Maf paard is dat ook! Met hem is het iig niet saai hihi. Dan maar uit je hoofd leren, kan je hem nog een beetje foppen
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maf paard is dat ook! Met hem is het iig niet saai hihi. Dan maar uit je hoofd leren, kan je hem nog een beetje foppen
. Prinslover schreef:Beda, haha moet wel een beetje lachen om "de PI"..Maf paard is dat ook! Met hem is het iig niet saai hihi. Dan maar uit je hoofd leren, kan je hem nog een beetje foppen
.
ik ga gewoon maar wat vaker de proeven oefenen, doe ik anders echt nooit, maar hij moet er toch weer een beetje inkomen, ga maar een grote fles Bach Bloesem voor hem halen
Saai wordt het nooit met hem idd.
hopelijk gaat het beter als je de proeven vaker oefent
. Tot ie er achter was dat die dingen hem echt niet aanvallen...
. Ben benieuwd hoe die het gaat doen als ie in een nieuwe omgeving een wedstrijd moet doen ofzo... Of ie dan ook van alles schrikt of de situatie is nieuw en onbekend dus we gaan ons gedragen
. cloris schreef:Haha hij staat gewoon te kijken hoe ze met de kettingzaag die boom omhalen, hij vindt het zooo niet interessant

. Kunnen jullie weer lekker trainen
.
. Heel veel plezier
.
. Adele vind ik ook erg mooi muziek maken
.BrankaZ schreef:Ik ben er ook bang voor maar als je geen voorlezer kan regelen zal je wel moeten![]()
Mocht evt. jouw voorlezer lenen maar jij moet zo veel later starten dan ik dat ik niet verwacht dat zij er al is.

heikedenise schreef:ik weet ze wel uit mijn hoofd maar durf ze nooit uit mijn hoofd te doen en puur ook om de reden als beda zeg ben bang dat ik ze spontaan vergeet
branka - als ik echt geen voorlezer hebt dan vraag ik het ook gewoon aan de mensen die voor mij aan het rijden zijn meestal doen ze het wel
Mies_Apollo schreef:branka: goed gescoord! Beetje zoeken kan al heel wat euro's schelen!
Wat betreft schrikken is Shannon nu op wedstrijd gelukkig niet zo snel meer onder de indruk van dingen, heeft een paar kilometer gekost maar wat dat betreft is ze nu wel gewend. Maar in het bos, een witte boom of omgezaagde boom kan toch wel een hupsje opzij opleveren
. Liep ie er ook rustig langs en niet met gekke sprongen
.
. Gelukkig schrikt ie niet van alles heel erg, meestal is het een schijnbeweging. Het meest enge wat we toch wel tegen komen is een automatische grasmaaier, dat ding rijd altijd rond in de tuin bij mensen en ja zoiets wat uit zichzelf beweegt dat kan natuurlijk echt niet! Daar blijft ie dan ook echt van schrikken
. Meeste dingen is ie ondertussen wel gewend maar die grasmaaier, duiven en eenden dat blijft spannend
. De duiven en eenden zijn altijd wel grappig want als ze op de weg zitten stapt ie er vrolijk op af en als ze dan ineens weg vliegen schrik je er van... 

wat heb ik zitten vloeken toen 
. Het opzij springen als ie heeeeel erg schrikt doet ie nog steeds
. Meeste nemen de benen en racen vooruit hij niet
. En tja duiven, als ie er eentje ziet is zn blik erop gefixeerd en als ie dan ineens wegvliegt ja dan schrik je natuurlijk. Maar met andere dingen is ie echt zo ontzettend braaf! Laatst vloog er een hond naar zn benen (die viel echt aan) Shaggy trekt zijn been op geeft een trap en stapt rustig door... Hond was gelukkig aangelijnd en werd gelijk terug getrokken. En Shaggy stapt gewoon vrolijk met zn oortjes naar voren door zonder er aandacht aan te besteden. Wat gelukkig voor mij de tijd gaf om eigenaar hond even uit te schelden
.