Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kusvoorjou schreef:Laura dat is dan fijn hé dat je waar voor je traint ook goed scoort. Geertje heel veel succes hopelijk valt de uitslag mee
DnBles schreef:(na lang meegelezen te hebben toch graag even een nieuwtje plaatsen)
We did it!![]()
We mogen ons na gister Zuid Nederlands Kampioen noemen![]()
Het was een super leuke dag, we hebben er volop van genoten.
Zeker weten een dag om niet te vergeten
Even een paar foto's spammen![]()
Sorry voor de spam maar ben zo trots op Oep!
En bij thuiskomst hadden de meiden de oprit, kantine en Oepke's stal helemaal versierd. Mijn dag kon niet meer stuk!
xMyrth schreef:KarinvdM schreef:Ja en die Friezenruiters maar zeiken over vooroordelen... Ga toch weg!
Ik geloofde er ook niet in, totdat ik het laatst heb meegemaakt.
Ik was mee op concour op eigen club met een friezenruiter. De jury zat heel verveeld te jureren in het hokje. Naja prima hoe je erbij gaat zitten, moet iedereen zelf weten. Punten waren suuuuperstreng en slecht. Jammer want dit hadden we niet zo verwacht. Een paar dagen later spraken we de schrijfster, aangezien zij lid is van dezelfde vereniging... Bleek dat de jury bij het zien binnenkomen van onze fries meteen had gezegd dat ze anti-fries was.
Geen wonder dat de punten zo extreem waren en ze zo ongeïnteresseerd zat te kijken
Onze dag laten we er verder niet door verpesten hoorVolgende keer beter!
Touscha schreef:Kwestie van nog beter gaan rijden. De onderdelen echt goed rijden en zorgen dat een jury niet om de punten heen kan. Thuis de puntjes op de i zetten, op wedstrijd gaat het altijd iets minder goed. Niet voor een 6je maar een 7 of 8 gaan. Ik heb nog geen negatieve ervaringen gehad. Eerder andersom, dat ik dacht waar halen ze al die punten vandaan.
Laura1982 schreef:Helaas blijft het een jury sport gevoel en plaatje kan soms niet overeen komen. Het motiveert mij wel altijd om nog kritischer te kijken naar ons rijden en nog meer te proberen verbeteren.
Mag ik vragen waarom jullie de jury niet aanspreken als het protocol zo ver van je gevoel afligt?
Wie weet leer je er toch nog iets van.
KarinvdM schreef:Grappig dat jullie allemaal wat aan de jury willen vragen.
In al die jaren dat ik jureer is er maar 3x iemand bij me gekomen met een vraag.
Maar misschien komt dat doordat ik de schrijvers zich helemaal suf laat pennen.
gett schreef:Gister geslaagd voor een Fryso zadel, de legacy. Heerlijk zadel, heel blij mee!
Ben benieuwd of ze nu ook beter gaat lopen, nu ze weer meer schoudervrijheid heeft!
Nu alweer zin in een wedstrijd!
_Jeann schreef:Hier de afgelopen drie weekenden op co cours geweest... Lekker kunnen rijden 1e, 2x 2e en 3e prijs. Gevolg is nu alleen wel dat we M moeten gaan starten.. Kan nog 1x in het L.. Contragalop begint steeds iets beter te komen, maar nog niet proefwaardig.. Lastig!