat bijten en nu dit.. Hij volgt me ook niet meer of komt naar me toe als ik ergens sta...

(Die lickit steen die ik in zijn stal heb opgehangen heeft hij uitgevonden hoor!! Hij heeft er al flink aan gelikt/geknaagd)

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 17:10

Mies_Apollo schreef:
Sorry ik heb niks bijgelezen

nou heb slecht nieuws gekregen vandaag, de zadelmaker kwam kijken of Encanto zn zadel nog wel goed was, die vond dat hij teveel last had van zn rug om het zadel goed te passen, en dacht dat het spierbevangen was en dat we het beste een bloedmonster af konden laten nemen, dus wij de da gebeld en die zei dat een paard niet zo lang spierbevangen kon zijn dus dat we even langs moesten komen, praten longeren en uiteindelijk foto gemaakt. Hij heeft links achter erge artrose, mag nooit meer op hem rijden, behalve stapritjes aan lange teugel in het bos.

dusja...

Jeetje meis wat een vrezelijke ontdekking, sterkte Ach gut
Heb verdergelezen, fijn dat hij mag blijven, maar als hij zo jong al artrose heeft zal het dan niet erfelijk kunnen zijn?
Wel leuk als je je gaat verdiepen in vd en blijven bewegen met hem he?
Dat is heel belangrijk bij artrose,maar dat is algemaaen bekend!

@Mossel, gefeliciteerd met je rijbewijsAfbeelding
@Dinkey Girl, klinkt leuk zo'n cross bos!

@Spokie, grappig daar hadden we het van de week nog over, over dat heerlijk gevoel!
Dat alles opeens goed gaat met rijden en je je net een top ruiter voelt.
Enne waarom heb je niet verteld van je baan, gefeliciteerd!

@Saida, wat balen zeg van die vlecht, ik zou het ook vreselijk vinden.
Ik vind Cipke echt helemaal te gek, lijkt me echt zo'n cool veulen dat zich niet zo snel druk maakt.
Ga je hem houden?

@Manjafiek, ik vind jouw foto's ook schattig! Knipoog

@Soeske, ben jaloers Boos! , wat een gaaf paard zeg

@Esss, jij bent lekker geld aan het uitgeven!! Tong uitsteken
Als hij een peesblessure heeft, mag je dan wel rijden.
Heeft er al een DA naar gekeken, een peesblessure moet je heel serieus aanpakken he?

@x__Ellis, wat een stoere jongen, ik vind hem ook veel te vet Vork

@Peet, kan niet wachten tot ik weer op Xantha kan rijden, zeker als ik van die buitenritjes lees

@Furia, als je je zo opgelucht voelt is het vast de juiste beslissing!

Ik ging Xantha vandaag buiten zetten (de boer vergeet het wel eens op zondag) en ze lag heerlijk te dutten in haar stal.
Ik ben er voorzichtig bij gaan zitten en dat vond ze wel best, lekker kriebelen. Knipoog
Even later stond ze op en rekte ze zich uitgebreid uit, daarna wilde ze wel naar buiten, heeeerlijk, mijn meissie!! Lovers

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 17:15

Dat is het nou juist Lachen.. We horen niets van ze, we weten niets van ze, en we zien ze nooit (Eigenaren, dierenartsen, mensen....). Dus of er een da naar heeft gekeken is mij de vraag. Nouja, het is niet meer echt een blessure. Er zit een bobbeltje meer niet. Hij loopt niet kreupel en heeft er ook totaal geen last van.. Wat is Xantha weer lief! Haha!

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 17:31

Ahhhh Deb, lieve Xantha. Ik heb vrijdag alles afgerond. Voo rmijn gevoel wilde ik alles rond hebben, voordat ik het iedereen ging vertellen. Maar vind het nog steeds een beetje spannend hoor. Heb heel de tijd het idee dat ik het droom.

Esss, klinkt al dominantie. Kijken wie het eerst wijkt voor druk en degene die het eerst wijkt (jij dus) is de onderdanige. Hij zal nu meer spelletjes gaan bedenken om je sneller te laten wijken. Al sik jou was zou ik ook grondwerk met Fuego gaan doen en absoluut niet wijken. Desnoods een zweep meenemen en als hij dat weer doet een flinke mep geven op zijn buik. Klinkt gemeen, maar deze 'spelletjes' kunnen gevaarlijk zijn/worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 17:58

Ben ik ook weer even!

Es Lijkt mij ook echt geen speelsheid hoor, maar wat Anita zegt dominantie. Dit gedrag niet tolereren hoor!

Lindy Gefeliciteerd! Wat een schattig buikje ja, nog heel klein! In september komt er een kinderwinkeltje met baby kleertjes in Obdam, dus dat komt goed uit! Wordt een klant van mij, dus Mexx komt er ook te hangen. Knipoog

X_Ellis Die heeft een aardige reserve ja Haha! Paar kilootjes eraf zou geen kwaad kunnen. Maar lekker hoor zo buiten in de bak!

Mies Vervelend van Encanto! Wel fijn dat hij bij jou nog kan genieten!! VD lijkt me ook erg leuk om te doen. Ben je toch nog lekker met elkaar bezig.

Manjafiek Mooie foto's! Mooie WITTE schimmel. Hoe houd je die mooi schoon! Knipoog

Jasmijn Kan geen kwaad toch switchen van opleiding. Je hebt nog een heel leven voor je. Voor psychologie moet je vaak zelf toch ook wel een beetje wazig zijn geloof ik Knipoog Sorry als ik mensen hier beledig die dit ook hebben gedaan... Kusje
M'n zusje heeft SPH gedaan en heeft bij bureau jeugdzorg gewerkt. Vond ze wel heel leuk en heel leerzaam, maar die zag zichzelf ook echt niet jaren met andermans ellende opgescheept zitten hoor. Nu gaat ze nog een vervolgstudie doen, toegepaste psychologie als het goed is. Dat is wel weer heel leuk. Meer commercieel, richting marketing. Dus bijvoorbeeld goede reclame campagnes bedenken en onderzoeken wat voor impact dat heeft op mensen.

Ilona Ik zag ook nog ergens heel ver terug hele gave foto's van jou met Pitufo (toch??). Van wie is die geweest? Jij hebt toch ook een paard van Fay Jabaay verzorgd?

Soeske Gitano is leuk! Mijn volgende paard wordt ook weer een donker barokkie. X-tremo wordt toch echt schimmel, haha Haha!

Saida Gefeliciteert met de kleine aanwinst!!! Wat een schatje!

Aniet Had je nog gekrabbeld op hyves, maar het gaat dus heel goed met Sunnie Knipoog Lekker hoor!! En gefeliciteerd met je baan!! Ik moet daar altijd voor controle van m'n oor naar de KNO arts. Dus wie weet kom ik je dan wel een keertje tegen! Kunnen we een bakkie doen daar bij het restaurantje Knipoog Ze hebben daar altijd hele lekkere gebakjes! Vingers aflikken Koffie (of thee)!

En volgens mij zijn er ook weer wat nieuwelingen erbij, dus WELKOM!!

Ben pas nog bij m'n ander paard wezen kijken in het rusthuis. Hij staat er super bij. Z'n minikudde is nog steeds intact. Daar is hij echt heel hecht mee. Een van de dames was ook hengstig, dus hij schijnt helemaal het mannetje te zijn en af en toe een poginkje te wagen. Vork Zal er waarschijnlijk niet uitzien, want hij is 1.66 en die twee merrietjes denk ik niet groter dan 1.40.

Er was ook nog een andere merrie die daar gewoon als pensionpaard staat en daar waar ze pas bij achtergekomen dat ze hoogdrachtig was. Een jonge ruin van de eigenaren was vorig jaar gecastreerd, maar had waarschijnlijk nog zijn laatste shot bij haar achtergelaten. Dus dat was een grote verassing en toen ik bij m'n paard kwam kijken was ze zelfs bijna aan het kegelen. Het was nog meer wax-vorm. Nu hebben ze een hengstje er bij Knipoog

Met X-tremo is ook alles goed. Heb afgelopen week niet echt met hem kunnen werken, want ik was een beetje ziek en ik had geen lint om een stukje af te zetten. Gisteren gekocht en vandaag wel weer kunnen longeren. Alleen er was geen longeerzweep, dus ik dacht het wel met het rijzweepje te kunnen. Maar wat een makke hengst heb ik toch. Hij was er totaal niet van onder de indruk. Hij was zo sloom als wat, wel braaf dat wel, maar heel traag. Oud stalgenootje van m'n andere stal was komen kijken, dus die heeft uiteindelijk meegeholpen door er met het zweepje erachter aan te lopen/rennen. Hij gaf echt nergens om, haha.
Binnenkort gaan we er ook voor het eerst op. Kan niet wachten om straks weer te gaan rijden!!

Zou ook weer foto's maken, maar de batterijen waren op. Dus die komen nog en met een beetje beter weer!

Nou da was'm weer. Hoop weer wat vaker te kunnen reageren, maar heb het echt giga druk. Af en toe niet leuk meer... Maar ja, that's life! Toch..? Knipoog

Doei!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 18:00

O ja, wie moest ik ook alweer een foto mailen voor het nieuwe topic?? Is nu bijna zover hè!!!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 18:03

Yenneke, ik doe/deed TP Knipoog.
Geen aanrader vind ik, het is ook net een nieuwe studie (ik zat in de 2e lichting, organisatie is erg zwak etc.)
Je moet madelief een foto mailen Knipoog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 18:05

Oh echt waar! M'n zusje wil die ook gaan volgen in Leiden...
PB even wat meer info en wat jou niet beviel,dan kan ik het haar doorgeven. Kan ze er nog goed over nadenken voordat ze weer een heleboel geld kwijt is aan die opleiding.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 18:10

Ik heb hem trouwens ook gevolgd in Leiden, was ik vergeten in mn PB te zetten Knipoog.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 18:12

Oh Yenneke, weet jij toevallig zo uit je hoofd hoe groot xtremo was op zn 2e en hoe groot hij nu is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 18:16

Oehhh op z'n tweede weet ik niet. Denk toch al de 1.50 gepasseerd. Nu meet hij denk ik ruim 1.60. Hij is flink gegroeid. Papa was 1.63 en ik denk dat hij dat ook wel makkelijk gaat halen.

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 18:38

Xantha was +/- 1.50 en meet nu wel 1.63m, maar dat is een merrie.
Ze wordt in juni 5

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 18:40

spokie79 schreef:
Ahhhh Deb, lieve Xantha. Ik heb vrijdag alles afgerond. Voo rmijn gevoel wilde ik alles rond hebben, voordat ik het iedereen ging vertellen. Maar vind het nog steeds een beetje spannend hoor. Heb heel de tijd het idee dat ik het droom.

Esss, klinkt al dominantie. Kijken wie het eerst wijkt voor druk en degene die het eerst wijkt (jij dus) is de onderdanige. Hij zal nu meer spelletjes gaan bedenken om je sneller te laten wijken. Al sik jou was zou ik ook grondwerk met Fuego gaan doen en absoluut niet wijken. Desnoods een zweep meenemen en als hij dat weer doet een flinke mep geven op zijn buik. Klinkt gemeen, maar deze 'spelletjes' kunnen gevaarlijk zijn/worden.

Flinke mep op zijn buik?? Het enige wat je daarbij bereikt is dat hij bang word... Sorry, maar deze opmerking staat me heel erg tegen....

Grondwerk is een goede.
Stem verheffen werkt ook vaak goed, vaak nog beter als een correctie tik. Het lijkt me idd dat hij je aan het uitproberen is. Wees streng, zelfverzekerd, concequent en duidelijk in wat je vraagt. En goed gedrag natuurlijk blijven belonen. Zo leert hij weer op jou te vertrouwen.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 18:41

Ok bedankt, ja die 2jarige die ik op het oog heb is momenteel 1,44 schoft, maar ze had zn kont ook gemeten en dat 1.50 Clown.

Maar ik cind het niet erg als ie niet boven de 1.55 uitkomt, heb hem het liefst tussen de 1.50 en 1.55.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 18:46

Hallo Doei! Daar ben ik ook weer eens!
Zit veel achter de computer, maar ben bezig met de opening, gezien ik daar nog tm morgen de tijd voor heb Haha!

Gisteren weer gesprongen met Furia, haha, dat is echt te grappig.
Die gaat er echt als een malloot over, gooit zich er echt overheen.
We kunnen allebei wel wat springles gebruiken...

Op het laatst had ik er een steiltje van gemaakt van zo'n 60 centimeter, maar bij het landen ging hij telkens zo dat ik hem niet meer linksom kon wenden (wat ik wel wilde).
Dus een aantal keer geoefend en toen het toch voor elkaar gekregen links te landen en door te draaien!!
Was echt een heeeerlijk gevoel zeg! Meteen lange teugel gegeven en uitgebreid beloond, mijn knapperd!
Hij was wel erg bezweet (Was ook behoorlijk warm), dus even wat uitgestapt en toen even lekker laten rollen.
Vanochtend ook heen geweest, wat opgeruimd en schoongemaakt, en heerlijk staan knuffen+poetsen met Fuur.
Zou eigenlijk namelijk mee naar de ponyclub met wat meiden (die hebben dan les binnen, maar ik ben daar te oud voor Knipoog dus rij dan in de grote buitenbak tot ze klaar zijn), maar ben maar lekker op stal gebleven.
Wat een hondenweer zeg! Maar kon me niet deren gezien het in Barcelona zo'n 25 graden is en ik daar over een aantal dagen zit Haha!

Weer behoorlijk wat bij te lezen..:
Sanne: Tuurlijk mag je mee, gezellig, maar denk dat je in mn koffer dr niet meer bij past Haha!
Sjonge, altijd erg vervelend die perikelen bij werkstukken ed, haha jullie maken het wel weer aantrekkelijk voor mij om weer terug te keren op school hoor
Esmee: Ja, het is zeker altijd lachen met Furia. Dat paard heeft me toch een humor... En hij is erg goed in mensen (en dieren) om zn vingers (nouja hoeven) te winden, tis een echte charmeur Haha!
Balen dat mensen daar in Spanje hun afspraken niet nakomen, arme Fue
Oja, en alsnog gefeliciteerd!!
En over dat slaan/steigeren van Fuego... Hij wilt duidelijk laten merken dat hij denkt dat hij de baas is.
Jammer dat je bent weggelopen, nu heeft hij dat gevecht inderdaad gewonnen.
Volgende keer dat hij dat doet in de bak, (wel goed opletten natuurlijk), zorg dat je een zweep bij je hebt en jaag hem maar weg!
Laat hem pas weer bij je komen als jij dat wilt. Dit gedrag is echt onaccepteerbaar namelijk.
Saida: Hmmm, jammer, nee dat schiet inderdaad niet echt op dan..
Ja, ik vind het met dat buitenrijden ook niet echt. Is ook lastig uitleggen, maar kleine stukjes zijn niet echt het probleem, en bovendien ook niet erg veilig gezien ik eerst dus langs wegen moet.
Nouja het komt vast wel weer in orde Ja
Die Gemelo is echt leuuuk!! Fijn dat de boer aan het opknappen is!
En GEFELICITEERD!! Met Grytsje haar veulen, wat een schatje, haha gelukkig een hengstje ik ben niet zo van de merrieveulens
Michelle: Gefelicteerd met Shocolat!! Wat een poepie
Maar wat schrikken he van Encanto... Hebben al contact gehad via PB, maar is niet leuk
Gelukkig kan je even bijkomen bij je vriend!
Heidi: Vet schattig die foto van Llano en Flip!! En ook die van Machonito zeg!
En beterschap, aah ziekjes zijn is niet leuk
Zo Peet een sponsordeken doe maar luxe Haha!

Ahh oja, die foto van Dizo en Furia... Die twee zijn zo leuk samen, echt qua karakter gewoon exact hetzelfde!
Kunnen onwijs leuk spelen en kusjes geven enzo, te sweet..

Branka: Jasmijn zei het al, maar inderdaad Furia word errug licht! Gaat ineenen erg hard Ja
Lindy1982: Gefeliciteerd zeg!! Wat een buikje al, tof hoor! Vind voor je 10e week dat het babytje al hard gegroeid is Ja
Ilona: Hahaha, ik krijg echt zo'n beeld van Ilona die er af gesjort moet worden Haha!
Hoop dat je die Anda vaker mag rijden!
Paula: Fijn dat je zo lekker hebt gereden! Ben ook wel benieuwd naar meerrrr foto's van Mynke!
Mossel: Gefeliciteerd met je rijbewijs zeg, goed hoor!
Eveline: Hoop dat je snel were genoeg bent opgeknapt om weer met Enno aan de slag te kunnen, gelukkig word hij dus nog wel aan het werk gehouden.
Malin: oooh, ik ben jaloers, ik wil ook met Fuur in een bos crossen... Helaas hebben we dat niet hiet in de omgeving..
Anita: Fijn dat je een baan hebt, gefeliciteerd!
Patricia: Leuke foto's, je bent ook al lekker bezig met Bailando zo te lezen!
KiMmk: Altijd lekker gevoel als het rijden zo heerlijk gaat!
Manjafiek: Nou, ik vind die foto's van jou&Llano ook schattig hoor, Llano trekt op die tweede foto echt een super schattig hoofdej Lovers
Suzanne: He, leuk dat je ook wat laat horen vanaf T Balingehof, bevalt goed daar zo te merken?! Knappe kerel hoor die Gitano
Jolynn: Fijn dat je weer eens op Xantha zat! Hoest met je hand nu?
Yennke: He hallo, jij ook weer eens hier, gezellig Haha!

Patricia, ik snap wel waarom Anita dit zegt. Dit is echt puur en alleen dominantie en ik denk niet dat Fuego zo snel bang dan wordt, ik zie esmee hem heus niet in elkaar trimmen hoor Knipoog
Ik denk dat Fuego wel even moet worden aangepakt, dit kan een gevaarlijk spelletje zijn zoals Anita ook al zegt.
Maar veel grondwerk is ook belangrijk inderdaad Ja

Hierbij nog even een herinnering..:

madelief88 schreef:
Kan iedereen van het topic mij trouwens een foto pben voor de opening van het komende topic Knipoog Mooist zou zijn een foto waar jij ook op staat met je (barokke) kanjer. En ook ff geboortedaum van je zelf + van je paard ennu wat je nu eigenlijk het meest doet met je paard (dressuur/springen/buitenrijden/endurance/vd etc..)?

Oja, graag ook nog de (echte) namen van jezelf

Ben er allemaal hard mee bezig, ga zo nog even duidelijk uitzoeken van wie ik al wel wat heb ontvangen.
Want als ik bij iedereen uit zn profiel een foto moet sneaken Knipoog
DUs stuur alsjeblieft zsm bovenstaande gegevens dan kan ik het afmaken Pling