XshaartjeX schreef:Haha ja k zou t liefst wel een officieel veulen willen ja.. Ik begrijp je 100% hoorop een gegeven moment moet het ook klaar zijn
K weet ook nog niet of ik t aandurf met Viky.. T lijkt me ook zo moeilijk om t veulen dan weer te verkopen
We hebben ook zoiets van : "Grafito heeft ons al zoveel moois gegeven en het is klaar nu" Ook als mensen vragen wil je dan geen nakomeling van Grafito zelf hebben zeg ik eigenlijk meteen : "Grafito is uniek zoals hij is en ook al zou een zoon als twee druppels water op hem lijken, dan nog is het niet Grafito !" Grafito blijft in onze herinnering en dat is ook heel mooi

Ik herken dat wel en zeker met veulens. We hebben van onze beide fok/sportmerrie's nu twee nakomelingen (merrie's) staan, die we waarschijnlijk als opvolgers voor de moeders wel aanhouden. Hengstveulens worden bij ons in principe wel meteen verkocht, of het moet een hele speciale zijn, die we dan doorhouden tot de hengstenkeuring of aanrijden als hengst en dan verkopen, maar over het algemeen houden we de hengstveulens NIET aan.