[HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Prinslover

Re: [HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 10:16

Beda, haha moet wel een beetje lachen om "de PI".. _O- Maf paard is dat ook! Met hem is het iig niet saai hihi. Dan maar uit je hoofd leren, kan je hem nog een beetje foppen :+ .

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 10:30

Prinslover schreef:
Beda, haha moet wel een beetje lachen om "de PI".. _O- Maf paard is dat ook! Met hem is het iig niet saai hihi. Dan maar uit je hoofd leren, kan je hem nog een beetje foppen :+ .

Nou dat werkt dus ook niet echt :+ ik ga gewoon maar wat vaker de proeven oefenen, doe ik anders echt nooit, maar hij moet er toch weer een beetje inkomen, ga maar een grote fles Bach Bloesem voor hem halen :') Saai wordt het nooit met hem idd.
ben benieuwd hoe hij het nu doet, bij mijn buuf gingen ze een boom omhalen, ze belde al of hij naar binnen moet als hij er erge schrik van heeft, ik ga straks maar even kijken..

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 11:02

PI is gewoon heel slim ;) hopelijk gaat het beter als je de proeven vaker oefent

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 11:15

Bij ons hebben ze pas de heg naast de bak weg gehaald, nu zie je het huis en dat is me toch een partij eng.... Shaggy kan wat dat betreft veranderingen in een bekende omgeving niet zo snel verwerken. Laatst stonden er ook twee stoelen extra bij de picknicktafel naast de longeerbak. Links om geen last van rechts om viel zijn oog er op en durfde meneer er niet langs... Maar er langs moest ie toch dus ga je er telkens langs racen :+. Tot ie er achter was dat die dingen hem echt niet aanvallen...

Dus ja met nieuwe dingen kan ik altijd lachen met hem :). Ben benieuwd hoe die het gaat doen als ie in een nieuwe omgeving een wedstrijd moet doen ofzo... Of ie dan ook van alles schrikt of de situatie is nieuw en onbekend dus we gaan ons gedragen :P.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 12:56

Haha hij staat gewoon te kijken hoe ze met de kettingzaag die boom omhalen, hij vindt het zooo niet interessant :')

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 13:09

cloris schreef:
Haha hij staat gewoon te kijken hoe ze met de kettingzaag die boom omhalen, hij vindt het zooo niet interessant :')

dat intereseert heike ook niet maar een eend in het water is dan weer doodeng :+

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 13:26

cloris schreef:

Ben wel vaker verbaasd waar ze wel en niet van schrikken. Frío is totaal niet onder de indruk van langsdenderend verkeer (ik wel, maar dat is wat anders). Maar oh wee als er een klein wapperend lintje langs de weg is. Dat is heeeeeeel gevaarlijk!
Denk dat het constante geluid van de zaag wel een soort voordeel is, daar hebben ze vaak minder moeite mee dan met plotselinge geluiden.

Ben helemaal blij. Mijzelf een cadeautje gegeven: cd van Adele. Vind ik n.l. erg goede muziek.
Dus op Bol.com gekeken wat die daar kost en toen de stad in. Bij V&D was ie flink stuk goedkoper van bij Free Record Shop. Die was al 3 euro duurder dan Bol.com, bij V&D was ie 6 euro goedkoper. Zag de vorige cd ook staan, die was ook niet duur en bleek bij de kassa nog 3 euro goedkoper te zijn dan erop stond.
Dan wordt het leuk om jezelf een cadeautje te doen! *\o/* *\o/* *\o/*

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 13:28

CD van Adele heb ik ook :j

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 13:29

ik vindt adele ook goede muziek,

mijn mannetje heeft ze voor mij gebrand dus bij mij in de auto staat haar cd ook op 19 en 21

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 13:29

19 of 21? Of allebei :D

Heb trouwens de 'gewone' uitvoering zonder bonustracks gekocht ;)

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 13:40

ik heb nu volgens mij 21 op staan en 19 wordt gemaakt voor me :D
maar vindt ze beide goed.
en ik heb ook de gewon uitvoering hoor.

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 14:05

Heey

Denise: Dat is echt geweldig nieuws *\o/*. Kunnen jullie weer lekker trainen :D.

Cloris: Wat balen dat PI zo heftig reageerd op de voorlezer. Hopelijk gaat dat snel beter.

Debby: Wat een leuke dagen zeg :D. Heel veel plezier :D.

Branka: Das een leuk cadeautje :D. Adele vind ik ook erg mooi muziek maken :D.

Vanmiddag komt de bijrijdster weer lekker op Shaddy rijden. We gaan nu proberen om 2x in de week te rijden/werken met Shaddy.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 15:13

Het is niet zozeer de voorlezer maar ook het ineens alles achter elkaar doen, ik oefen nooit een proef joh, ga er altijd zo in maar dat moesten we maar niet meer doen haha ach we zien wel waar het schip strand, lijkt mij geweldig om mijn paard nou eens te kunnen presenteren in de ring zoals ik hem normaal kan presenteren, nu is het vaak een heel ander paard in de ring als dat je bij mij (of ergens anders op een les- of trainingslokatie) tijdens de training ziet.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 15:16

Herkenbaar Cloor, overigens lijk ik een geheel andere reden te krijgen om de proefjes heel snel uit mijn hoofd te leren....

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 15:41

BrankaZ schreef:
Herkenbaar Cloor, overigens lijk ik een geheel andere reden te krijgen om de proefjes heel snel uit mijn hoofd te leren....

Want? ik durf dat eigenlijk nooit, ben altijd bang dat ik het toch spontaan ga vergeten haha :')

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 15:43

Ik ben er ook bang voor maar als je geen voorlezer kan regelen zal je wel moeten |(
Mocht evt. jouw voorlezer lenen maar jij moet zo veel later starten dan ik dat ik niet verwacht dat zij er al is.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 15:50

BrankaZ schreef:
Ik ben er ook bang voor maar als je geen voorlezer kan regelen zal je wel moeten |(
Mocht evt. jouw voorlezer lenen maar jij moet zo veel later starten dan ik dat ik niet verwacht dat zij er al is.

Gewoon voor die tijd even vragen aan de starters voor jou of je hun voorlezer mag 'lenen' zo heb ik dat heel lang gedaan en zeker op een barokke is dat geen probleem;)

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 15:58

Als ik voor die tijd niemand heb kunnen regelen doe ik dat wel. Maar het is toch een stukje rust in de voorbereiding als dat niet nodig is ;)

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 08:14

ik weet ze wel uit mijn hoofd maar durf ze nooit uit mijn hoofd te doen en puur ook om de reden als beda zeg ben bang dat ik ze spontaan vergeet :j

branka - als ik echt geen voorlezer hebt dan vraag ik het ook gewoon aan de mensen die voor mij aan het rijden zijn meestal doen ze het wel

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 08:22

branka: goed gescoord! Beetje zoeken kan al heel wat euro's schelen!
Wat betreft schrikken is Shannon nu op wedstrijd gelukkig niet zo snel meer onder de indruk van dingen, heeft een paar kilometer gekost maar wat dat betreft is ze nu wel gewend. Maar in het bos, een witte boom of omgezaagde boom kan toch wel een hupsje opzij opleveren :=

Cloris: zou het niet schelen als je thuis oefent met voorlezer? Alhoewel uit het hoofd leren een keer te proberen is! Reageert hij niet op de andere voorlezers op het terrein?

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 08:42

heikedenise schreef:
ik weet ze wel uit mijn hoofd maar durf ze nooit uit mijn hoofd te doen en puur ook om de reden als beda zeg ben bang dat ik ze spontaan vergeet :j

branka - als ik echt geen voorlezer hebt dan vraag ik het ook gewoon aan de mensen die voor mij aan het rijden zijn meestal doen ze het wel

Ik ben ook bang ze te vergeten, maar ben wel de proefjes uit mijn hoofd aan het leren.
Vreemd genoeg lijkt zo'n proef dan veel korter omdat dingen die bij elkaar horen als meerdere onderdelen worden beschreven.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 08:42

Mies_Apollo schreef:
branka: goed gescoord! Beetje zoeken kan al heel wat euro's schelen!
Wat betreft schrikken is Shannon nu op wedstrijd gelukkig niet zo snel meer onder de indruk van dingen, heeft een paar kilometer gekost maar wat dat betreft is ze nu wel gewend. Maar in het bos, een witte boom of omgezaagde boom kan toch wel een hupsje opzij opleveren :=

Familietrekje? Kwam in het bos een keer een aantal boomstronken tegen maar die waren ook super eng! Tinka ging er niet langs met ruiter erop maar ook niet met ruiter ernaast. Toen ik proberen met Shaggy die wilde met mij erop er ook niet langs, maar toen ik naast hem liep durfde die gelukkig wel :). Liep ie er ook rustig langs en niet met gekke sprongen :P.

Als ik vanaf stal naar bos rijd heb ik al een hele lijst met enge dingen die ik ben tegen gekomen :P. Gelukkig schrikt ie niet van alles heel erg, meestal is het een schijnbeweging. Het meest enge wat we toch wel tegen komen is een automatische grasmaaier, dat ding rijd altijd rond in de tuin bij mensen en ja zoiets wat uit zichzelf beweegt dat kan natuurlijk echt niet! Daar blijft ie dan ook echt van schrikken :P. Meeste dingen is ie ondertussen wel gewend maar die grasmaaier, duiven en eenden dat blijft spannend :=. De duiven en eenden zijn altijd wel grappig want als ze op de weg zitten stapt ie er vrolijk op af en als ze dan ineens weg vliegen schrik je er van...

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 09:06

Familietrekjes?

- jou foto van in het water spetterende shaggy, shannon doet hetzelfde ;)
- ernaast er wel langs, shannon ook (oke zal mss beetje met opvoeding te maken hebben, maar dan nog)
- duiven, haha shannon en dr poepangst ohz door duiven ;)

Zo vergeet ik nooit het 1e buitenritje met shaggy, alles was super goed gegaan, bijna thuis komen we langs een huis waar ineens een vent zn pootje opendoet, arme beestje schrikt en springt opzij maar dat liep een stuk af dus hadden we meteen cross geoefend := wat heb ik zitten vloeken toen

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 09:16

branka - als ik ze thuis lees mijn proeven lijken ze idd ook veel korter :D

en heike schrikt idd ook van de raarste dingen,

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 09:20

Hahahaha arme Shaggy :P. Het opzij springen als ie heeeeel erg schrikt doet ie nog steeds :). Meeste nemen de benen en racen vooruit hij niet :=. En tja duiven, als ie er eentje ziet is zn blik erop gefixeerd en als ie dan ineens wegvliegt ja dan schrik je natuurlijk. Maar met andere dingen is ie echt zo ontzettend braaf! Laatst vloog er een hond naar zn benen (die viel echt aan) Shaggy trekt zijn been op geeft een trap en stapt rustig door... Hond was gelukkig aangelijnd en werd gelijk terug getrokken. En Shaggy stapt gewoon vrolijk met zn oortjes naar voren door zonder er aandacht aan te besteden. Wat gelukkig voor mij de tijd gaf om eigenaar hond even uit te schelden :P.