Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Veel plezier! 

Lekkerr! Ik niet hoor
Wel apart gezicht haha LiesbethDW schreef:Ik wil ook vakantie
Geniet ervan, Jolijn!
Productief weekendje hier: zaterdag shoppen, zondag het hele huis schoongemaakt. Tussendoor ook een les met Figo, die veel minder tegendraads was dan vorige lesGalop vindt'ie nog heel moeilijk, maar uiteindelijk lukte het wel.
Een van de kleine broertjes van mijn vriend kwam bij ons logeren. Nog nooit kleine kinderen zo lang over de vloer gehad, dus ik had constant het idee dat ik hem moest vermaken… Maar eigenlijk ging t heel goed en hij vond t zelf heeeeeelemaal geweldig dus dat is fijn 

Maar ik snap ook wel dat het voor sommige mensen echt een uitkomst is om iemand te hebben die er in meehelpt.keona schreef:LiesbethDW schreef:Ik wil ook vakantie
Geniet ervan, Jolijn!
Productief weekendje hier: zaterdag shoppen, zondag het hele huis schoongemaakt. Tussendoor ook een les met Figo, die veel minder tegendraads was dan vorige lesGalop vindt'ie nog heel moeilijk, maar uiteindelijk lukte het wel.
Galop in een bak is ook moeilijk.kun je buiten oefenen.geisha galopeerd makkelijk buiten en ook heel beheerst,ook aan de longeerlijn gaat het heel gemakkelijk en verzameld
Ik heb ook liever niemand anders bij Tamme en al helemaal niet als ik er niet bij ben
Mijn vriend doet hem nu af en toe verzorgen omdat ik nu stage loop in Utrecht, en dat is echt een uitzondering hahaha. Hij voelt zich dan ook zeer vereert

Zo blij mee!!
Zie dat je leuke dingen aan het doen bent
dan ken zelf weer 2 doen
Maar idd, het is wel verstandig om ze ook door anderen te laten leiden bijvoorbeeld. Stel dat je dan een keer zelf niets kunt, dan kan een ander ze nog wel naar de weide te brengen etc 
Hahaha, alleen met rijden wil hij nog wel eens net doen of hij het niet snapt bij anderen, heel hard draven ipv galoperen bijv 
Wat is een eigen auto + trailer toch lekker onafhankelijk zeg