Weer is wel ok toch? Gister wel beetje regen druppels hier, maar niet opzienbarend. Hele dag wel met de paarden kunnen werken> Voor vandaag ziet het er ook prima uit! Of is het aan de andere kant van de dijk anders
cloris
Geplaatst: 11-02-11 10:44
Het regende hier gistermiddag, in de avond zat het potdicht van de mist en vanmorgen regende het weer, het is nu droog
Femke en Karin: Welkom hier! Valt genoeg te lezen he!?
Martine: Hoe is het met de zwangerschap? Hopelijk geniet je er een beetje van. Met ons alles ok, druk bezig met vakantieplannen. En kind combineren met paard/paarden gaat best goed hoor, gewoon goede afspraken maken met je man. Dable gaat nu ook super, ik ben van de week zelfs vervroegd afgestapt omdat meneer zo lekker liep dat ik dacht dat hij niet goed was Alles klopte en dat voelde zo raar dat ik het niet vertrouwde...
Denise: Ik heb geen verzekering, ben er totaal geen voorstander van. Had Cantaor, mijn vorige paard erg goed verzekerd. Toen ik uiteindelijk besloot om hem af te laten maken vanwege zijn artrose, was de verzekering nergens te bekennen. Zij gooide het op kreupelheid (ik had Cantaor extra verzekerd tegen kreupelheid, een kwart van zijn verzekerde waarde). Twee veeartsen ondersteunde mij door te bevestigen dat artrose een ziekte is waardoor kreupelheid kan ontstaan. Ik behoorde eigenlijk het hele bedrag waar ik hem voor verzekerd had te krijgen en kreeg uiteindelijk maar een kwart van de verzekerde waarde. Als je wil weten welke verzekeringsmaatschappij, stuur dan maar een pb. Heb het toen niet aangevochten, had toen ook een rechtzaak lopen tegen mijn baas en dit allemaal tijdens mn zwangerschap! Ben het er ook niet mee eens dat wanneer je een paard wil euthaniseren, je je paard moet terug kopen van de verzekering!!!!! Belachelijk, ik bedoel, je hebt hem zelf gekocht en dan nog geld geven aan de verzekering....nee, hier geen positieve uitlatingen. Uiteraard is dit mijn gevoel, anderen zullen uiteraard wel goede ervaringen mee hebben.
cloris en denise: Jammer dat jullie zulk slecht weer hebben. hier valt het tot nu toe erg mee, gisteren een beetje motregen, maar wel lekker een buitenrit gemaakt.
denise verzekering: Ach, ik heb er over gedacht toen ik Tweety kocht. Ik werd i.v.m. leeftijd van het paard in feite overal geweigerd. (15 en kerngezond...) dus voor mij geen verzekering.
Alddable: afstappen omdat ie zo braaf is... dat heb ik nou nog niet vaak gehoord....
Alicia: Fijn dat ie zo braaf was al kan ik me wel voorstellen dat je dacht dat ie niet lekker was.
Michelle: Balen dat ze aan de diarree is. Hopelijk is ze snel weer fit .
Shaddy loopt weer helemaal goed . Alleen heeft ze wel opstart problemen. Als ze wil draven of galopperen dan loopt ze de 1ste 2 passen niet helemaal zuiver ( kreupel is het niet te noemen) en na die 2 passen loopt ze gewoon helemaal zuiver. Ze is trouwens nog niet aan het werk. Ze heeft nog steeds rust.
lizzytje88
Geplaatst: 11-02-11 19:09
hallo allemaal, ik heb al even niets meer geschreven wel mee gelezen af en toe. heb vandaag weer een keer les gehad en dacht zet er eens een keer wat foto's op van sueno. ik weet dat zijn kont nog wat aan de dunne kant is maar hij is wel op gewicht daar moeten nog wat spieren op komen dus kijk daar aub een beetje door heen. verder hoor ik graag wat jullie er van vinden.
stap hij loopt er iets achter.
stilstaan en poseren.
stap met wat buiging vragen.
draf foto mag nog iets meer ontspanning in komen.
nog een keer draf, alleen jammer van de rode ogen.
helaas zijn de manen er aan gegaan door de hals deken dus dat is het stuk manen wat je mist:'(
Laatst bijgewerkt door lizzytje88 op 11-02-11 19:34, in het totaal 1 keer bewerkt