Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
keeyzie schreef:Tarzan: Is het echt door het verlies van Fuego dat je zo twijfelt om Rambo te houden of meer redenen? Vind jullie een heel mooi duo. Hopelijk doet het buiten rijden hem goed en kan hij zijn koppie ook wat leegmaken. Logisch dat je na zo’n groot verlies even geen zin meer hebt.
keeyzie schreef:Oh jeetje Janara wat een ravage daar!
Hier wel flinke wind en regen maar weinig schade gelukkig. In de regen nog even naar een paard van een kennis gereden. De zat verstrikt in haar vliegendeken (vermoedelijk opgewaaid)
Gelukkig staat jullie caravan nog. Zou toch wel heel zuur zijn als die lucht in was gegaan….
Tarzan: Dank voor het uitgebreide antwoord. Het verdriet van Fuego zal nog wel even blijven en mag er ook zijn. Snap goed dat je je daardoor ook niet helemaal hebt kunnen geven aan Rambo vanaf het begin.
Misschien als het verdriet wat minder is dat jullie toch wat meer naar elkaar groeien. En soms is het ook toegeven dat de match er niet is.
Wat je beschrijft herken ik. Na Hugo nooit meer een niet-Spanjaard. Ondanks dat hij enorm heet kan zijn is hij zo braaf en eerlijk. Dat heb ik 100x liever dan een paard wat wegschiet of ineens iets anders bedenkt. Voor Hugo een Fjord gehad… dat ging van een stap met lang teugeltje naar al bokkend in rengalop door de bak. Het heeft even geduurd voor ik dat kwijt was en Hugo volledig vetrouwde.
Geef het nog even de tijd en misschien dat het meisje wat hem rijd je net dat zetje kan geven om er volledig voor te gaan. Succes!
Jenara schreef:@Tarzan, wat fijn dat het goed gaat met RamboHij ziet er goed uit zeg!
@Zinzi, Knappe dame van jou! En ook leuk dat het bij jullie goed gaat
@Autumn, Oh wat klinkt dat heerlijk! En wat gaaf, een crosstraining, dat wil ik ook zo graag eens doen! Jullie gaan top samen, leuk om te volgen
@FB, het geluk spat echt van je gezicht! Sueprveel succes vandaag op de regiokampioenschappen, laat ons weten hoe het ging hé!
Hier is het de laatste dagen weer nog druk geweest natuurlijk.
De bomen zijn ondertussen wel van de weg geruimd, de bospaadjes en weggetjes helaas nog niet, ik snap wel dat dat geen prioriteit heeft, maar is wel jammer natuurlijk.
We hebben vrijdag de serre van mijn schoonmoeder uit elkaar gehaald en opgeruimd, nu staat er dus niets meer, doet wel raar.
Bij Jenara is alle omheining ondertussen weer opnieuw geplaatst, daar is ook superhard doorgewerkt ... de schuilhokken zal helaas wel iets langer duren.
Ik zit er nu wel even heel erg mee in dat ze dus niet kan schuilen ... van de stress van de verhuis schuurt ze ook vreselijk, echt dikke vieze korsten in haar manen :'( En met alle regen liggen de weitjes die als piste kunnen gebruikt worden ook echt veel te nat en glad ... Het is echt even allemaal flink balen. Ik had deze plek gekozen als tijdelijke oplossing met Jenara's welzijn op de eerste plaats, maar nu heb ik het gevoel dat ik haar toch te kort doe en eigenlijk vooral mezelf enorm te kort doe ... ik betaal echt 350€/m hiervoor en ik heb eigenlijk niet eens een plek om te rijden ... gaan buitenrijden is nu ook geen optie, alle leuke paadjes liggen versperd.
Nu twijfel ik om toch ergens anders heen te gaan, maar naar waar? Ik had een andere fijne plek gevonden op 20min. met de auto, maar dat gaat in mijn drukke leven met werk en de bouwwerf echt lastig worden om regelmatig naartoe te geraken ... alle andere plekken in de buurt staan de paarden veel te veel op stal ...
Sorry voor het zaaguurtje, maar ik snak er eigenlijk gewoon naar om even te kunnen genieten van mijn paard :'(