Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik ben hier in de omgeving echt 1 vd weinigen met een Spanjaard...

Je moet binnenkort echt maar met je Fjord deze kant op komen dan kunnen we lekker uitwaaien op het strand! Nu kan het nog 

Weer single, ook wel lekker helemaal als er veel gedoe was...

Hopelijk knapt het paardje snel op!
Hoezo een speciale smid? Jopelijk knapt Encanto inderdaad wat op!
En dus dat kleine sprongetje, deed ik gewoon in draf, en dan maakt ie echt een meeegaa sprong haha! Toen had ie dr wat minder zin in en tilde amper zn benen op
En toen ik aan het galopperen was en er over ging jumpte ie dr weer zo overdreven over 

Hoop dat alles op tijd af is want het gaat hier steeds harder!! Gok zoaar dat het voor mijn vakantie wordt dat het nieuwe topic gaat geopend worden aan het tempo te merken

En zn veulen trouwens ook, ik zou het veulen wel graag van hem willen hebben, alleen ze verkopen het niet. 
Wel jammer dat het met jou zelf nog niet zo gaat als je wilt.. Succes ermee!
Je schrikt je toch een ongeluk als een hond zoiets doet. Waarom laat je dan die hond los lopen? Hopelijk heeft het niet ernstige gevolgen voor dat meisje en paard (niet meer buiten durven rijden ofzo). 
Hopen dat ie van Gryts ook gezond ter wereld komt! En wat suuuuper dat je op een anda hebt gereden! Hoe vond je het rijden op een anda zelf? Vond je hem ook anders rijden, en lekker dan een fries?
. En over Encanto, fijn dat er iemand m na komt kijken
En denk er iig heel goed over na. En let op met welk paard je ook koopt. Ik hoor vaak over been problemen bij anda's. Ik ken er een paar die hele slechte benen hebben (waaronder Pitufo ook).
Prins en Piet konden echt niet springen gewoon
Die snapten er niks van. Leuk dat Fuur wel over een sprong heen komt! Maar wel vreemd dat ie laatste tijd zo raar doet... Misschien idd zn tanden, ik zou het niet weten. En ik zou (als die verder niks mankeert) hem toch eens flink aanpakken buiten. Zeker omdat hij hiervoor wel gewoon braaf was. Misschien is die aan het uitproberen hoever die kan gaan
? En over die andalusiers hier. Tsja, ik weet niet wat het is
Ik zie ze hier ook niet super veel, maar er zijn er zeker wel een aantal (geweest). We hadden best wat barokkies een tijdje terug op stal. Pitufo, Astrix en Prins (anda's en lusi) en ook Strana een Lippi dekhengst. Maar inmiddels is alleen prins nog over en die staat niet meer op de manege....
Ik vind het iig wel leuk 
In haar profiel staat ook een rijfoto van hem. http://www.bokt.nl/forums/memberlist.php?mode=viewprofile&u=60979
En daar staan 3 foto's op van Jaro. Hier de link, ik hoop dat ie het doet. Het is echt een lekker spekkie
http://staldepaardenhoeve.hyves.net/alb ... 84/0/Zefg/ 
,ik denk eerder dat hij nog blijer is om je weer te zien dan dat jullie band weg is 

, ik vind ze zo super rijden!! Zo'n paardje wil ik nog altijd voor mezelf hebben.

Ik moet er ook altijd ff de tijd voor nemen haha. Een hele klus. Dat paard is trouwens niet van Machonito, en ik zit ook op het paard op de foto's. Ik heb hem verzorgd, maar helaas doe ik hem nu niet meer...
.

Fijn dat het wel weer goed gaat met Sam. Met Fuego's oog gaat het gelukkig weer goed, de waas is ook weg!!
.
. 4 jaar geleden? Dat is lang geleden zeg. Ben je zeker wel aan een vakantie toe. Dat is wel weer jammer zeg van Fuur.. Ik zou niet weten hoe je dat kan verhelpen..
Maar ach ik heb al een knappe spaanse man waar ik gek op ben en hij van mij
)
ik dacht echt dat het een nieuwe was
!!

Wat een mooie foto's, de Anda is echt een lekkerding, en een lieve hond!
Jahoor, hij gaat via die ene transsport, is al helemaal geregeld. 28 April (En ik ga 1 April ongv weg... Word dus missen!!) word hij opgehaalt. 

zo schattig!

Machonito schreef:Jolynn: jeetje wat een verhaal zeg.![]()
weten ze ook van wie die hond was.![]()
zulke honden moeten aangelijnd blijven vind ik.