)Aaaah lief hondje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
*
nieuwsgierig haha!
verder blijft hij nog wel een ukkie, de 1.50 haalt ie nog niet, maar berbers groeien ook vrij lang door en nouja dan maar de breedte in he
maar zo breed als Iggy zal ie ook wel niet worden hehe. Ooowww Noa is lieeeef
. Leuke foto's weer gezien! Chico ziet er inderdaad goed uit zeg! En puppie Noa groeit ook hard inderdaad! Kan wel lief kijken zeg!
. Alles gaat zn gangetje daar
.
chico spamm wat een heerlijke koppie heeft die toch hij wordt ook zo lekker vol
wat wordt ze groot zeg echt een mooie hoofdje heeft ze ook
. We gaan het niet halen
hahaha.
. Ik ben zo trots! Chico is zo'n magere hein, ben best trots hoe hij steeds meer opknapt
. Het wordt nog eens een echt paard zo hihi, mijn knapperd
.
. Dus altijd weer even spannend of hij niet schrikt van een grasspriet of zn eigen schaduw
. Maar was prachtig mooi zo met zonsondergang!
. Wat ontzettend sneu van de pups trouwens..
. Gelukkig heb je er nog 2 kunnen houden! Hopelijk overleven zij het wel.. ze zijn zo mooi!
Ik ben voor hahahaha! Hij wordt steeds meer sexy he?! Ik heb gisteren heel enthousiast zitten vertellen dat we met "Shannon beebie" op vakantie gingen, en natuurlijk met de heren Furia en Bandito! Hij keek me aan met de oren naar voren. Dat betekend dat ie er zin in heeft
.
. Wat heftig zo opeens?! Of was hij ziek.. jeetje, je zult wel heel erg geschrokken zijn... sterkte meis

ik wilde eigenlijk liever wat wachten maar ach toen het gebeurde was ik er ook heel blij mee, sja anders wacht je nog een jaartje, en eigenlijk ook wel hoe vroeger hoe beter ergens he
Hij vind alle kinderen geweldig dus geslacht maakt denk ik niet zo veel uit
bij jullie al plannen? Oh en Flaaf is 6/7 ofzo, de arabier (Zarrouk) is 4, wordt 8 april 5, Mabrouk is nu ongeveer 3 jaar, Dari 2,5 en Mouza 2.
die twee die er nog zijn zijn zulke lieffies, echte knuffeltjes
alhoewel dat waren ze natuurlijk allemaal wel, maar he we zijn al lang blij dat deze twee nog gezond zijn..

madelief88 schreef:BTW: Hadden jullie dit filmpje gezien:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... t=1429597&
Zag het vanmorgen op het nieuws, echt geniaal