Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Prinslover schreef:Beda, haha moet wel een beetje lachen om "de PI"..Maf paard is dat ook! Met hem is het iig niet saai hihi. Dan maar uit je hoofd leren, kan je hem nog een beetje foppen
.
cloris schreef:Haha hij staat gewoon te kijken hoe ze met de kettingzaag die boom omhalen, hij vindt het zooo niet interessant
BrankaZ schreef:Ik ben er ook bang voor maar als je geen voorlezer kan regelen zal je wel moeten![]()
Mocht evt. jouw voorlezer lenen maar jij moet zo veel later starten dan ik dat ik niet verwacht dat zij er al is.
heikedenise schreef:ik weet ze wel uit mijn hoofd maar durf ze nooit uit mijn hoofd te doen en puur ook om de reden als beda zeg ben bang dat ik ze spontaan vergeet
branka - als ik echt geen voorlezer hebt dan vraag ik het ook gewoon aan de mensen die voor mij aan het rijden zijn meestal doen ze het wel
Mies_Apollo schreef:branka: goed gescoord! Beetje zoeken kan al heel wat euro's schelen!
Wat betreft schrikken is Shannon nu op wedstrijd gelukkig niet zo snel meer onder de indruk van dingen, heeft een paar kilometer gekost maar wat dat betreft is ze nu wel gewend. Maar in het bos, een witte boom of omgezaagde boom kan toch wel een hupsje opzij opleveren