[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Blablabla11

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 23:24

Thanks Tong uitsteken

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 23:26

wanneer is de blijde happenis????????
en hoe ver ben je al ???
voel je je goed ???
leuk he

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 23:28

iets anders wie weet of je ene vergunning moet hebben voor ene paard bij huis ??
kan ik hem zo in me tuin zetten of zitten hier regels aan
wie weet ongeveer wat een paard aan huis kost denk het wel een beetje te weten maar meer info is altijd mooi Haha!

Robbert15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 23:33

peetisgreat schreef:
iets anders wie weet of je ene vergunning moet hebben voor ene paard bij huis ??
kan ik hem zo in me tuin zetten of zitten hier regels aan
wie weet ongeveer wat een paard aan huis kost denk het wel een beetje te weten maar meer info is altijd mooi Haha!

Als je je paard aan huis hebt, hoef je je geen kosten te permiteren, buiten hooi,stro, brok etc.
Wel moet je als je je paard verzekerd, bij de verzekering aangeven waar hij staat, voor de rest zitten er geen regeltjes aan.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 23:36

Lindy gefeliciteerd!!!!!
Lekker buikje heb je al!

Branka, nee je hetb helemaal gelijk, ik vond Fuur ook een flink stuk lichter. Ook is hij flink voller qua bespiering geworden, hij is echt heerlijk fors aan t uitbouwen Knipoog.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 23:38

Zit pas in mijn 10 de week Haha! en wete het zelf pas 6 dagen Haha!

Ik ben de eerste keer gewoon onge-s geworden.. dus nooit bij nagedacht was het wel heeel kort.. was achteraf dus de innesteling geweest..
de 6 de week kreeg ik ligt een buikje dacht dat het mijn darmen waren.. en de 9 de week werd ik niet onge-s dus test gedaan.. twee streepjes we geloofde het niet dus de volgende ochtend nog 1 weer twee streepjes.
vanmiddag bij de verloskundige geweest en idd morgen zitten we in de 10 de week.. we zijn uitgerekend op 10 oktober

voor de gene die het leuk vinden om te lezen

www.babyflower.beebiesite.nl mijn familie woont niet om de hoek maar zo kunnen ze evengoed mee genieten

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 09:20

Gefeliciteerd!!Afbeelding

Hoe voel je je??

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 09:22

Lindy> Gefeliciteerd Go jij! Go jij!
Geniet van deze mooie tijd.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 09:42

Esmee gefeliciteerd met je verjaardag!!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 09:44

Even een heel snel berichtje;

VANNACHT IS GRYTSJE D'R VEULEN GEBOREN!!!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 10:13

ess: gefeliciteerd!
Weet je al wat fuego heeft?

Heidi: Altijd leuk om complimenten te ontvangen over je paard!
Geweldige foto's!

Ilona: Mooie foto's van jou en amanda!

Saida: gelukkig gaat het beter met de boer, en woow wat een mooie andalusier, kan me voorstellen dat je graag lest!

Iedereen: Met het veulentje gaat het goed, hij drinkt al zelf, maar het was op dat moment even belangrijk dat hij ging drinken (4 uur oud) Wordt straks nog moeilijk om die twee uit elkaar te houden!

Jasmijn: Ben benieuwd naar het paardje! Hou me op de hoogte!

Lindy: Gefeliciteerd!

Lusitano en saida:
Encanto is op het moment niet officeel van mij, en de eigenaar kwam ineens tot de conslusie dat hij teveel paarden heeft Vork en er dus een aantal verkocht gaan worden, waaronder Encanto. Kijk ik snap wel dat hij geen (inmiddels 9) paarden kan houden als hij bijna geen tijd heeft om er 1 te rijden, maar ik rij al 3 jaar op Encanto en heb daarvoor altijd op en buiten stal met van alles en nog wat geholpen. Kijk ik kan niet verwachten dat hij voor mij een paard houd maargoed, nou heb ik wel voorang (en korting) om hem te kopen, maar is hij nog een beetje boven mn budget, en persoonlijk vind ik (en nog wat andere) dat de prijs ook te hoog is voor wat Encanto waard is, Dus ik wilde hem klinisch laten keuren maar toen kwam het probleem dat hij kreupel werd en ik hem niet meteen mocht laten keuren omdat hij dan helemaal afgekeurd zou worden, dus gaat de eigenaar hem nu opknappen (goede smid, nieuw zadel en osteopaat) en daarna kan ik hem pas medisch laten keuren. (al denk ik dat hij dan nog niet helemaal er goed doorheen zal komen) dus dan pas kan ik over een prijs gaan praten met hem.
Maar om te vergelijken en voor als we het niet eens kunnen worden ben ik wel bij andere paarden gaan kijken, je weet maar nooit, en daar zat wel een hele leuke tussen Lachen Dus heb ik met die eigenaresse gemaild en mag nog een 2e keer komen kijken en dan wat langer met het paard bezig zijn. Als ik nu een paard koop wil ik die wel voor ik weet niet hoe lang houden en op kunnen rijden, dus ben goed aan het nadenken over wat ik zal doen. Heb ook met mn instructrice over Encanto gehad en over een evt ander paard. Dat andere paard had qua rijden alles wat ik bij encanto mis, maar met encanto heb ik echt een band en die is iets relaxter, maar daar tegenover staat dat die andere dus wat meer pit had, wat ook leuk is..
Moeilijk moeilijk!! *ik kan evt wel foto pbe van dat andere paard voor geinteresseerde*

Saida: Gefeliciteerd! Wat is het geworden??? en hoe heet het? Snel een foto plaatsen! Wil je veulen nog zien voor ik op vakantie ga!

Nou ik ga maar op dieet denk ik, ging gister een spijkerbroek kopen, moest maat 44 hebben! heb normaal 36/38 dus hij viel wel heel erg klein! Nagelbijten / Gniffelen Ahja heb er weer een leuke broek bij Lachen
Ik ga zo mn tas inpakken, en morgen naar mn vriendje Lachen die me zondagochtend om 7 uur van het station mag halen Duivel

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 10:21

Heidi: Ik kon de link zelf helemaal niet vinden Verward Ook vreemd haha Tong uitsteken Laura wel, die had al gezegd dat ze ze heeft gezien! Haha! Thanks, ze zijn heel leuk geworden Haha!

Saida: Gefeliciteerd!!! Dat is snel gegaan!! Ik ben erg benieuwd naar het verhaal en foto's! Haha!

Lindy!!! Wow! Jeetje, wat een nieuws zeg! Gefeliciteerd meid!! Hier had je zeker niet opgerekend? Ook nog gewoon ongesteld geworden... Hoe reageerde je vriend Haha! ?

Jasmijn: Aahh dizoo en Fuurtje! Lovers Wat een poepies bij elkaar! En een leuk paardje gezien lees ik? Geweldig! Ik hoop het voor je Haha!

Peet: Leuke foto's zeg van Tjillert!! Haha!

Soeske: Nog steeds naar je zin op je stage lees ik! Rij je daar ook paarden? En ik snap wel dat je Bram en Goya mist... Gelukkig zie je ze zondag weer Ja

Es: Ook vervelend dat ze nog steeds niet binnen zijn! Gelukkig ziet het er nu wel wat beter uit! Lachen

Zo mensen, ik ben nog steeds aan het na genieten van gister. Als ik er aan terug denk dat ik lekker weer op een anda rond hobbelde krijg ik weer een glimlach op mn gezicht Haha! Hij rijd zoooooooooooooooooo lekker!! Lovers Echt die draf, dat zit als een huis, heb nog nooit zo lekker door gezeten Wow! . Ik wou er gewoon niet meer vanaf!! Hij was zó enorm gevoelig, heerlijk om te rijden. Zo zacht nog en alles! Lovers Alleen de galop ging echt HARD Clown Een ander paardje schrok er zo van dat ze meteen gek begon te springen haha. Ik ben helemaal in love! Lovers

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 11:30

Lindy, gefeliciteerd!!!!
Saida!!!! Spannend, wanneer zien we foto´s!! Gefeliciteerd hoor.

Mies, als je denkt dat Encanto niet wordt goed gekeurd dan zou ik er, ondanks alle emoties, nog goed over nadenken. Het kost je zoveel verdriet als je een paard hebt dat steeds een ander kwaaltje heeft en nooit lekker aan het werk kan. Ik weet er alles van! (al zou ik het zo weer doen met Iwan..... Lachen

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 11:31

Ik ga ook op dieet denk ik....Als ik mezelf op foto´s zie...bah! Dikke kont! (paardenkont zegt mijn vader altijd liefkozend, dat komt door dat stuiteren in het zadel Knipoog)

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 11:35

Heidi, wat een leuke foto´s van Macho! En die andere anda heeft flink stevig beenwerk. Wat zit jouw haar leuk trouwens, staat je goed die coupe!

Peet, Tsjillert blijft ook een snoepie! Het is dat hij zo groot is anders was het volgens mij een schootkat Haha!

Jasmijn, heb je foto´s van het potentiele paard? Haha! ! Ik wist niet dat je toch een eigen paard wilde gaan kopen? Niet bijrijden dan?

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 11:40

Lindy: Gefeliciteerd!!! Go jij! Go jij!

Saida: Ook gefeliciteerd!! Wanneer komen de foto's Knipoog En is het een merrie of een hengstje?
Trouwens nog bedankt voor je tips voor Ot, het werkt Haha!

Peet: Tsjillert ziet er weer smakelijk uit!

Ilona: Leuke foto's van jou en amanda!! Mooi hafje is het!

Jasmijn: Nou maak je me wel heel nieuwsgierig hoor!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 11:56

Pff mensen even hier mn hart uitstorten ben net ingestort op school project groepje heeft me zover gekregen dat ik hard weg ren gfa zo proberen om weg te sluipen van school dan kan ik de trein pakken naar huis en houd ik jullie op de hoogte!

Saida gefeliciteerd!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 12:16

Iedereen bedankt voor de complimentjes Haha! Ik vind er zelf ook hele leuke tussen zitten Ja

Jasmijn: Jeetje? Wat is er gebeurd? Zitten ze te treiteren ofzo. Bloos! ? Ik hoop dat je snel een oplossing vind en naar huis kunt gaan dan! Ach gut

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 12:19

Esmee gefeliciteerd met je verjaardag!! Zie het net achter je naam staan! Haha! En nog leuke cadeautjes gehad Haha! ?

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 12:19

Jasmijn, niet vluchten, vechten! Ach gut

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 12:27

@ Lindy: GEFELICITEEERT!! Haha! Wat leuk zeg, spannend!!!

@ Saida: OOK GEFELICITEERT!! Hahah Haha!. Wat super zeg, ben heel benieuwd, wel foto's maken he!!

En ik ben ook jarig! Haha! Bedankt voor alle felicitaties. Ik heb alles al gehad. Mijn oom en tante wonen in Japan dus kunnen niet echt geven, de andere in Zeeland daar krijg ik nog wat van als ik terug ben (Mijn nicht was gister jarig, 16 geworden. Was wel ff wennen want normaal gingen we daar altijd heen en onze verjaardagen vieren) van mijn oma stiefvader vader moeder dat nieuwe zadel gehad van mijn vader nog een keer een camera (Die nu uiteraard stuk is Nagelbijten / Gniffelen..) van mijn broer en zus krijg ik nog wat in Nl, en van me vrienden en de vriend van me broer ook nog wat.

Haha heel verhaal. Dus het gaat niet echt een verjaardag worden. Alles heb ik al een tjid geleden gehad, ik heb helemaal niemand hier, maar ik mag vadnaag en morgen alles doen wat ik wil, datis wel leuk. En lekker appeltaart bakken offcourse. Vandaag wilde ik persee naar Fuego (Normaal gingen we nooit op Vrijdag) en ga ik kijken of ik weer kan rijden. En nog wat leuke kleine dingetjes kopen..

Lees vanavond wel weer bij of morgen.

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 12:31

Esss, gefeliciteerd! Je bent goed verwend dus!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 12:36

Lusitano : als hij een normale prijs had zou ik hem kopen, met zn mankementen, wat heeft jou paardje?

Jasmijn: Sterkte! hopelijk kom je eruit!

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 13:06

Sam gelukkig helemaal niets (of daar ga ik nog vanuit vooralsnog..)
Iwan heeft artrose, spat en HKO. Daarna ben ik gestopt met zoeken... met hem ook een hoop ellende gehad. Maar van dat paard hou ik zoveel dat ik het zo nog een keer zou doen....

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 13:21

Furia schreef:
Pff mensen even hier mn hart uitstorten ben net ingestort op school project groepje heeft me zover gekregen dat ik hard weg ren gfa zo proberen om weg te sluipen van school dan kan ik de trein pakken naar huis en houd ik jullie op de hoogte!

Saida gefeliciteerd!

Dat is echt rot zeg!! Ik hoop dat je een oplossing vind, balen!!