Het was echt een heerlijke dag en ik ben mega trots op Capriola! Ze deed het echt heel erg braaf! Vanmorgen vroeg opgestaan om te wassen en toen alles in gepakt en met de paarden naar Deurne. Daar aangekomen even gekeken waar we wezen moesten en het tuig erop gedaan. Mijn vriendin reed haar Lipi onder de man en ik natuurlijk aan de lange teugel. We waren een mooi stel bij elkaar, hengstenvlecht met klosjes, bling hoofdstellen en een super dekje onder het zadel bij me vriendin. Capriola vond de vlag op het voorterrein erg angstaanjagend en was verder op het losrij terrein weer braaf. Ik was eigenlijk ook niet echt aan het opletten bij die vlag want daar liep Elize achter ons die aan ons vroeg waar ze wezen moest en ik dacht heee... dat moet Elize dus vast zijn! "Hoe weet jij dat nou" zei ze, maarja... 1 en 1 is 2 niet waar, in rijkleding en van de foto's... erg leuk! En later op het losrijterrein Xantha gezien, ze zag er super uit! Wat een mooie merrie!
Toen we richting bitpiste moesten en daar stonden te wachten tot we binnen konden zag ik weer een heleboel vlaggen. Ik dacht oooow als we maar niet afgaan dat Capriola straks alleen maar aan het schrikken is omdat er een vlag wappert, maar de zenuwen zakte al snel want ik zag ineens een boel bekende, Danielle kwam nog even hoi zeggen, ik had haar en Jauke bij binnenkomst ook al gespot dus dat was wel even gezellig en achter ons stonden de Andalusiers met kennissen van mij van andere evenementen dus dat was een mooi afleidend praatje en daar weer achter de Lusitano's met Elize en Tanja. Per ras konden we naar binnen en toen was het dan ook onze beurt. Mijn vriendin reed op het midden van de bak en ik bleef mooi langs de kanten om een galopje en een travers te laten zien en toen kwamen de volgende al weer binnen en sloten wij aan in de rij van de defile. Verder was het erg gezellig want achter ons liepen dus wat bekende, leuk om allemaal weer bij elkaar te lopen en onze mooie paarden te kunnen laten zien. Er waren best veel meisjes die met de telefoon foto's maakte van Capriola... en ik was gewoon echt mega trots en had het helemaal naar me zin in die bak!
Daarna de paarden weer op de trailer en wat over het terrein gelopen, bij de menpiste gekeken naar de 2spanners waarvan we er een uit de wedstrijden 'kennen' en toen was het al weer tijd om weer klaar te maken voor de show. Het vlechten ging niet helemaal zoals ik wilde en de stofjes bleven niet echt geweldig zitten in die vlechten tijdens de show en Cap vond een reclame spandoek langs de zijkant toch wel erg spannend maar ze liep verder netjes en daarna ons viertalproefje ging volgens mij best goed! De moeilijke stukken gingen iig goed en we heben mooie dingen kunnen laten zien. We waren er zelf tevreden over en eignelijk mag ik dus niet klagen. Het zonnetje scheen ook nog is precies, en het was gewoon helemaal leuk! Debby (denk ik?) en Elize langs de kant zien staan, leuk om jullie te zien dames, jammer niet 'echt' ontmoet. Ik zag je foto's maken Elize, echt heel leuk en ik zou ze graag hebben natuurlijk

Wat erg grappig was, is dat een vriendin van me mocht mee doen met de Future Guys, dat was natuurlijk erg gaaf. En daarna Jean Francois met zijn paarden zo los en de hele show... prachtig! Dat was echt een top afsluiter van de dag! Al met al dus zeer geslaagd en ik ga nu mooi naar bed om er nog eens even van verder te dromen!