Elisa2 schreef:Bij Cacahuete is de galop ook niet zijn sterkste kant. Die verbeterd goed door de dubbele longe en dan in galop waar hij wat meer bij elkaar loopt.
Ja dat is nog een goeie training inderdaad! Ga ik ook nog eens meenemen, lang geleden dat ik dat met haar gedaan heb.
Vandaag weer een beetje haar grens en limiet voorzichtig opgezocht, veel aanspringen gevraagd, ook vanuit stap, werd ze wel een beetje leuk fanatiek van
Voelde ook wel heel duidelijk wanneer het genoeg was voor haar, dan gaat ze echt vreselijk achter het bit kruipen, terwijl ze daarvoor veel mooier met die neus naar voren liep. Ook wat tempowisselingen in de draf meegenomen, ze komt echt heel mooi terug op mijn zit, soms wat te
Vind het wel leuk puzzelen zo, heb dat eigenlijk echt gemist! Blij dat ik beslist heb om me terug wat af te zetten van het hele parelli-verhaal en terug meer mijn eigen ding te gaan doen.
Wat ik ook superfijn vind, weet niet of nog mensen dat hier herkennen, als ik zo'n fijne training heb als vandaag, dan blijft Jenara altijd nog even bij me staan als ik haar terug in de kudde zet, ze loopt niet gelijk naar de weide en haar vriendjes, vind ik zo'n fijn compliment van haar!