Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze heeft geen pasje slecht gelopen na de buigoefening..
.
nou komt het eigenlijk wel goed uit, Flaaf hoeft toch niet zo veel gereden te worden, die is altijd heel makkelijk gewoon weer op te pikken, en die kleintjes gaan we dan volgend jaar mee aan de slag
over wat voor een termijn zitten jullie te denken? Ik dacht altijd meer rond een jaar of 28 maar ach twee jaar eerder is ook goed
oh en ik een foto van alle paarden apart? Moet wel lukken, in een pb'tje sturen?

wel vreemd die kale plekken, hopen dat het iets is wat makkelijk te verhelpen is!
alles goed met jou?
en ja met de puppies was echt een drama.. gelukkig gaat het met die twee overgebleven wel goed
hoe gaat het met jou en de paarden? Ben wel benieuwd naar hoe Sol is geworden! En die mooie merrie! Met mijn zweetvosje gaat het nog altijd helemaal goed, hij blijft af en toe en beetje nukkig maar weet nu gewoon hoe ik ermee om moet gaan en hij komt toch wel erg dicht bij het perfecte paard nu
vandaag toevallig nog iemand gehad die hem wilde kopen, maar nee die gaat niet meer weg!
de pups zijn nog wat bang van de paarden maar ze drentelen er al wel een beetje omheen. Alleen als het paard dan beweegt schieten ze gelijk weg haha.

die leert het gewoon nooit, sufferd!
aaah rond je 26e, da's toch dan net als ik, ik vind het nu eigenlijk ook wel een mooie leeftijd
sja ik ben er ook wel bang voor hoor, dat als het kind er eenmaal is dat ik toch wel minder tijd voor de paarden zal hebben, hoewel ze staan natuurlijk wel aan huis dus dat zal op zich ook nog wel meevallen. Kan me dus wel voorstellen dat je ook eerst nog die doelen wilt bereiken! Hihi en Heike bang van zo'n klein pupje?! 't lijkt nog wel zo'n stoere kerel
die zwarte duivel is toch nog een scheetje geworden hihi. 

.
.