Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nuevo_mien schreef:Mijn knapperd staat nu al ruim 8 weken op rust ivm kreupelheid.
Naar de kliniek geweest en de diagnose is subluxatie vh kroongewricht.
Ik kan er werkelijk nergens informatie over vinden.
Advies van de arts was om dit met de smid op te pakken. Deze komt eind van de maand.
Kent iemand dit?
nuevo_mien schreef:Ah wat fijn Tarzan!
Hopelijk knapt hij weer mooi op zodat jullie nog een hele poos samen kunnen genieten.
Ik lees nog wel mee maar vind het lastig wat te plaatsen..
Ik vind het wel prettig om jullie succesverhalen te lezen, hoe groot of klein ze ook zijn.
Mijn knapperd staat nu al ruim 8 weken op rust ivm kreupelheid.
Naar de kliniek geweest en de diagnose is subluxatie vh kroongewricht.
Ik kan er werkelijk nergens informatie over vinden.
Advies van de arts was om dit met de smid op te pakken. Deze komt eind van de maand.
Kent iemand dit?
_Tarzan schreef:Na het werk even terug gegaan en ondanks dat het heel benauwd is hier lijkt hij weer ietsjes te zijn bijgetrokken ...
Ik ging de paddock even uitmesten dus had ze even op de wei gezet
[ [url=m/OeUQe7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toen ik klaar was stond hij mij op te wachten in de schaduw
[ [url=m/4loJGL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij heeft weer flink ingeleverd deze week, ik zie het echt terug dat hij weinig binnen gekregen heeft deze week, flink afgevallen en z'n billen en bovenlijn zijn weer ingevallen. Hopen dat we dat snel weer erbij krijgen
Uiteraard maak ik mij nog steeds zorgen maar na ons 'magisch' momentje van gisteravond is het wel iets minder heftig geworden.
(en uiteraard heeft hij deze week meer haver en brokken gekregen dan normaal om hem toch iets te laten binnen krijgen)