Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eclare schreef:Hoi!
Ik heb ook alweer een tijdje niet gereageerd in dit topic. Wij zijn ook lekker aan het doorstarten en inmiddels M2+7. Heb in mei weer 2daagse bij ons op stal dus hoop dan onze laatste puntjes voor het Z binnen te slepen.
Zie het hierboven over zadels gaan. Ik ben ook op zoek naar een nieuw zadel. Van Fryso hoor ik inderdaad de laatste tijd niet zulke lekkere berichten. Ik zat zelf met de opties Arno Brandt en Custom zadels, wil graag alles kunnen aanpassen. Kan dit ook met een WOW zadel? En welke prijsklasse moet ik dan aan denken?
Eclare schreef:Veel Hulsebos en Arno Brandt dus, ja Hulsebos hoor je ook erg veel gemixte verhalen over en Arno Brandt komt daar inderdaad vandaan. Het enige wat ik over Arno Brandt hoor is dat hij communicatief soms niet zo fijn overkomt, maar vind het belangrijker dat hij zijn werk goed doen.
Custom is inderdaad nog een stuk duurder, dat houdt me ook een beetje tegen.
@Esther, leuk! Nee wij hebben elke maand 2 dagen achter elkaar wedstrijd op stal en dat vind ik eigenlijk altijd wel genoeg. Kan zelf ook niet met de trailer rijden dus dan moet ik mijn vader weer charteren en dat is een hoop gedoe. Dan ga ik liever in het indoorseizoen uit starten aangezien we dan thuis geen wedstrijd hebben.
@Laura, Sella ken ik niet, ga ik eens opzoeken, bedankt!