Esmee, je bedoelde mij denk ik je berichtje op de vorige blz
. Deed de beet van Fue pijn? Ik hoop het niet
.
Mossel gefeliciteerd met je rijbewijs!!
Sanne, ja ik weet het niet, ik wil het nog wel doen maar ik heb nu heel erg mijn twijfels en ga eerst met mn pa&ma praten, want ik denk dat ik deze opleiding ook echt niet meer wil doen.. Ik voel me er gewoon echt niet op mijn plaats en vind het allemaal veel te vaag&zweverig, dit had ik niet verwacht. Maar ik zie ontzettend op om met mn ouders te praten, want die willen echt niet dat ik stop met mn opleiding maar desnoods zeg ik dat ik ze later wel terugbetaal als ik een baan etc heb.
Afgrijselijk he, projectgroepjes, ik haat het echt! Jij sterkte met die jongen.
Michelle, he wat een naar nieuws eerst, maar gelukkig dat er een positieve draai aan is gekomen. En je hebt idd een lieve mam zeg!
Malin, dank je. Ja ik hoop ook echt dat dit wat word met het paardje!
Patricia, balen dat het niet goed ging met Ensueno.. Maar goed iedereen heeft wel van die dip-periodes, kom je ook weer sterker uit! Mooie foto's! Ik kwijl altijd bij Ensueno!
Spokie, gaaf een nieuwe baan! dan zit je vlak bij waar ik nu op school zit ik loop elke dag langs het lumc

Ilona **zwaai** nog iets leuks te vertellen? Ik heb idd ook zin in de foto's! Ik heb wel enig idee dat het miss een beetje een opknapproject is, aangezien zijn huidige eigenarrese hem heeft gekocht van een handelaar omdat ze het sneu vond, en nu op zoek is naar een leuk baasje. Maar ik ben benieuwd!!
Suzanne; hoorde ik daar foto's?

Saida, wat een prachtkereltje!
Jaja.. heb ik nog wat boeiends te vertellen, eigelijk niet. Nouja ik zit dus te denken om te switchen naar HBO Bedrijfskunde&Agribusiness.. Lijkt me ook erg leuk, je kan dan ook directeur worden bij bijv, een dierentuin en dat lijkt me wel gaaf. En dan is het tenminste niet allemaal zo vaaaaaaaaaaaag want ik ben die vaagheid van psychologie helemaal zat, en ik had dat echt niet verwacht.
Mooie is dat deze opleiding ook nog in mn hometown in Alkmaar zit ook. Ik heb gewoon het al voor feb moeten doen, hadden mn ouders tenminste deels geld teruggekregen maar toen durfde ik dat niet, maar ik word hier echt niet happier van. Elke keer als ik huiswerk doe of mn boeken inkijk staat het huilen me nader bij dan het lachen, en ik krijg ook het idee dat ik dom ben omdat ik al die vaagheid niet snap terwijl ik de havo lachend heb gehaald..