Ik hoop het ook! baal wel, wilde eigenlijk naar het bos maar ivm afspraken school en werk gaat dat niet lukken! donderdag en zondag maar gepland om te gaan, hopelijk is het dan net zulk mooi weer!
Ten eerste eerst even een mededeling: Zijn er nog mensen die een leuke openings naam weten, aangezien we nog maar 13 pagina's hebben om te beslissen?
dan heb ik van onderstaande mensen wel al een verhaaltje gehad, als er achter staat geen foto, dan zou ik die graag nog opgestuurd krijgen voor bij het verhaaltje
Saida Ellis Ilona - nog geen foto Angela Ingrid Alicia Denise Anouk & Frank Laura Pricilla - nog geen foto Michelle90 - nog geen foto Wanda - nog geen foto Beda - nog geen foto Madelief Michelle Esther Suzanne - nog geen foto Sanne
dit zijn de enige waarvan ik PB heb gehad.
madelief88
Geplaatst: 08-02-11 12:01
"Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door, zonder geruzie en gezeur".
Haha Nee even serieus, denk dat het het leukst is dat barokke paardenliefhebbers en het deel erin vermeldt wordt, deel 5 dus
Volgens mij hebben we nog niet genoeg dirty opmerkingen in dit deel dus bij deze mijn bijdrage aan de titel mede mogelijk gemaakt door denise dr rijmwoorden!
Elk wijf uit barokkepaardenbokkers deel 5 maakt mening man zijn *** stijf
Oke sorry met typen dacht ik nee dit is toch wel heel erg
ehmm die l*llen het hemd van je lijf heb ik wel vaker voorbij zien komen dus we gaan voor iets origineels natuurlijk!
* elk wijf hier uit deel 5 heeft een mooi barok paard onder haar lijf (beetje een vreemde) * Barokkepaardenbokkers blijven l*llen en gaan nu deel 5 vullen * Barokkepaardenbokkers slaan op hol en typen deel 5 vol
Of misschien toch gewoon mijn 1e aanbreng gebruiken?