Shanedow schreef:gett schreef:Gister geslaagd voor een Fryso zadel, de legacy. Heerlijk zadel, heel blij mee!
Ben benieuwd of ze nu ook beter gaat lopen, nu ze weer meer schoudervrijheid heeft!
Nu alweer zin in een wedstrijd!
Super ben benieuwd.. Zelf ervaring bij vriendin met fryso wat behoorlijk tegenviel maar hoor ook genoeg succes.. Zadels blijft echt een lastig iets... Heb nu een jaar een Wow zadel, erg blij mee!
Het bevalt mij super, ligt goed op paard en zit heel fijn. Qua lopen niet echt het idee dat ze anders loopt, lastig een paard die niet echt duidelijk aangeeft of iets fijn of slecht ligt.
Lastig Shane, het kan in je voordeel zijn als ze goed voor de kar lopen, maar ook in je nadeel. Die van mij loopt gelukkig niet voor de kar.
Met de 3 wedstrijden die ik heb gereden, had ik allemaal opbouwende kritiek erbij met de punten waar ik ook al aan werkte.
Hoop binnenkort weer een wedstrijd mee te doen, stond vorige week op de wachtlijst en kon op de dag zelf ineens meedoen, maar was op dat tijdstip nog aan het werken en was zeker niet meer haalbaar...