Denise haha ja dat had ik ook, wil het paardrijden nog niet opgeven
nou komt het eigenlijk wel goed uit, Flaaf hoeft toch niet zo veel gereden te worden, die is altijd heel makkelijk gewoon weer op te pikken, en die kleintjes gaan we dan volgend jaar mee aan de slag
over wat voor een termijn zitten jullie te denken? Ik dacht altijd meer rond een jaar of 28 maar ach twee jaar eerder is ook goed
oh en ik een foto van alle paarden apart? Moet wel lukken, in een pb'tje sturen?
Cloris ook gecondoleerd :'(
Madelief lekker weer dus daar, en lekekr aan de slag geweest 
Ellis gelukkig dat ze toch nog wel om te zetten was uiteindelijk, wel lastig zeg, kan me voorstellen dat het erg frustrerend is dat je ook niet echt weet waar het nou uit voorkomt.
Alicia hoe is het met jou en Dable?
Ingrid ben benieuwd naar de foto's, hopen dat ze zich dan wel netjes gedraagt en er niet alleen maar mega bokken op de foto staan 
Michelle fijn dat ze helemaal is goedgekeurd
wel vreemd die kale plekken, hopen dat het iets is wat makkelijk te verhelpen is!
Femke wat een leuk paard in je avatar, ben gelijk nieuwsgierig 
Saida dank je
alles goed met jou?
Karina dank je wel
en ja met de puppies was echt een drama.. gelukkig gaat het met die twee overgebleven wel goed
hoe gaat het met jou en de paarden? Ben wel benieuwd naar hoe Sol is geworden! En die mooie merrie! Met mijn zweetvosje gaat het nog altijd helemaal goed, hij blijft af en toe en beetje nukkig maar weet nu gewoon hoe ik ermee om moet gaan en hij komt toch wel erg dicht bij het perfecte paard nu
vandaag toevallig nog iemand gehad die hem wilde kopen, maar nee die gaat niet meer weg!
Oh en even nog een kleine ego, zal mn post even wijzigen om niet weer een nieuw bericht erbij te plaatsen 
Vanmiddag met Pita, onze mama hond en de pups de hele tijd bij de paarden gezeten, Flaaf stond eerst buiten en Pita en hij gingen echt samen spelen, zo leuk om te zien haha. Hij haar uitdagen voor het hek, zij blaffen en even erachteraan rennen, hij zich razendsnel omdraaien en achter haar aan en zij snel de bak uit rennen en dan begint het weer overnieuw
de pups zijn nog wat bang van de paarden maar ze drentelen er al wel een beetje omheen. Alleen als het paard dan beweegt schieten ze gelijk weg haha.
Laatst bijgewerkt door Zitouna op 09-02-11 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt