Oei Amable, die valk wat een plaatje! En zeker met die achtergrond kleuren! ik zal ook maar weer eens wat foto's van mijn merrie plaatsen, even kijken of dat lukt !
Ankje11
Geplaatst: 15-11-11 13:04
Zoals beloofd mijn schatje voor het eerst op bokt! Hier is ze dan:
Prinslover
Geplaatst: 15-11-11 14:42
Wat een prachtige friezen zitten hier ook tussen zeg .
De mannen van Danielle zijn ook mooi!
Annick, wat ziet Flippie er goed uit zeg, fijn dat jullie samen nog zo kunnen genieten meis!
Wat is april toch een gave kruising, dat koppie van haar heeft echt iets! Super mooi!
Caj2008, er mag iets bij idd, maar ach, alsnog een prachtig jong dier hoor! Wat een plaatje!
Jabato en Jaleo weer eens, tof filmpje!
De rest volg ik ook allemaal hoor, altijd weer genieten hier !
Ik ga het ook maar weer eens proberen bij te houden.....(ben er soms een drama in ) Er komen echt een plaatjes voorbij. Kan er lekker bij zitten kwijlen als ik sommige zie..... En die lange manen bij een aantal, echt gaaf! Ik hoop dat Valiente ze ook zo lang gaat kweken.....cowboymagic heeft een leuke afnemer aan mij.
Lusitano
Geplaatst: 15-11-11 14:52
Ik mag ook weer een keer! Sam en ik tijdens een buitenrit afgelopen weekend. Het lijkt net een pony terwijl hij toch echt 1.64m is..... (ja, ik ben groot )
verder prachtige barokjes. Ook leuk om Chico weer voorbij te zien komen, met zijn heerlijke witte snoetje. Een prachtige schimmel van Pink Princess, wat een paard De mannen van Amable, die speciaal blijven Leuke Sjamaan, en ik zie in je profiel ook een welshje die ook wat vaker voorbij mag komen! April in herfstsferen, heerlijk zo wandelen! Flip op het strand, lekker warm zo'n bontje onder je kont!
Aahhhh ik hou van dit topic!! Bij elke foto zit ik weer weg te kwijlen Ze zijn allemaal zó ontzettend mooi!!
Hier prop ik dan ook weer even mijn Vemke tussen
Een onverwachte foto, dus een ongepoetst paard & overbelicht. Maar dat maakt niet uit voor mij, het is m'n 'afscheidsfoto', aangezien ik in Belgie werk voor 6 maanden & zij helaas niet mee kon op het laatste moment =(
& een oudje van dr. een 2jarige Vem, & dan al zó'n mooie bouw !!
Ilona wat zie je Chico er toch prachtig uit. Zijn blik is er een om verliefd op te worden.
Lusitano: ik heb even in je profiel gespiekt, wat een prachtige Sam foto's!! Ook hier lijkt hij niet klein hoor. Nee, inderdaad niet zo enorm als met de mini Spanjaard.
Danielle Llevado groeit hard zo te zien. Mooi!
De rest ook allemaal mooie foto's. Gaaf om te zien.