Komen weer hele leuke plaatjes voorbij! Ik mis ons mannetje heel erg. Gelukkig krijg ik veel fotos te zien op mn dochters facebook en op de app. En ze belt uiteraard vaak met verhaaltjes en dingetjes.
Wat een mooi zwart paard! Ik ben gek op zwarte trekpaarden!
Fiokir
Geplaatst: 24-08-14 18:54
Wat weer een mooie fotos
heb vandaag de tweede officiële wedstrijd gereden met de belg. (Fotos volgen nog)
Ben super trots 181punten dus een winstpunt. Het was binnen dus maar een proef gereden. Veel bekijks van alle mede ruiters en complimentjes. ben super trots. Op naar de volgende wedstrijd.
sas27
Geplaatst: 25-08-14 09:14
Tamaar88 ik woon in Nijkerk en mijn paarden staan in Putten vlakbij de saunadrome. Ik heb een (vind ik) prachtig belgisch trekpaard dus als je een fotoshoot wilt doen je bent welkom
Ik heb mee gedaan met trekpaard Nikki in de B dressuur en met bestgaand. En met mijn haflinger Nice Peter ook in de B 4e en mett bestgaand net niet door naar de finale. De boer is met bestgaand dubbelspan kampioen geworden
Ik heb ook meegedaan met de Nationale! 7e in de B dressuur, Bestgaand helaas niet door (laatste zelfs ) en hij heeft zaterdag nog meegelopen in het 16span!
Ik ben bij bestgaand gediskwalificeerd. Ik had de regelementen niet gezien en wist niet dat je niet met stangbit mocht rijden. En om er nou op dat moment met een nogal zenuwachtig paard een geleende trens voor het eerst in te hangen leek me niet zo'n goed plan.
Vinessa
Geplaatst: 28-08-14 18:27
Weet iemand of er op de vrijdag nog meer foto's zijn gemaakt bij de gebruikersrubrieken van de trekpaarden?
Heb tot nu toe maar 1 leuke foto online gezien en zou graag een mooie foto uit laten vergroten (mits deze er zijn)
Alvast bedankt!
xluus1
Geplaatst: 28-08-14 20:44
aaw wat een leuke foto's die er allemaal voorbij komen . ik heb alleen 1 klein vraagje haha , ik zie trekpaarden 9 van de 10 keer voor de kar zijn is het nou anders als je op een trekpaard rijd ? en zit dat dan ook anders dan anderen paarden ?
je zit breed (voor smalle mensen is het dus vaak minder prettig i.v.m. heup stand) het loopt wat anders dan een kwpn , je voelt veel meer kracht in een vriendelijke verpakking (naar mijn idee dan) .
maar een trekpaard kan veel van wat andere paarden ook kunnen . alleen moet je goed voor ogen houden tot hoever je gaat (bijv. 2 M springen zal hem niet gaan worden ). en elk paard is anders .
Hier absoluut ook geen slowmo. Maar heb eerlijk gezegd ook geen superbrede.
Maar hoe doen jullie dat met beenbescherming? De mijne kan zichzelf soms echt flink schoppen, lompigheid gok ik. Maar volgend jaar wil ik fanatieker gaan mennen, eventueel een marathon en ik denk dat beenbescherming dan wel nodig is...