Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
renskep schreef:Ik had Siebe donderdag ook ingevlochtendat was nog niet eens de helft qua dikte. Ik denk zelfs dat mijn vlecht dikker is dan Siebes vlecht...
Maar hij voelt zich wel erg belangrijk na het vlechten, en we hebben heerlijk gereden. Lekker aan de galop kunnen werken.
Ik zal straks eens een filmpje van hem plaatsen. Mijn tante heeft hem vorig weekend ingespannen. Dat was alweer jaren geleden, maar hij deed het zo braaf!
_Lonneke schreef:Ik heb vandaag voor het eerst gereden thuis. Ze was echt super braaf dus ik ben helemaal in de wolken
jUst_eVa schreef:Ik heb het toch maar bij longeren nog gehouden. Het was erg druk op stal dus lekker getraint met bij zet.
[ [url=m/HVVASF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZOfn3D.jpg]Afbeelding[/url] ]
xKimss schreef:Wauw! Ik heb/verzorg geen Fries, maar de friezen die ik gezien/gereden heb hadden altijd zo een fijn karakter! Het lijkt mij erg leuk om later als ik het geld heb een fries te hebbenVoor nu houd ik het nog maar even bij het kijken naar deze mooie foto's!
Elmira schreef:Mag ik hier ook mee kletsen? Lees al een tijdje mee, en wauw wat een mooie friezen komen hier voorbij zeg.
Ik zal ook even kijken of ik nog wat leuke foto's heb van mijn friesje. Ik heb toevallig ook een tijdje in Zuid Afrika gewerkt, met jawel (onder andere), Friese paarden!zie het topic in mijn onderschrift.
Kris_P schreef:Net op Lieuwkje buiten gereden.
En wat doet ze het toch braaf!![]()
We moeten wel nog even werken aan het halthoudenMaar dat komt helemaal goed, ze doet het nu al veeeeelll beter dan een paar dagen geleden
![]()
![]()
KittyDylan schreef:Vanavond even bijlezen + reageren.
Vandaag weer heerlijk bos gecrossed. Erna even zonder zadel ik de bak gestapt. Heerlijk gevoel, zo'n warm paard onder je kont![]()
[ [url=m/QZOYl1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bonnalie schreef:Vandaag weer even updaten hoe het met mij en Byou (mijn kleine verzorg fries) gaat![]()
Dit was de eerste foto die ik instuurde
[ [url=m/WTBaVw.jpg]Afbeelding[/url] ]
, toen was het de eerste keer dat ik haar zag. Over 10 dagen ken ik haar een jaar!
[ [url=m/uKC7j9.jpg]Afbeelding[/url] ]
eind zomer 2015, helaas heeft ze hier een schuurplek, ze schuurt zomers ook haar manen
. Maar ze groeien wel heel snel terug!
[ [url=m/60OYuQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
dit was najaar 2015
[ [url=m/2KzkJE.jpg]Afbeelding[/url] ]
begin zomer 2015![]()
We hebben veel vooruitgang geboekt sinds de zomer van 2015!![]()
[ [url=m/cF6m1Q.png]Afbeelding[/url] ]
Niet letten op mijn houding, ik denk dat ik haar been gaf of iets anders.![]()
![]()
Ik stuur straks nog recente filmpjes
LadyKim schreef:Leuk ! Nieuwe mensen !
En nieuwe heren in het spel tussen alle dames zag ik !
Ik ga er morgen ook even voor zitten , heb alles wel gelezen maar geen tijd gehad om te reageren ... Laatste pagina's zijn zoo snel gegaan (echt leuk ) .
Laatste tijd veel dingen gaande dus erg druk ... Maar ik ga morgen even gaatje zoeken .. Hoop ik .
Dit blijft trouwens een heerlijk topic!
Ik ben vandaag ook een groot rondje wezen karren , heerlijk !
Tot morgen ! [ [url=m/Uyv2Kf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KSKRCU.jpg]Afbeelding[/url] ]
LadyKim schreef:Leuk ! Nieuwe mensen !
En nieuwe heren in het spel tussen alle dames zag ik !
Ik ga er morgen ook even voor zitten , heb alles wel gelezen maar geen tijd gehad om te reageren ... Laatste pagina's zijn zoo snel gegaan (echt leuk ) .
Laatste tijd veel dingen gaande dus erg druk ... Maar ik ga morgen even gaatje zoeken .. Hoop ik .
Dit blijft trouwens een heerlijk topic!
Ik ben vandaag ook een groot rondje wezen karren , heerlijk !
Tot morgen ! [ [url=m/Uyv2Kf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KSKRCU.jp g]Afbeelding[/url] ]
renskep schreef:Welkom Lonneke! Ik zou het ook rustig aan doenlaat haar eerst maar even wennen.
Jeetje waar is het paard onder al dat haar?![]()
Ik had Siebe donderdag ook ingevlochtendat was nog niet eens de helft qua dikte. Ik denk zelfs dat mijn vlecht dikker is dan Siebes vlecht...
Maar hij voelt zich wel erg belangrijk na het vlechten, en we hebben heerlijk gereden. Lekker aan de galop kunnen werken.
Ik zal straks eens een filmpje van hem plaatsen. Mijn tante heeft hem vorig weekend ingespannen. Dat was alweer jaren geleden, maar hij deed het zo braaf!