http://www.hyves.nl/berichten/inbox/ber ... _state__=1
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Karina schreef:Er zijn een paar plaatsen vrijgekomen voor een Centered Riding workshop a.s. vrijdag bij mij thuis, is daar hier interesse voor? De workshop gaat over "Invloed zit, handen en armen op teugelvoering". Workshop word gegeven door Margreet Bouwmeester van Alona (http://www.alona.nl) Certified Centered Riding instructor level III, en word georganiseerd door het Project Bitloos Paardrijden. Maar is ook net zo interessant voor ruiters die met bit rijden. De workshop is zonder paard. Die van mij staan wel gezellig naar binnen te kijken.
Je gaat leren voelen en ervaren wat het belang is van de juiste arm-, pols- en handhouding, zit, focus en energie. We gaan oefeningen doen om ons als ruiter bewust(er) te worden van onze houding tijdens het rijden en het gebruik van schouders, armen, polsen, ellebogen, hand, vingers, ogen etcetera en hoe al onze lichaamsdelen met elkaar en zeker ook met het paard in verbinding staan tijdens het rijden. Alles komt vanuit je center en hoe kun je nu vanuit je center bijvoorbeeld de inwerking van je handen en ook de ontspanning bij je paard beïnvloeden.
Vrijdagmiddag 13 februari in Nieuw Milligen (Uddel), aanvang 13.00 uur tot ca. 16.30 uur.
Karina zorgt voor de koffie en versnaperingen. Hoe meer deelnemers (max. 12) hoe lager de prijs per persoon. Het zal waarschijnlijk rond de 20-25 euro worden. Je kunt je aanmelden d.m.v. pb aan mij of mail naar mail@bitloospaardrijden.info (petra).
Anyone?
indiaan schreef:sorrie dat ik hier zo binnen komt vallen
maar ik had een pbtje gestuurt naar iemand van hier die een arabofries heeft voor een gewone info.
ik wil graag weten hoe ze zijn en of ze anders zijn dat een gewone fries.
en of ze wat fokkers van ken.
Ik wil graag een arabo maar eerst wil ik kijken hoe ze zijn ook qua karakter.
op 1 of andere manier wil ze niet beantwoorden ik heb al 3 berichtjes gestuurt en alle 3 gelezen maar geen antwoord.
wat is hier nou moelijk aan.
Ik ben eerder een stille meelezer dan een schijver is dat het dat ze niet wil reageren ofzo![]()
dan maar op deze manier mischien wil je hier wel mijn vraag beantwoorden.
Indy