[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mossel

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 18:00

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH heb me rijbewijs Haha!

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 18:04

Gefeliciteerd!!!!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 19:17

Jasmijn: Jeetje wat een asso's, is er geen projectleider waar je het daarmee over kunt hebben.
En ik ben nu zeer nieuwsgierig naar het paardje!!

Esmee: Gefeliciteerd met je verjaardag!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Lindy: Wanneer ben je uitgerekend?

Saida: Sipke is lief!!!!!!! Lovers !!!!! En dat ene oortje Tong uitsteken zo poepig!!
Gelukkig gaat alles goed met mama en veulen! Hou je ons op de hoogte!!

Vandaag heb ik een dagje vrij genomen van school en ben ik gaan pannenkoeken bakken bij een vriendin, ik had het ook even gehad met het project, maar anders dan Jasmijn. Wij hebben in de groep namelijk een jongen die bij Vindicat zit en die voert niks uit en komt vaak niet opdagen, deze willen we er dus uitzetten, maar hij vindt dat zelf onzin. Beetje een heikel punt, nu komt er ook nog bij dat hij volgende week op vakantie gaat en dat is midden in het blok, de eikel Stoom uit je oren

Morgen moet ik in Patries haar home-town voetballen, ik moet namelijk tegen Meeden. En dat moeten we winnen, want we staan onderaan Bloos Vorige week hebben we gewonnen van de koploper, dus toen waren we wel erg trots. Hopelijk zijn we met genoeg morgen, want we zijn de afgelopen 5 wedstrijden, 4 keer met maar 10 man (vrouw) geweest.

Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om te voetballen, want dat vind ik helemaal niet leuk meer, maar goed, ik moet het seizoen afmaken.

Vanavond gaan we gourmetten bij mijn vriend om zijn verjaardag van vorige week te vieren.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 19:31

Sorry ik heb niks bijgelezen

nou heb slecht nieuws gekregen vandaag, de zadelmaker kwam kijken of Encanto zn zadel nog wel goed was, die vond dat hij teveel last had van zn rug om het zadel goed te passen, en dacht dat het spierbevangen was en dat we het beste een bloedmonster af konden laten nemen, dus wij de da gebeld en die zei dat een paard niet zo lang spierbevangen kon zijn dus dat we even langs moesten komen, praten longeren en uiteindelijk foto gemaakt. Hij heeft links achter erge artrose, mag nooit meer op hem rijden, behalve stapritjes aan lange teugel in het bos.

dusja...

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 20:25

(had een heel verhaal getypt kan ik weer opnieuw beginnen zucht)

Mies wat een vreselijk verhaal! En dan wilde je hem ook nog kopen misschien. En hij is nog zo jong! Echt erg sneu

Ik zit in de meeleestand. Met mijn enkel gaat het aardig. Ik moet dinsdag weer terug naar het ziekenhuis en krijg dan denk ik nieuw tape. Met enno kan ik niks want ik kan niet longeren of lopen met hem in de bak omdat mijn enkelbanden dat niet aankunnen om op ongelijke grond te lopen.

Gelukkig rijd mijn bijrijdser veel en iemand van stal doet leuke dingen met hem.

Marit: Fijn dat je weer terug bent. We hebben vaak naar je gevraagd op het forum maar er kwam geen antwoord.

iedereen gefeliciteerd met een winstpunt, ik heb een lief veulen voorbij zien komen. iemand met een rijbewijs en er was nog iemand jarig gister geloof ik. Iedereen gefeliciteerd.

Furia: Waar kan je het paardje kopen? Bij van iwaarden of bij een andere handesstal of een particulier?

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 20:33

Bij een particulier is het, zij heeft hem wel van een handelaar gekocht.

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 20:44

heb je al foto's? Ik ben helemaaaaal niet nieuwsgierig Knipoog

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 21:26

Saida... pracht hengstje... gefeliciteerd!!

Mossel... gefeliciteerd met je rijbewijs

Lindy... Zwanger?? Super... gefeliciteerd!!!! Hoop dat je een probleemloze zwangerschap tegemoet gaat. Is iig een leuk buikje Lachen

Ess.... gefeliciteerd met je verjaardag, veel leuke kadootjes gekregen?

Zasread... grappig... da's bij mij in de straat Haha! Als je daarna nog tijd hebt kun je evt wel langskomen als je dat leuk vindt? In ieder geval veel succes( Al hoor ik natuurlijk voor Meeden te zijn Tong uitsteken )

Ben waarschijnluijk heel veel vergeten... maar jullie waren ook weer zo snel gegaan.. Bloos

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 21:37

Enamorado schreef:
heb je al foto's? Ik ben helemaaaaal niet nieuwsgierig Knipoog

Nee zondag pas haha, ik ben ook erg nieuwsgierig Knipoog.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 22:24

Lindy gefeliciteerd! Echt een lief buikje Lovers

Saida gefeliciteerd met Cipke, echt een schatje joh! En dat koppie, echt om te smelten gewoon Kwijl

Esmee gefeliciteerd met je verjaardag!

Jasmijn dat is niet leuk, maar lekker laten gaan hoor zulke mensen zijn het niet waard Ach gut Wel leuk van dat nieuwe paardje, hoop voor je dat het doorgaat!

Mossel gefeliciteerd met je rijbewijs!!

Mies ik leef heel erg met je mee en weet wat je voelt, dit is dus waar ik ook bang voor ben bij Suevo... waar zijn jullie geweest? Ook bij Jacobs?

Eef gelukkig gaat het iets beter, hoe gaat het nu met Enno?

Pipi fjin dat je zo lekker gereden hebt!

Heidi beterschap, ik begin er net een beetje vanaf te raken!

Bonjootje hahaha tuurlijk, welkom hoor! Ik heb ook zo'n shetlander Tong uitsteken

Nou vanmiddag ben ik met de dochter van de staleigenaar naar het crossbos geweest. We waren naar een deel gegaan waar ik nog nooit geweest was, daar was ook een droogstaande waterbak. Die wilde ik natuurlijk wel even proberen Vork Dus eerst de opsprong, dat ging goed. Daarna ook een afsprong, nou WHAHAHA wij hebben echt dubbel gelegen. Ik weet niet wat hij deed maar het leek wel een geit die alle 4 zijn poten stijf hield! De eerste keer hielp ik hem ook niet echt want ik liet hem van voren niet zo goed vrij Bloos Maar de derde keer (3x is scheepsrecht) deed hij het netjes Cool

Verder waren de paarden af en toe lekker aan het miepen maar gelukkig konden we er allebei om lachen, was wel weer een lekker ritje!

En ik doe even zwaaien naar mijn lieve stalgenootje Reggy die hier in de meeleesmodus zit Knipoog Doei! Ze heeft geen barokje, nou ja dr shetje Clown en dat is Dinkey's beste vriendje dus ik vind dat zij ook bij t topic mag Vork

Ook nog een Doei! naar Marit en Sanne!

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 22:31

Vanmiddag oveirgen waardeloos gereden. Ensueño zal al op het erf(aan de hand) al overal spoken.. in de bak was het net zo erg. Hij durfde de halve bak niet door en wilde steeds naar de uitgang..
Weet niet, maar ben dit helemaal niet gewend van hem. Hij is normaal altijd erg relaxed en cool....misschine is hij ergens van geschrokken ofzo.

Morgen maar eerst aan de hand werken en kijken of die spanning er weer uit wil..

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 22:43

mossel van harte met je rijbewijs

en esmee ook van harte met je verjaardag

Haha!

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 22:50

peetisgreat schreef:
mossel van harte met je rijbewijs

en esmee ook van harte met je verjaardag

Haha!

Ook van mij Clown

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 23:08

Ilona, jaa, mag ook rijden Lachen En met paarden aan de dubbele longe en alles, lekker spelen met hengsten en natuurlijk alle bijbehorende klusjes rondom de stal, maar goed.
Jasmijn, wat vervelend zeg!
Saida, gefeliciteerd, geweldig dat oortje haha.
Mossel, gefeliciteerd!
Es, ook jij gefeliciteerd!
Mies, jeetje, dat is schrikken zeg... En nu? Wat gaat de eigenaar met hem doen? Had hij er last van met rijden?
Verder weet ik het allemaal niet meer, lees wel bij, maar kan het niet allemaal bij houden haha.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 23:25

We zijn bij pieter jacobs geweest, hij heeft een foto gemaakt en ook een foto laten zien van hoe het er hoort uit te zien,
en nu tjsah nog niet echt over gehad, we waren allemaal eigenlijk nogal ontzet en ik kon (kan) alleen maar huilen, misschien laten keuren en dat hij nog als dekhengst kan, het was artrose door trauma van buitenaf en niet erfelijk, maar eigenlijk nog niet over gehad

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 23:38

Mossel gefeliciteerd met je rijbewijs super.. die heb je binnen Haha!

Mies sjee dat is slecht nieuws.. vooral als het zo onverw8ts komt..

Ik ben 17 oktober uitgerekend..
Mijn buikie op dit moment

Afbeelding

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 23:41

Mis, daar had ik overeen gelezen.. wat een verschrikkelijk nieuws.. kan me voorstellen dat je daat kapot van bent... sterkte!

Lindy.. grappig.. mijn moeder is op 17 oktober jarig Haha!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 02:07

Mossel: Gefelciteert!!!!!!! Lachen

Bedankt voor alle felicitaties.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 07:31

@ Malin: Hhahah lijkt me echt lache, zo te horen heb je ook vreselijk gelachen!!

Nou ik ben al vanaf 3 uur wakker. Mijn ventilator stond opeens scheef en schuin terwijl die tegen de muur stond dus kon niet meer slapen.. Schuitluis ben ik.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 08:25

mossel gefeliciteerd!

Ik ga voor een week naar Felix, even weg van alles en over alles nadenken.
Dus tot in het nieuwe topic!!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 09:14

Oooooh, veel plezier & succes, tot in het nieuwe topic!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 11:27

Debby -> Ja klopt, je spreekt het uit als 'Sipke'.

Lindy -> Zou jij binnenkort een fotoreportage willen maken van Grytsje, Cipke, mijn dochter en mij?

Esmée -> Hahaha! Fuego wilde je ook graag een kadootje geven, eentje waar je nog een paar dagen 'lol' van zou hebben. Haha!

Margot -> Gefeliciteerd met je rijbewijs!!! Go jij! Go jij!

Sanne -> Misschien in het verslag van jullie project vermelden hoeveel uur/keer iedereen aanwezig is geweest bij de besprekingen/samenwerkingen?
Nog gefeliciteerd met je vriend zijn verjaardag!

Michelle -> Zo wordt je in ene wel heel erg met je neus op de feiten gedrukt zeg.
Ben er even stil van...........
Aan de andere kant hoef je nu geen keuze meer te maken.......
Je hebt gelijk dat je er even tussenuit gaat, even de boel op een rijtje zetten en verwerken. Ach gut

Gisteravond kon Cipke nog steeds niet goed zelf overeind komen, dus wordt hij nog steeds geholpen.
Daarna blijft hij een paar uur staan en gaat weer liggen om te rusten.
Lopen, staan en drinken gaat verder prima gelukkig.
De stalmeester zou hem bij het laatste rondje nog overeind helpen en vannacht heeft de boer hem in de gaten gehouden via de webcam.
Vanmorgen vroeg kwam de andere stalmeester en hij zou hem ook weer overeind helpen als ie nog lag.
Straks ga ik natuurlijk weer bij hem kijken en met hem knuffelen.
Hij is zoooooooo lief en het is net of hij mij al herkent, zou dat kunnen? (aan mijn stem ofzo?)
Of zou het gewoon zo zijn dat hij reageert op de reactie van Grytsje? (als mama haar vertrouwt dan kan ik dat ook)
Hoe dan ook, het is heel speciaal zo'n veulentje bij je eigen paardje en mijn moedergevoelens voor zo'n klein afhankelijk ukkie zijn ook weer wakker! Knipoog
Gistermiddag hebben Lisanne en ik de stal versierd met een slinger 'HOERA! Het is een jongen!', een kaartje op de staldeur met zijn naam en blauwe ballonnen.
Ik zal straks nog even een foto maken.
Laatst bijgewerkt door _Saida_ op 15-03-08 11:29, in het totaal 1 keer bewerkt

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 11:29

Nos steeds in meeleesmodus, maar nu even reageren.

Mies, wat erg van Encanto. Helaas wordt op deze gruwelijk manier de beslissing voor je gemaakt. Sterkte. En tot het volgende topic.

Lindy, gefeliciteerd.

Saida, gefeliciteerd. Dat is snel ineens. Wat een poepie zeg.

Essss, nog gefeliciteerd met je verjaardag.

Mossel, gefeliciteerd met je rijbewijs.

Heidi, beterschap. Ik ben nu ook ziek aan het worden. Heb het erg benauwd en moet nou minstens 6x per dag puffen (heb ook asthma). Flink aan het hoesten, dus ben straks ook mijn stem kwijt. Is gelukkig niet erg op bokt Knipoog.

Jasmijn, wat een vreselijke mensen. Probeer je er maar niets van aan te trekken, makkelijk gezegd maar moeilijk gedaan. Leuk een paardje. Ben erg benieuwd naar de foto's.

Sorry voor degenen die ik ben vergeten.

Nu even iets heel leuks van mij. Ik heb een baan per 1 mei. Ik ga in het LUMC werken als researchanalist. Ze hebben geld gekregen van het KWF en gaan een onderzoek opzetten naar borstonderzoek (postmenopauzaal). Dus ik mag meehelpen bij het opzetten van het onderzoek. Het is een project van 6 jaar en mogelijk kan ik na die 6 jaar aan de slag als aio (arts in opleiding) en kan ik gaan promoveren. Heb er helemaal zin in.
Donderdag heb ik nog eens heerlijk gereden op Sun. Eigenaresse was die dag met hem naar buiten geweest en hij was nogal erg stout. Dus ik ging hem 's avonds ook nog rijden. En hij heeft echt als een zonnetje gelopen. Ik kreeg eindelijk weer het gevoel wat ik tijdens mijn lessen bij Willy ook had. Heerlijk ontspannen, lekker over zijn rug, weinig contact, alleen af en toe even vragen. Dus ik kon mij heerlijk concentreren op mijn houding, mijn handen mooi dragen. En hij ging op een gegeven moment ook heerlijk dragen. Kon hem zo heerlijk op het achterbeen krijgen zonder verlies van impuls. En ik kon hem ook zo weer naar voren rijden. Ik was echt zo ongelooflijk blij met hem en wat is het toch heerlijk om klassiek te rijden. Kon hem ook zo weer in de travers zetten (en dan te bedenken dat ik tot een paar weken terug niet eens goed wist wat dat was). Heerlijk met alleen mijn benen en heel af ne toe even vragen met mijn binnenteugel. Wat kunnen zulke dingen je toch ongelooflijk blij maken. Ben zo dol op dat dier. Gisteren niet gereden, want toen gin ik uit eten om mijn baan te vieren. Vanmiddag even proberen of het gaat met mijn gehoest. Ik zou eigenlijk wedstrijd hebben vandaag, maar heb dat maar afgezegd. En eigenlijk vin dik het ook lekkerder om nu zo even verder te trainen, nu we een communicatielijntje hebben gekregen. En dan niet het weer te forceren met een westrijd.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 14:08

Bedaaaaank! Lachen Hahah idd Saida, het is nu alleen nog een rood plekje Nagelbijten / Gniffelen.

@ Saida: Wat een lieverd. Als je erbij was en hij jou ook als eerste zag misschien wel, wat lief!

@ Spokie: Wat leuk, spannend! Wat heerlijk klinkt dat, dat je zo lekker met Sun hebt gereden!

Ik ga naar de dierenwinkel, heb nog 50 euro van mijn stiefvader gekregen. Even spenderen aan Fuego offcourse.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 15:52

Mies: Jeetje, ik schrik echt enorm van je verhaal.......... Ik kan ook erg goed begrijpen dat je je ellendig voelt.. Aan de andere kant, de keus is nu wel gemaakt.. Maar weet je 100% zeker dat je nooit meer met m kan rijden? Heel veel sterkte in het vinden van oplossing van dit probleem.. Ach gut

Heidi voel je je alweer wat beter..?

Malin: Gaaaf zeg zo'n crossbos Haha! Zou mij ook wel wat lijken Ja Je moet een keer foto's laten maken hihi.

Sanne: En hoe is je voetbal wedstrijd gegaan? Wel gewonnen hoop ik Haha!

Patries; Vreemd dat Ensueno ineens zoveel spoken zag... Hopelijk was het alleen eenmalig.. Knipoog

Mossel; gefeliciteerd.

Es: Ojee, Fuego aan het bijten.. Volgende x wel afstraffen hoor! Want straks heb je echt pijn als die je bijt!

Saida: Gelukkig maakt Cipke het goed Haha! Leuk hoor dat je ook de stal heb versierd! Haha!

Jasmijn: Spannend hoor dat je morgen de foto's krijgt. Haha!

Soeske: Dat is wel leuk, je leert er vast een hele boel Haha! Maak je er ook wel eens foto's? En staan er ook spaanse kanjers daar?

Ik heb gister een heel gezellig feest gehad. De vader van mn vriend werd 50 en had een zaal afgehuurd, en er was volop familie natuurlijk. Was heel erg leuk! Ja