Marialva Zasread Prinslover Machonito
Robijntjah gekneusde hoefzool! ja ik heb begrepen dat dat zelf weer genezen kan? Maar het duurt nu al te lang, ik denk een hoefzweer en gelukkig is onze DA weer terug in het land met hoop ik weer meer europeesche kennis opgedaan. Maar wanneer er geen foto's gemaakt kunnen worden en de zweer niet gelokaliseerd kan worden komt dan die zweer er uiteindelijk vanzelf naar buiten zetten en kan die dan weggesneden worden? De pus eruit knijpen.
Martine op Djerba hebben ze dus wel de mogelijkheid om foto's te maken. Geen flauw idee hoe duur dat is.
Nombrado Ik hoop dat onze Omar net zo inteligent is als jouw Goloso. Ik heb begrepen dat ik zijn hoef ook in een zak met natte watten kan zetten, om te laten weken.
Nombrado bedankt over wat je zegt van de soda. Heb ik nu toch niet, moet ik meenemen uit Nederland, volgende keer, is het niet voor mn peerd dan voor mezelf. Biotex gaat dus ook de koffer in.
Cloris, ja precies wat je zegt, dus, ik moet wel zeker weten dat t n hoefzweer is en hoe ga ik daar achter komen?
Zilfstar, afbrokkelen van d ehoeven is nou niet zo heel erg, wanneer de hoeven droger worden kun je je paard wat in de modder laten staan, of hoeven nat houden. Scheuren is wel erg maar de hoefsmit komt eraan. N Vijlcursus wil ik ook wel gaan doen, misschien maar bekappen erbij.
Jesser ! Natahly een nekhernia! Wat een pech joh. Zo'n uitstekende wervel komt dat ooit weer goed of blijf je daar eeuwig mee zoet?
Martine, nou wanneer dit echt een hoefzweer is, dan zijn we er hoop ik snel vanaf. En kunnen dan lekker weer over de duinen toeren. Oh die vrienden uit Tunis klinken wel lekker relaxed. Die staljongens daar zou ik nou niet echt vertrouwen in hebben.
Snel eigen stallen bouwen ergens. Och en jullie tuin is best errug groot! Misschien moet je een vergunning hebben.
Ik heb onze Tornado die echt humeurig was toen hij bij de familie wegging, bijterig, schopperig, mij uitproberend wanneer ik hem naar zijn stal bracht om te eten, hij rukte dus gewoon het touw uit mn handen en galopeeerde zo ri. etensbak hihi nu echt terug tot lief en nieuwsgierig weten te brengen. Ik mest zelf de stallen uit, ook als hij er nog in staat, ik geef water uit emmers en draai terwijl hij eruit drinkt de emmer zo dat hij er alles tot de bodem uitkrijgt zonder dat hij weg schrikt. Ik kan hem aaien, stro uit zn manen trekken, terwijl hij drinkt of eet, ik geef eten en ik merk dat dit de meest ideale manier is om een zachtaardige band te ontwikkelen. Tornado is nog steeds schichtig met anderen, heeft er geen vertrouwen in dat ze hem niet in het gezicht slaan. Maar ik kan nu gewoon voor zn hoofd de vliegen van mijzelf wegmeppen en hij schijnt me te vertouwen en knippert niet bezeten met zn ogen. Ik hem nog nooit geslagen of getikt, alleen op zn kont. Ik blijf soms ook een half uur naast zijn deurtje staan gewoon kijken en er zijn, beetje spelen, samen aan elkaar ruiken. Op een eigen terrein gaat dat ook veel makkelijker, niemand erbij.
Utixo Prachtig paardje!
Moedig dat je hebt doorgezet!
Zasread echt n leuke foto! Kan zo op de cover van een tijdschrift!
Suelza Dat doe je goed: ultra gespierde kleerkasten in de sportschool! To much muscels for suelza to handle!!!

Lisenka dat is wel een erg leuk puppypaard!
Mayke Vertel nog effe verder over dat magnetiseren en wat je van reiki vindt, dat was een vraag een paar blz-en terug. Ik vind het wel bijzonder. Magnetiseren is een echte gave.