[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Prinslover

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 00:27

Nouvel, nou jij hebt opzich nog een leuke dag gehad, meer gedaan als mij iig Haha! Ik moest vandaag stage lopen van 13.00 tot 21.00 daarna even tv gekeken, en met vriendlief gebeld Knipoog
En idd lijkt wel of witte expres zich zo vies maken, hihi! Haha!

Noah, ik ken m niet, misschien op google ofzo? Of op de stamboeksite, heb echt geen flauw idee. Wel leuk dat je donderdag foto;s gaat maken, is altijd leuk met die kleine *LOL*

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 08:12

Goeiemorgen!

Prinslover, had je toch de ochtend lekker vrij! Knipoog
Wat voor stage doe je?

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 14:30

Kimmie: ik moet wel in het duits lessen, woon te ver de grens over om een Nederlandse instructeur te vinden, en hier in de omgeving heb ik er ook nog geen rond zien rijden.. Haha!
Vind het ook niet zo erg hoor. Leer ik gelijk alle termen. Onze instructrice woont 3 deuren verder en dat is ook wel makkelijk. Ze is gediplomeerd en rijdt zelf M dressuur (duitse m is behoorlijk wat lastiger dan onze M2).

Grappig Stalhouderij Meijer is nog geen 15 km. van ons oude huis in nederland vandaan. Maar ja toen hadden we nog geen Friese merrie.
Tegen ons zeggen ze nu dat Mintse een goede hengst is voor onze merrie.
Kent iemand deze hengst? Met name ook karakter enzo??

Prinslover: jaaa witte zijn altijd lekker vies...Wij hebben een schimmel welsh gehad. 1.21 dus echt niet groot maar wat een poetswerk. Zonen reden er beiden op, maar je kunt wel raden wie mocht poetsen.... Haha! Haha!
Nu hebben we een schimmel kwpn veulen van Odermus....maar die is gelukkig nog zo goed als zwart. Donkere schimmels ok, dat is nog te doen....

Noah: ja, Ate heb ik wel van gehoord maar meer ook niet moet ik je bekennen. Van de mama heb ik nog nooit gehoord.
Maar foto's Ja Ja

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 14:40

Hey prinslover & twinkel, hier alvast wat foto's van Noah. Heb id wel op google gezocht, maar er zijn vrij veel Ate's Haha!
Afbeelding

Afbeelding

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 14:47

Noah, wat een lekker ding.... Ik ga er maar vanuit dat het veulen van 2006 is. (gezien je boktnaam ) Haha! Haha! Is het een hij of een zij? (denk wel een zij, maar veronderstel dat ik ernaast zit). Hoe groot is ze? Weet je dat?

Oeps dat er meerdere Ate's waren wist ik ook niet, tja dan is het nog lastig zoeken. Op stamboek nr. is dan nog de mogelijkheid.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 16:15

Nouvel schreef:
Goeiemorgen!

Prinslover, had je toch de ochtend lekker vrij! Knipoog
Wat voor stage doe je?

Ja idd, dat is zeker wel lekker Ja Ik loop stage op een kantoor. Het is een bedrijf voor mensen die willen stoppen met roken of willen afvallen. Wij helpen de mensen met auriculo therapie, werkt goed!
Het werk is ook wel leuk, alleen wel erg eentonig. Op 19 januari heb ik mn laatste stage dag, aan de ene kant jammer, maar aan de andere kant ook blij. Eindelijk weer naar school, met vriendinnen om mee te geinen, en betere lestijden Haha!

Noah: Ja, die foto's heb ik al gezien, echt een schatje!

twinkel: Ah, jij was natuurlijk de dupe Ach gut haha, ze doen het er echt om die schimmels! Knipoog
Noah is trouwens een Hij Lachen

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 17:38

Zo loopt het als een trein, en zo issie 'dood' Clown Wat zijn jullie allemaal aan het doen dat er zo weinig word gereageerd? ( En ja, ik ben nieuwsgieriggg Haha! )

wednesday

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 17:51

ik ben net thuis van de paardjes en ga nu weer met men neus in de boeken ( en tussendoor wat bokken :p)

Prinslover: Je stage lijkt me wel interessant. Wat studeer je dan eigenlijk?? (misschien dat ik het eerder gemist heb sorry dan)

Ik denk dat noah van hier boven een hij is als ik het goe zie. Het is wel een knap beestje. Als ik hier zo al die friezen zie passeren, krijg ik toch ook nog eens zin om men oud verzorgpaardje en bezoekje te gaan brengen!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 19:04

hele dag school Knipoog tussendoor wel ffies bokken, maar ja, op weinig reactie kun je ook weinig geven hihi

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 19:58

Wednesday: Ja, dat dacht ik ook Knipoog Maar ik heb heel veel tijd om te bokken, dat zegt genoeg denk ik Clown Nee, het is wel leuk met collega's, maar kwa leerplek stelt het niet veel voor. Je leert wel goed met de telefoon omgaan. Dat doe ik eigenlijk de hele dag, pff. Nagelbijten / Gniffelen Wachten tot er iemand belt, en dan iedere x weer de zelfde informatie geven Knipoog De behandelingen die we geven zijn opzich wél intressant, maar daar heb ik niks mee te maken, ik werk natuurlijk op het kantoor. Ik doe trouwens een opleiding voor directie secretaresse. Volgend jaar kan ik misschien bij het ministerie van volksgezondheid in Denhaag, dat lijkt me echt super! Succes met leren btw Knipoog

Soeske: Pff, ja school is ook niet altijd alles, maar wel gezelig met klasgenootjes of niet? En idd het is hier rustig! Dus weinig te kletsen, helaas..

wednesday

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 20:04

nu lijkt je stage mij vreselijk Haha! Ik heb een telefoonfobie zo ongeveer dus het zou niets voor mij zijn! Maar het is niet meer zolang dat je het moet doen en inderdaad school zal de eerste week plezanter zijn.. Maar na een tijdje ben je dat ook weer beu hoor Haha!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 20:05

@prinslover. Ja, zo op zijn tijd haha. zodra ik maar 1 uurtje les heb of laat op de dag is de verleiding wel heel groot om weer lekker naar huis te gaan hi hi

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 20:06

Ja dat weet ik ook wel Haha! Maar als ik nu op school kom ( 1 dag in de week) dan is het heel gezellig. Lekker over de nieuwste roddels praten enzo, wat je in het weekend gedaan hebt enzo, echt gezellig! Lekker vroeg naar huis, geen dagen van 9 tot 17.00. Heeerlijk, maar idd ook dat word saai haha Clown

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 20:08

Soeske: Nou ik ben echt een schijtert wat dat betreft Nagelbijten / Gniffelen Ik ben echt het mevrouwtje van, uh jaa ik wil wel, maar dat mag niet hahaahah Haha! Maar ik ben ook niet altijd een lieverdje hoor Bloos

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 20:13

Prinslover schreef:
Soeske: Nou ik ben echt een schijtert wat dat betreft Nagelbijten / Gniffelen Ik ben echt het mevrouwtje van, uh jaa ik wil wel, maar dat mag niet hahaahah Haha! Maar ik ben ook niet altijd een lieverdje hoor Bloos

Whaha, dat dacht ik in t begin ook hoor Knipoog Zit nu in me laatste moduul, ga strax op stage en dit moduul is een groeps opdracht. Dus geen toets Knipoog

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 21:03

Oh, dat is al een ander verhaal Haha! Dan is die verleiding wel groot he Knipoog

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 22:16

Noah2006 schreef:
Kent iemand overigens de Friese hengst Ate en Friese merrie Tjoelke (Gwen), dit zijn de ouders van mijn veulen en ben benieuwd of er op het web ergens foto's te vinden zijn van de hengst.
Papieren zijn op aanvraag maar ik ben een beetje nieuwschierig Clown !

Van Friezen ken ik helemaal niets dus daar kan ik je niet mee helpen, snorry...

Noah2006 schreef:
Hey prinslover & twinkel, hier alvast wat foto's van Noah. Heb id wel op google gezocht, maar er zijn vrij veel Ate's Haha!
http://www.mijnalbum.nl/Foto=WABQCG7Q

http://www.mijnalbum.nl/Foto=TH8DMBPC

Leuke foto's en een mooi veulen!

Ik ben de hele dag in de weer geweest, eerst gevoerd en alles buiten gegooid. Dan naar Nederland voer gaan halen, onderweg naar huis gestopt voor olie voor mijn tractor. Thuis de olie in de tractor gedaan (en Mazout met een kleurstof in Tong uitsteken) en hooi gaan halen. Aan stal alles af geladen en terug thuis het andere paardeneten in een kruiwagen achterop de tractor geladen (heb nog geen grondbak Knipoog ) Zo moest ik 2 keer rijden want die ene stomme rotzak die bleef in de auto haken en scheurde natuurlijk een gat erin Nors opkijken Ik begrijp niet waarom ze zakken paardenvoer in papier maken!!! DAT SCHEURT GEGARANDEERD 1 OF MEERDERE KEER.
Maar goed, er toch mee geraakt en een bak brandhout achterop gehesen. Dan ben ik nog terug gefietst naar de hooiboer (man van 76, enorme boerderij met superveel grond en nooít getrouwd Clown ) praatje gaan maken en m'n hooi betalen. Zo een geinige man, ik snap niet dat die nooit getrouwd is Haha! (wassie maar een jaar of 30-35 jonger Haha!)

Ik ben ook nog gaan werken, mijn pa is goudsmid en ik ben het vak ook aan het leren. Knipoog Ik heb een enorm machien ontdekt, the Wax Gun! Haha! Ga het niet uitleggen maar man er is een nieuwe wereld open gegaan Tong uitsteken
Ik ga morgen (of eigenlijk nu al) beginnen te ontwerpen, een kies of tand van een paard verwerken in verschilende juwelen. Ik begin met een hanger denk ik, heb een enorme grote collectie tanden en kiezen dus dan wel even voort Haha!
Dit is onze website, http://www.juwelenarnaud.be/index.php

Wij maken àlles met de hand, ik ben natuurlijk nog laaaang niet zo gevorderd als mijn pa (die het al van z'n 14 doet) die maakt echt kleine beeldhouwwerkjes... Clown

Afbeelding

Afbeelding

wednesday

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 22:32

wauw knap! zeer gedetailleerd!
Als jouw kunstwerkjes af zijn, moet je ook foto's trekken! Ik ben benieuwd Haha!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 22:39

zohe! Knap hoor!
En jij hebt je dagje ook wel gehad zo te lezen haha

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 23:11

Loolapelooza: Geweldig zeg! Echt super mooi kan je vader dat. En zoals wednesday ookal zegt, van je eigenwerkje straks ook foto's maken hoor! Wel een drukke dag heb je gehad zeg, lekker in de weer geweest Haha!

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 23:22

Noah leuk veulen
Loola wat mooi, gewelidig zeg wat knap, vakmanschap hoor.
Prins lover, sorry dat ik zo weinig online ben maar heb het erg druk met mijn werk, en paard

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 23:30

@Twinkel; noah is inderdaad een hengst ja Knipoog. Hoe groot hij is kan ik niet met zekerheid zeggen, maar al vrij groot vergeleken met andere veulens iig!!
@Loolapelooza;wat een knappe kunstwerkjes, wat een geduld moet je daar voor hebben om dat te maken. Lekker druk dagje voor jou zo te lezen, vandaag had ik ook weer een dag van 9 tot 21.00. Eerst een rollenspel bij mijn studie; waarbij ik een onzettend lastig type voor me kreeg. A.s. maandag heb ik een sollicitatie gesprek en krijg ik een zelfde soort.. maar vandaag ging het niet erg goed.. dus dat wordt een zenuwachtige boel die dag Haha!
@prinslover; een vriendin van mij heeft volgens mij dezelfde opleiding als jou gedaan. Is dat die in Delft? Wel relaxed de hele dag internetten, maar als je klaar bent met je studie krijg je vast meer uitdagingen.

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 23:36

Wat leuk, Loola! Ik heb je trouwens net weer een mailtje gestuurd Lachen

Wat voor een functie ga je solliciteren, Noah?

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 23:49

Cojolly; dat kan ik best begrijpen hoor! Er zijn nog zoveel meer dingen als alleen maar bokt, I know Knipoog

Noah: Nope, doe het niet in delft, maar in De Lier op het Albeda College! Wel een leuke school opzich, ook de opleiding is niet verkeerd. Soms wel relaxed al die vrijheid, maar soms weet je ook van gekkigheid niet meer wat je moet doen Clown

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 10:47

Zo ben ik weer;

Damn wat gaan jullie hard maar ik zag genoeg leuks voorbij komen, SandrO wat een superpaard zeg!! Malin, wat een heerlijke foto maar dat had ik je al gezegd Haha!
wednesday; ik vind em een heel lekker smoelwerk hebben Knipoog
Lolapalooza; dat zijn geen beeldhouwerkjes maar kunstwerken!!