Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kusvoorjou schreef:Nou wij zijn terug van de koudbloeden wedstrijd. De wedstrijd werd georganiseerd door een haflinger vereniging. En dit was helaas ook terug te zien in de punten. Alle haflingers hadden mooie dikke winstpunten en een 8 op verzorging.
Alle niet haflingers geen winst punt of net aan.. en het ergste nog, een 7 op verzorging.
Nou ik ben echt zwaar teleurgesteld....
Ik had 173 en 185
Splinterz schreef:kusvoorjou schreef:Nou wij zijn terug van de koudbloeden wedstrijd. De wedstrijd werd georganiseerd door een haflinger vereniging. En dit was helaas ook terug te zien in de punten. Alle haflingers hadden mooie dikke winstpunten en een 8 op verzorging.
Alle niet haflingers geen winst punt of net aan.. en het ergste nog, een 7 op verzorging.
Nou ik ben echt zwaar teleurgesteld....
Ik had 173 en 185
Beetje late reactie maar ik ben daar ook gestart. Had wel een andere jury maar ik 'ken' de jury die je had. Zij geeft het haflinger 4 tal les.
Ik heb ook altijd moeite om bij haar punten te scoren, is volgens mij nog nooit gelukt. Startte jij toevallig met een groen jasje? Dan heb ik je wel zien rijden, zat te wachten op de prijsuitreiking in de kantine.
kusvoorjou schreef:Gefeliciteerd janneke met je punten.. ik lees dus wel weer dat ik niet de enigste ben die het niet altijd eens is met de jury..
KarinvdM schreef:Grappig dat jullie allemaal wat aan de jury willen vragen.
In al die jaren dat ik jureer is er maar 3x iemand bij me gekomen met een vraag.
Maar misschien komt dat doordat ik de schrijvers zich helemaal suf laat pennen.
Splinterz schreef:Ik had zaterdag een, voor mijn gevoel, super proef gereden maar volgends de jury was het een 6-jes proef met 2 zinnetjes op het protocol. Ik was zo giftig dat ik haar niet eens meer wat wou vragen!![]()
Tis en blijft een jury-sport. Iedereen zal ook wel eens veel te hoog gescoord hebben? Ik wel iig hahah