[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

madelief88

Re: [HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 17:33

Sanne: die Melvinnek toch? Laatst was er iig iemand *D
Lekker aan het genieten van Igneo? Heb even snel de foto's gezien, leuk joh!

Ben zelf druk aan het autorijden, met Furia bezig, wat werken én vandaag een assesment gehad voor een nieuwe job.
Ging naar mijn idee echt wel goed, hoor morgen of ik de 2 weekse training mag doen...
ook was de laptop een beetje tijdelijk offline :P
Hopelijk ben ik in het nieuwe topic er weer lekker vaak :D

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 17:33

Mies was maar grapje hoor ;)
Iloon wij hadden thuis vroeger altijd een poedel,echt zó'n leuk beest,viel mn vriendjes aan als ze aan me kwamen :P en als ik met een vriendje op de bank ging zitten,ging de poedel er tussenin zitten met zn tanden bloot richting vriendje _O-
Wij knipten hem nooit een "tuttig poedel"kapsel,maar hij had een "boomer"look :D

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 17:45

Oh! Wat mij nu net weer gebeurd! Ik sta in de Chill Out, broeken te kopen/passen (leuk, een hond die broeken kapot vreet). Allemaal 70% korting, dus Benthe had het prima naar haar zin. Doe ik een broek aan, trek mijn laars erover om te kijken of het kan, trek ik zo het ritslipje van de laars af. Daar sta je dan, midden in de stad met een kapotte laars.
En in plaats dat ik de broek gelijk afreken en hoop dat de rits het houd tot de auto, trek ik hem weer uit. :+
Eigen broek was gelukkig niet zo heel strak bij de benen, dus laars eronder gepropt. Geloof me, laarzen met hak lopen niet lekker als je rits niet dicht kan. Was continu bang dat ik mijn enkel zou verzwikken. En normaal heb ik wel iets van schoenen in mijn auto liggen, maar die had ik natuurlijk allemaal opgeruimd.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 18:15

Naatjuh: Leuke merrie :). En wat een gave hengst zeg waar ze door gedekt is!
Utixo: Hahahahaha hoe kreeg je dat nu weer voor elkaar :P. Hadden ze er niet toevallig ook schoenen in de aanbieding ;).

Echt maf het was net even helemaal donker hier, alle lichten vielen uit. In huis en ook de lantarenpalen enz... Gelukkig heeft mijn laptop een accu :P.

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 18:17

Naatjuh leuk paard heb je gekocht en zeker een heel gave vader voor je veulen.

masaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 18:23

hallo ik ben nieuw hier en nu heb ik een vraagje wat zijn goede fokkers voor de aanschaf van een andalusier??? ben al lange tijd zeer geintresseerd in dit ras en van plan om er 1 aan te schaffen. Nu was ik erg benieuwd naar goede fokkers alvast bedankt voor de info

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 18:29

Saida ; Gister dachten ze dat het wat beter ging met hem en hij had gegeten. Ze hadden tegen mijn moeder gezegd dat die waarschijnlijk vandaag wel naar huis kon. Nou was mijn moeder hier vanmiddag om me dochter terug tebrengen en kon ze na 2e de dierenarts bellen. Mijn moeder belt en krijgt ze te horen dat die een terug val heeft gekregen. Ze kon hem dus niet gaan halen, hij ligt weer aan het infuus en wil niet eten. Mijn kat die bij me moeder loopt is helemaal gek aan het worden omdat ze de rooie kater niet kan vinden. Mijn moeder gaat zometeen weer bellen om te kijken hoe het met hem gaat.
( ze belt zo ongeveer 3 @ 4 x per dag haha ).
Hopelijk gaat het snel weer beter, maar de dierenarts zei vanmiddag ook dat die eerste 3 dagen na de operatie enz nog heel belangrijk zijn voor hem en ze dus even nog morgen helemaal moeten afwachten.

Vandaag zelf ook bij de huisarts geweest, zit voorlopig 2 weken aan de ontstekingremmers en pijnstillers. Gaat weer lekker dus.

Ilona ; hoe vind chess het kleine poedeltje? Kunnen ze het al een beetje goed vinden samen? Natuurlijk snel picc! :D
En gaa je zaterdag naar stal toe? zoja hoelaat, ik kom denk uurtje of 2 @ 3, en dan eet ik bij tessa en savonds lekker partyeee! maar geen alcohol voor mij :( haha

Benthe; Lekker zo'n kapotte laars! Maar wel dus weer een leuke broek :D En ben jij zaterdag ook op stal?

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 18:32

Naatjuh; Wat een mooi plaatje zeg! En die hengst, om bij weg te kwijlen! :D

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 18:56

Mies: Haha, ik ga ook naar Tes dr B-day :D Wordt gezellig meisss *\o/* ! Zaterdag ben ik denk ik ook overdag op stal...

Madelief: Pfff, lekker druk dus :D . Maar leuk dat je ff wat laat horen :D .

Masaro: Lobke ( Idra hier op bokt heeft een héél leuk paard te koop: Terosso. Een goed gefokte PRE. ;)

Benthe: Oh nee he! :') . Echt iets voor jou _O- .

Gab: Hahahaha, wij hadden hiervoor die andere, ook een soort poedel. Was ook een héél apart dier :D _O- . Had ook zulke acties haha.

Jaaa, fotoooo's van het moppie :D _O- .

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Met mijn andere poepie :D
Afbeelding

Vanochtend was die al ontsnapt _O- . Gelukkig wonen we op een woonerf, maar meneer rende al richting weg. Mijn vader er achteraan met een hartverzakking... := . Gelukkig net te pakken gekregen. De glupert :D .

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 18:58

Dank je wel allemaal :D kan echt niet meer wachten

die hengst is zeker een plaatje en in het echt is hij nog mooier, maar hij is al 16 daarom toch maar voor Betunero gekozen toen der tijd :) maar nu toch
nog een veulentje van hem :D

Ilona: wat een schattig hondje !
Laatst bijgewerkt door xxxNaatjuhxx op 10-02-09 18:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 18:58

Wat kijkt Ches weer lekker vrolijk. Riep je daar "Benthe!"?

Depoedel is een droppie trouwens. Te klein om het stempeltje hond te mogen dragen, maar een schattige knuffel is het wel.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 19:03

En voor mij issie wel een HOND :D . Die 2 grote koeien van jou dan :D . Als je niet uit kijkt lopen ze je plat :') . hahaha. En Ches, ja te dichtbij was nog niet vertrouwd, en als het baasje je dan ook nog eens commandeerd te liggen.. :\ Dat is niet leuk natuurlijk :+

Hoelaat ben jij op stal, ik ga over een kwartiertje weg, was gister toch wel erg laat geworden _O- .

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 19:07

Iklona wat een leuk hondje!!! (ben gek op kleine hondjes, maar dat wist je al, hihi). En zo dapper rond te galloperen met Chic.

Natalia, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!! Prachtige vader heeft ze! Leuk dat je ook naar de keuring komt als alles goed gaat! Je staat met je merrie en je hengst dan tegelijk met mij in de ring! Gezellig!
Laatst bijgewerkt door Cyrina op 10-02-09 19:11, in het totaal 1 keer bewerkt

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 19:08

Gedsie Iloon, het spijt me heel erg, maar ik vind poedels super lelijk :o

Je Jack Russel vind ik wel super stoer 8-) :D

Utixo

Ik ben er een uurtje of 20, misschien iets later. Moet ergens tussendoor mijn moeder van de tram halen, maar die zou een half uur van te voren bellen.
Help me onthouden dat ik Minka moet doen.

masaro

PRINSLOVER: bedankt ik zal eens gaan kijken. :D :D

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 19:10

Ilona: Wat een schatje zeg je nieuwe hondje :D.

Ik heb echt ruzie met imageshack op het moment :P. Probeer al een aantal keer foto's van Atlas en de fotocursus te uploaden, maar elke keer gaat het fout. Dan issie klaar en zegt ie dat er geen bestanden zijn geupload :(. Ik gaat mijnalbum maar weer is proberen....

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 19:11

Ilona wat een poepiee is het toch !
Ohh dan pas benthe :( dan ga ik je helaas niet zien, maar zondag ben ik ook wel ff op stal :D

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 19:13

Lieve schat, dat ging over vandaag. Het weekend ben ik vrij, dan weet ik nooit hoe laat ike r ben. Als ik er 's middags ben, gaan we dan Wie Ben Ik spelen?
Ik moet sowieso voeren.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 19:14

Masaro: Kijk eens in dit topic: [RIJ-ITP] Licor & Terroso (PRE hengsten)

Mies: Volgens mij bedoeld benthe vandaag :D

Cyrina: thanks :D vind hem zelf ook schattig hihi.

Sanne: Haha, mijn jackie is echt de aller leukste hahaha :D Meestal zeg je dat over je eigen hond :P Enne, gelukkig smaken verschillen :D . Maakt niks uit toch! 8-)
Laatst bijgewerkt door Prinslover op 10-02-09 19:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 19:14

Wat gaan we sneheeel! :)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 19:15

Penny: Jou foto's van Picasso! :+: Wat issie leuk aan het spelen daar haha.

Jaaaaaaa, jongens nu officieel nog maar 10 pagina's :# .

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 19:16

Cyrina schreef:
Iklona wat een leuk hondje!!! (ben gek op kleine hondjes, maar dat wist je al, hihi). En zo dapper rond te galloperen met Chic.

Natalia, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!! Prachtige vader heeft ze! Leuk dat je ook naar de keuring komt als alles goed gaat! Je staat met je merrie en je hengst dan tegelijk met mij in de ring! Gezellig!

ow gaaf :D zo kom ik ook eens mensen tegen :P ik hoop dat alles snel geregeld is en dat ik dus echt mee kan doen aan de keuring.
wou dan wel aan Moravita vragen of ze hun voorbrengen want het is voor mij allemaal nog nieuw en dan gaat het gegarandeerd fout als ik het zelf moet doen hahaha

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 19:19

Dankje Ilona! Weetje, ik vind trouwens dat onze paardjes wel redelijk dezelfde bouw hebben. Klopt dat? Die van jou is ook niet zo ontzettend breed en robuust. Klein maar fijn is het motto! :D

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 19:21

Weet iemand hoeveel post een pagina telt?