Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BoRo schreef:Net terug van onze eerste wedstrijd met de Fries! Gewoon voor de ervaring 1 proefje gereden. Tja het was al erg lang geleden dat ik voor het laatst B was gestart, en ik was in de veronderstelling dat je met de nieuwe regels t/m de L2 zelf mag weten doorzitten of lichtrijden. Ik heb de gehele proef doorgezeten, blijkt dat je moet lichtrijden whaaaaaa. Gelukkig nog wel 204 punten overgehouden, maar flink wat punten gekost, pffff blond. Maar nu wet ik het voor altijd hahaha B=LICHTRIJDEN!!!
Lightninggg schreef:Hier hebben we het even wat rustiger gedaan. De kerstjumpings heeft hij met glans doorstaan. De eerste jumping sprong Denzel mee in de 90 cm en had hij in de supersnelle barage 1 balk. De tweede kerstjumping zijn we op neckrope gestart in 65 cm en hier waren we foutloos. Zo wist hij wel de aandacht van de toeschouwers te trekken als fries zijnde met enkel een touwtje rond zijn nek. Dat heeft als gevolg gehad dat ik nu een volbloed en een bwp'er extra in training heb. Vorige week hebben we nog 2 foutloze ritjes in de 80 cm gehad. Ik merkte dat hij niet helemaal zichzelf was dus heb ik deze week een bloedonderzoek laten uitvoeren en hiervan heb ik maandag resultaat. Vandaag hebben we ook de galoptrainingen voor het komende eventingseizoen weer opgenomen.
XxKayleigh schreef:Gisteren ons 5e winstpunt behaald in het Z1! Dus we mogen het sportpredicaat aanvragen!![]()
[ Afbeelding ]
gett schreef:Gefeliciteerd met de behaalde punten!
A.s. zondag m'n eerste wedstrijd, maar nu de startlijst gezien en blijkt dat ze haar sportnaam niet hebben overgenomen en dat de vader er niet vermeld bij staat.
Heb dit toch juist aangegeven bij de startpas, heb er nu een mail heen gestuurd. Maar iemand enig idee wat ik verkeerd heb gedaan.
Vindt het toch wel een mooi beeld als de vader erbij staat vermeld, ze heeft toch echt een stamboek
Shanedow schreef:Blij dat de vorst over is daar er dan weer gereden kan worden maar bij het opnieuw beslaan kwamen we achter beginnende rotstraal dus voor Sjaakie wel weer nadelig want nu is het allemaal weer natter wat niet bevorderlijk voor zijn straal is dus zal die wat vaker binnen staan mits we nog een oplossing vinden (op de roosters of op het asfalt ofso)Hebben jullie eventueel nog tips ? wordt dagelijk schoongemaakt en gespoten met een desinfecterend middel op advies van de smid.
iEmmaaa schreef:Ziet er goed uit!
Ik heb afgelopen woensdag een nieuw zadel besteld. Op maat gemaakt voor Klasien en de bovenkant zelf samen kunnen stellen. Nu nog even 11 weken wachten tot het klaar is...